No neviem, ci je to az tak perfektny zakon.. je dobre, ze mesto chce ziskat peniaze na rekonstrukciu ciest atd..
ale skor by som privital nejaky zakon, kde bude pozadovane adekvatne napojenie na MHD, napr. projekt velkosti Twin City by musel mat kolajovu MHD (cize elektricku)... ale taketo veci by sa podla mna dali dosiahnut uz teraz normalnymi rokovaniami medzi mestom a investorom. keby Durkovsky chcel, tak zacne rokovat s HBreavis, povie, ze tam chce elektricku, a navrhne riesenia a moznosti financovania..
Neviem, mozno pomoze aj tento zakon, ale na druhej strane moze byt aj brzdou rozvoja miest... ked bude chciet investor stavat, musi zaplatit..
No uvidime, ako to bude fungovat v praxi... Ale ja moc napadom Durkovskeho neverim, kedze doteraz nebol ani jeden rozumny.. ?
a majú byť vôbec nejaké cng? ? veď si počkajme tak do decembra 08(09?), kým bude vyhlásený tender, aké tam budú podmienky... aj keď víťaz už zrejme zháňa diely na prvé vozy pre BA ?
Vozidla na linke boli vybavene informacnym systemom ZV-Test - t.j. poloodtrhnuta A4 s cislom linky. Ale bola tu aj fotka kde bola normalna linkova tabulka (aj ked osobne som ju nevidel)
ano, je to standart, ale na EMUckach, pripadne na vagonoch - takto na lokomotive to vidim prvy krat.
Bratisalvska linka 155 bola oznacena typicky bratislavsky-beusacky - papiere s cislom linky a trasou prilepene samolepkami zvnutra spinavych skiel na dverach. Najlepsi bol aj tak linkovy tercik vo Vajnoroch ?
Prei tendri na kĺbaky bude časť z tých 240, tušim polovica?, na CNG. Ale aj dieslové majú EURO 5 a čochvíľa bude platné EURO 6, potom EURO 7,... a tam už je to skoro jedno, teda pre ŽP tam nie sú nejaoé zásadné rozdiely podľa mňa.. Teraz sa už iba jedná čo je lacnejšie a efektívnejšie palivo.
alternatíva á la DPB:
SOR Libchavy posilnil svoju pozíciu vo vozovom parku DPB víťazom tendra na kĺbové autobusy. Ich hodnota predstavuje okolo sto miliónov eur. DPB si objednal 240 kusov SOR NB 18 CITY s dieslovým pohonom. Tieto síce nie sú k životnému prostrediu vôbec šetrné, v praktických podmienkach nie sú odskúšané a klimatizáciu nikoho ani nenapadlo požadovať, ale budú dodané medzi decembrom 2008 a voľbami 2010.
Celne transparenty maju zmysel tak na supravach dlzky RegioSuk Single az RegioSuk Tripple. Na dlhsich (teda na vacsine tych kde mas rusen + vozne) postacuju bocne..
(pre tych co to potrebuju osobitne napisane: ide o moj osobny nazor, ktory v ziadnom pripade nevydavam za fakt)
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01
ale skor by som privital nejaky zakon, kde bude pozadovane adekvatne napojenie na MHD, napr. projekt velkosti Twin City by musel mat kolajovu MHD (cize elektricku)... ale taketo veci by sa podla mna dali dosiahnut uz teraz normalnymi rokovaniami medzi mestom a investorom. keby Durkovsky chcel, tak zacne rokovat s HBreavis, povie, ze tam chce elektricku, a navrhne riesenia a moznosti financovania..
Neviem, mozno pomoze aj tento zakon, ale na druhej strane moze byt aj brzdou rozvoja miest... ked bude chciet investor stavat, musi zaplatit..
No uvidime, ako to bude fungovat v praxi... Ale ja moc napadom Durkovskeho neverim, kedze doteraz nebol ani jeden rozumny.. ?