Odporúčam Vás na Papyra, ktorý mi posielal článok otom, nemám čas to na nete hladať. Len poviem že tam išlo o visibility of network. Po zatrolejovaní autobusovej trasy bolo viac cestujúcich a naopak po zrusení troflov a nahradení busmi ich bolo menej.
Dokaz moze byt hadam aj nase DD, kde kratasy busy nahradili klbaky trofle a su rovnako narvate ako tie kratasy.
1) Chyba u vodiča rozhodne nie je. Prečo by on mal vedieť, že dotyčný nevie, že vo W sú zastávky na znamenie?
2) Aj mne raz zdrhol z Viedne posledný vlak a bolo to v r. 1990, keď chodili 4 denne. Nenadával som však na systém ani na vodičov, ale výhradne na seba, lebo len magor pôjde na posledný vlak posledným možným spojom.
A čo ti bránilo stlačiť tlačidlo? Vo Viedni sú všetky zastávky autobusov celodenne na znamenie, tak vodič nemá dôvod zastavovať kvôli tomu, že mu nejaký šotouš postáva pri dverách.
Nebudem to ďalej riešiť. Ospevuješ tu nastavovanie svetiel niekam do oblakov, používanie silnejších žiaroviek, fantazíruješ v rozpore s fyzikálnymi zákonmi. To by som dokázal aj ja tu ale tu by ma našťastie za to policajti pekne doyebali. Takže to uzavrieme tak ,že ja budem aj naďalej jazdiť so schválenými a nastavenými, neoslňujúcimi xenónmi a na protiidúcich vozidlách mi takisto aj naďalej nebudú vadiť xenóny ale obskúrne amatérske úpravy...
a na toto si ako dosiel??? trofel ti pritiahne asi tak o 10-15% viac sotousov akurat tak. Z pohladu cestujuceho je to uplne jedno ci ma tykadla alebo nie pokial porovnavas trofel a bus rovnakej kapacity....
"zvlášť pri teórií tohto vedenia DPB, že trolejbus iba do kopcov a po rovine je efektívnejší (ekonomickejší) autobus..."
No to si myslím aj ja. Ale konkrétne táto linka k EU by bola výnimkou, keďže väčšia časť je už zadrôtovaná, takže stačí dorobiť len ten úsek cez Most Apollo. To by zmysel malo..
Ale inak budovať trolejbusy na rovine naozaj ekonomické nie je.. Náklady na výstavbu a údržbu trolejového vedenia nie sú malé, kapacita vozidiel sa oproti autobusu nijak nezvýši, a ešte k tomu je tam obmedzenie kvôli trolejovému vedeniu: nie je možné obísť dopravnú nehodu napr... atď..
Nechajme sa prekvapkať, tú Petržalku by som videl nateraz ako sci -fi zvlášť pri teórií tohto vedenia DPB, že trolejbus iba do kopcov a po rovine je efektívnejší (ekonomickejší) autobus...
Trať k Eurovei, ak skutočne bude lebo vyzeralo to všeliako, platí Eurovea a tá Hroboňova a spol. ide z € fondov...a projekty čo oprášia sú z rokov dávno minulých, čiže opäť minimálna (ak vôbec nejaká) zásluha tohto vedenia DPB...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Re #109352 Sati:
Re #109353 Ike:
Re #109360 S499.1023:
Odporúčam Vás na Papyra, ktorý mi posielal článok otom, nemám čas to na nete hladať. Len poviem že tam išlo o visibility of network. Po zatrolejovaní autobusovej trasy bolo viac cestujúcich a naopak po zrusení troflov a nahradení busmi ich bolo menej.
Dokaz moze byt hadam aj nase DD, kde kratasy busy nahradili klbaky trofle a su rovnako narvate ako tie kratasy.