Podiel individuálnej automobilovej dopravy stúpol od r. 1995 z 50 na 67%:
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=4964
"Najväčší pokles prepravených osôb zaznamenala verejná osobná železničná doprava, a to o 47 % a verejná osobná autobusová doprava takmer o 43 %.
Zatiaľ čo v roku 1995 mala verejná doprava 50-% podiel na celkom prepravených osobách, v roku 2006 to bolo 33 %.
......
V rámci akčného plánu navrhuje ministerstvo zamerať sa na modernizáciu infraštruktúry verejnej dopravy, podporu jej prevádzkovania a obnovu vozidlových parkov."
Konečne niečo rozumné!!
to by mohla byť šanca aj pre BA..
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=4964
"Najväčší pokles prepravených osôb zaznamenala verejná osobná železničná doprava, a to o 47 % a verejná osobná autobusová doprava takmer o 43 %.
Zatiaľ čo v roku 1995 mala verejná doprava 50-% podiel na celkom prepravených osobách, v roku 2006 to bolo 33 %.
......
V rámci akčného plánu navrhuje ministerstvo zamerať sa na modernizáciu infraštruktúry verejnej dopravy, podporu jej prevádzkovania a obnovu vozidlových parkov."
Konečne niečo rozumné!!
to by mohla byť šanca aj pre BA..
kecho
1) stavebník, ktorý získa právoplatné stavebné povolenie na stavbu... - väčšina JeTi megaprojektov už povolenie má a asi bude dosť právne komplikované pýtať to od nich spätne... a čo v prípade, ak povoelnie nemá a začne stavať?
2) Použitie výnosu a spôsob jeho vyberania má spočívať na vôli konkrétnej obce a mesta. Budú si tiež môcť určiť, koho od poplatku oslobodia. - priestor na korupciu ako hrom...
3) Gy.: "Finančné prostriedky budú využité na zlepšenie dopravnej situácie a jej kvality v meste" - takže do MHD nepôjde tradične nič a budú sa opäť robiť rozširovačky ciest = ďalši nárast autistov...
4) keď niekto postaví obytný dom + každý byt = 1 parkovacie miesto - kto to nakoniec zaplatí?