Takže po zatrolejovaní obratiska budú na DD teda premávať aj 15Trky? Ako vidím tak už 33 nebude celkom nízkopodlažná (aj keď ani tie vrakosy, ktoré zastupujú 25Tr nie sú)... Ale mňa by zaujímalo kde by tie trolejbusy mali takú mini vozovňu... Verím tomu, že keď budú na konečnej stáť cez noc nebudú bez grafitov... ? Ale zase budú menšie intervaly...
Teda dúfam, že potom nepresunú 25trky na iné linky
Teda dúfam, že potom nepresunú 25trky na iné linky
eripmav
L32 je najvyhodnejsie spojenie s Hlavnou stanicou pre minimalne celu Karlovu Ves, Devin (Dubravka to bude asi mat lepsie L83)
Ale podstatne je spojenie na Kramare, kde su dost podstatny zamestnavatelia ako vsetky mozne nemocnice: od DFNsP, cez FNsP BA pracovisko Kramare, az po NOU, NUSCh a netreba zabudnut na ministerstvo, a tiez administrativne centrum rastuce na Patronke (Siemens napriklad...) a tiez studenti - medici iduci L32 z internatov Druzba a Mlynska dolina do skoly - do nemocnice na Kramare - je sice pravda ze zamestnanci nemocnic a studenti su narazova zataz - pred 6tou (sestry:), pred alebo okolo 7mej (lekari) a okolo 8mej (studenti) ale vtedy sa casto stava ze sa na Slavicom udoli do L32 neda dostat! ?