Podiel individuálnej automobilovej dopravy stúpol od r. 1995 z 50 na 67%:
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=4964
"Najväčší pokles prepravených osôb zaznamenala verejná osobná železničná doprava, a to o 47 % a verejná osobná autobusová doprava takmer o 43 %.
Zatiaľ čo v roku 1995 mala verejná doprava 50-% podiel na celkom prepravených osobách, v roku 2006 to bolo 33 %.
......
V rámci akčného plánu navrhuje ministerstvo zamerať sa na modernizáciu infraštruktúry verejnej dopravy, podporu jej prevádzkovania a obnovu vozidlových parkov."
Konečne niečo rozumné!!
to by mohla byť šanca aj pre BA..
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=4964
"Najväčší pokles prepravených osôb zaznamenala verejná osobná železničná doprava, a to o 47 % a verejná osobná autobusová doprava takmer o 43 %.
Zatiaľ čo v roku 1995 mala verejná doprava 50-% podiel na celkom prepravených osobách, v roku 2006 to bolo 33 %.
......
V rámci akčného plánu navrhuje ministerstvo zamerať sa na modernizáciu infraštruktúry verejnej dopravy, podporu jej prevádzkovania a obnovu vozidlových parkov."
Konečne niečo rozumné!!
to by mohla byť šanca aj pre BA..
hoppusmark01
ale skor by som privital nejaky zakon, kde bude pozadovane adekvatne napojenie na MHD, napr. projekt velkosti Twin City by musel mat kolajovu MHD (cize elektricku)... ale taketo veci by sa podla mna dali dosiahnut uz teraz normalnymi rokovaniami medzi mestom a investorom. keby Durkovsky chcel, tak zacne rokovat s HBreavis, povie, ze tam chce elektricku, a navrhne riesenia a moznosti financovania..
Neviem, mozno pomoze aj tento zakon, ale na druhej strane moze byt aj brzdou rozvoja miest... ked bude chciet investor stavat, musi zaplatit..
No uvidime, ako to bude fungovat v praxi... Ale ja moc napadom Durkovskeho neverim, kedze doteraz nebol ani jeden rozumny.. ?