Reakcia na: Peon #109982:
Minibus na DD netuším, len sa o tom pošepkáva na rôznych úrovniach.NAD v rámci novej koncepcie BUSE a označovania liniek v rámci BID na Karloveskej a Dúbravskej radiále bude bývať už iba X12. Pokiaľ to pôjde z mesta iba po K. Ves , bude to označené X4.
X1 terčíky by mohli odstrániť/nahradiť X12, keby to niekomu napadlo.
Takisto všetká NAD na Račianskej radiále, to je jedno v akom úseku, bude X11 a na Vajnorskej X2.
NED (Náhradná električková doprava ?) pokiaľ k takému dôjde, bude v úseku Rača - Vozovňa Kraksňany označená X3, električka na Vajnorskej v ľubovolnom úseku 2 alebo X2.
Mike
1. Áno : vzájomne sa budú dopĺňať. Dobrý príklad s 96 a 98:
obe majú ráno interval 8 minút poobede 10, obe oblsuhované kĺbakmi, na oboch brehoch Duanja sa vetvia tak, že jedna má dlhšiu trasu na ľavej strane, a druhá má dlhšiu trasu na pravej strane -Dunaja. Smerovo aj kapacitne sa dopĺňajú: ale ktorá ktorú? Podľa mňa sú úplne rovnocenné. Asi ako keď spojíte dva kúsky puzzle, ktoré do seba zapadajú - dopĺňajú sa.
2. OK, Pán Fabor to chápe ako polozapustený variant - teda v tom vyhĺbenom koridore, ktorý je tam dnes. Niekde môže byť aj prekrytý úplne, inde tam môžu byť prostihlukové steny, inde tam nemusú byť vedľa trate nič.
4. Áno po oboch stranách električky po jednom.
Záver: mne je jedno kľudne si diskutujte kto chce koľko chce, ja v Petržalke nebývam, mne uzávierky Prístavného mosta nevadia ? Však aj architekti idú ešte pol roka diskutovať a keď zvíťazí podanie že treba starý most vyhlásiť za technickú pamiatku (sobne si myslím že je reálnejšie ho prehlásiť za kopu šrotu) celá súťaž bude nanič...
Tam sú viac či menej viditeľné o. i. aj politické tlaky, aby to toto vedenie mesta nestihlo aby ho pred voľbami otvorene prehlásili za neschopné, lebo proces vyhotovovania projektovej dokumnetácie (EIA, DUŠ, DÚR, DSP) začínal ísť až mos podozrivo haldko a rýchlo...