Myslim ze so Satiho gramatikou by nikto nic nemal ak by nemal take vystupovanie ako ma, vedel slusne diskutovat a neprezentoval sa pristupom "Ty debilny vlcaci ma len cely den otravuju"..
Toto boli suvernne 2 najprimitivnejsie prispevky, ktore som tu za posledny cas cital. Ze debiliny pise adolescentny dement, to by som este pochopil, ale ze ty intony... ?
a co ma gramatika s hasenim?? a celkovo?? keby som z nicoho nic zacal pisat opacne i/y, tak by si ma zacal odsudzovat?? no dufam, ze nie...tak tak nerob ani v pripade satiho;)
Podľa mňa by pri takýchto spojoch mala byť nie poznámka "ide po ...-VW", ale "na zastávke ...-VW treba prestúpiť". Bez poznámky spoj zostať nemôže, pretože by cestujúci nadávali vodičom, že musia prestupovať.
Ja som včera som išiel s Veoliou, jedna ženská chcela platiť kartou a podarilo sa jej to až na nejaký piaty pokus, takže ju vodič vybavoval asi dve minúty.
začalo, lenže kedy a ako dlho to vydrží? (viď #110244 richardhudec) - kým nevymenia šéfa bus divízie? alebo kým vodičov neprestane baviť "trvať na vyčistení"? ale samozrejme, že to poteší - aj keď sardinkovanie v pekne čistučkej 30xx/17xx musí byť zážitkom
Re #110285 AAA: možno to, že 1/ podnik je v strate, takže vymýšľanie nových pozícií je skutočne dôležité, 2/ DPB ho x rokov nepotreboval a aj tak sa po hovorcovi ku všetkému vyjadrí aj branko...
Napr sa asi viac opotrebuváva motor a pod., keďže musí odviesť o pár ton viac ako by mal.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Neviem, kto je autor popisu, ale mohol by si uvedomit, ze na osadzanie stlpov treba stavebne povolenie. A aj ked sa uz planovalo zatrolejovanie, projekt, stavebne povolenie, dodavatelske zmluvy to vsetko uz bolo davno uzavrete, podpisane a nemenne. Resp. velmi tazko zmenitelne.
Takze pozdravujem Hurvinkov.