Re 498.106 #110145: Hm, zdá sa mi, že Kadnár so Záhradníkom si chcú zabezpečiť popularitu v KV prostredníctvom DPB. Som zvedavý, či sa dočkáme vlny návrhov zbytočných pidiliniek aj v iných mestských častiach.

inak v tej 83 je problém asi v tom že ide dosť dokola - v tomto prípade tie električky idú pomerne priamo.
A nebude zavadzanim to, ked tam ten garantovany prestup uvedeny bude, ale z dovodu meskania prestup fungovat nebude? Ked uz, tak by som pochopil navrh na to, aby bolo toto spojenie zobrazene vo vyhladavaci spojeni, co teraz nie je, kedze je tam prestup 0 minut.
Peon
Ohľadne môjho názoru na to som v tom e-maile napísal iba toto: "Toto je podla mojho nazoru mozne povazovat za nepravdive informovanie cestujucich."
Našiel som doma CP z 9. 1. 2006. Tam je v Poznámkach písané: "w - Ide len po Volkswagen-2, kde na tento spoj nadväzuje linka 23 v smere do Dúbravky". Prečo z ďalších CP, ak boli tie prípoje zachované, bola táto poznámka odstránená
Keby som sa tým nezačal zaoberať, tak ja aj moji príbuzní, ktorí tú 23-ku pomerne často využívajú, by sme boli doteraz v tom, že tie spoje úplne končia pri VW, a teda by naďalej používali pre nich menej výhodné alternatívne spojenia, pričom na 23-ke je voľnej kapacity pre cestujúcich naozaj dosť.
Ako zavádzanie cestujúcich som to formuloval v Diskusnom fóre v príspevkoch #110257 , #110266 , #110267 a #110325 . Osobne si však naozaj myslím, že to je (aj keď určite neúmyselné) zavádzanie cestujúcich. To v DPB naozaj tak pozorne čítajú Diskusné fórum imhd? Veď tu niektorí omnoho tvrdšie a kritickejšie slová píšu...
Rozhodne som týmto nechcel nikomu spôsobiť problémy. Snáď kvôli tomuto ti tvoj nadriadený nerobí problémy... Tak sa ti teda úprimne ospravedlňujem. ? A dúfam, že za viac práce dostaneš aj viac zaplatené...