bude tam s vydaním nového čísla.
Praha je vo viacerých ohľadoch rozumnejšia, vďaka neporovnateľne širšej dopravnej infraštruktúre aj rozťahanejšia a tlaky nie sú až tak vysoké. S tými developermi ste na tom ešte dobre ?
Z pohľadu nového spojení sa môže naozaj jednať o takú zmenu fyziky a dopravných vzťahov, že zmena funkcie najstaršej stanice môže byť slušnou rozvojovou výzvou.
Aby som parafrázoval bývalého kolegu "to sú ľudia čo robili v JRD na Orave a Kysuciach a keď sa v 89tom rušili JRD a prepúšťalo sa tak išli robiť cestárov a sú tu." Tie značky tam dali random ako sa pritrafilo ?
jedno ale nechapem... a to ludsky faktor? to je problem tie dosky dat tak ako maju byt? lebo keby sme sa podla nich mali riadit, bol by to slusny slalom ?
takze ti to vysvetlim po lopate ked das naspet 68 jak jazdila tak zrusis priame spojenie z mildou do ovsista sak koli comu sat pri***le presmerovala 84.uz chapes
MIleticka trhovisko = milaticka city center cim viav pruhov tym viac adidas´= vzdy cerstve madarske ovocie a zelenina mila pane rano som ta tahali zo zeme taraz tie zemiaku mne doniesola zata pred polhodkou ich vikopavaly uz si pohopil cipes paprika ?
V poslednim Reflexu byl o tom kratky sloupek, se kterym bezvyhradne souhlasim. Na netu jsem ho nedokazal najit, tak si ho dovolim sem prepsat.
DIKTATURA DEVELOPERU. Pry ma zmizet prazske Masarykovo nadrazi a misto nej bude nova nakupni galerie. Proc, proboha? Opravdu o dalsi obchodak stoji jeste nekdo jiny nez developeri? Honosne Palladium je pet minut odtud. Naproti umira prazdna Kotva a zbytek Prahy je uz ted plny galerii. Doslova - misto obchodu jsou tu na zdech rozesmate tapety s nakupujicimi, aby ten neuspech obchodnich domu bez obchodu nebyl tak do oci bijici. Agresivita developeru, jejichz jedinym zajmem je postavit, prodat a zmizet, uz by si zaslouzila jasnou opozici. V Praze toho chybi dost, ale nakupni galerie to vazne nejsou.
Tomas Fertek
DOJAZDY/VYJAZDY 180:
Ked uz nie su dojazdy na Krasnanskych busoch, nemohla by mat 180-ka aspon prejazd cez 80-ku? Aj vyjazd aj dojazd je v spicke, tak trebars na vyjazde by mohla brat ludi v useku Zochova - Kupalisko Matador, a na dojazde zas v useku Kupalisko Matador - Nam. 1.maja (pricom by bola oznacena trebars aj ako Kollarovo namestie, to je viac-menej jedno). V spicke by sa to ako posilovy spoj hodilo
Karlova Ves je nastavená vcelku uspokojivo.ide iba o to,že ak je v úseku pred semaforom vozidlo smer Dúbravka tak za ním jazdiace vozidlo musí počkať na prázdnu križovatku až potom zatlačiť dopyt.ináč ho systém nerozpozná a čaká celý cyklus.takže v ideálnom prípade cesta do obratiska trvá 2 minúty.v tom najhoršom prípade 5 minút.aj keď súhlasím s tým,že takto riešiť preferenciu v dnešnej dobe je troška....no mierne povedané divné.
V DPB sa vzdy argumentuje vselicim a casto to nie je pravda.. neviem, nevyznam sa, ale predpokladam ze vnutorny by s tym nemal mat problem kedze to je LED transparent a nie DOT...
Ja som si vsimol ze niekedy to pusti nacestne zastavky dva krat co vyzera... divne.. je to chyba, alebo zamer? Vacsinou to robi len ked ich uz je menej.
A este jedna vec - ked je zastavka na znamenie, tak nacestne idu az po uplnom odrolovani upozornenia na to ze ide o zastavku na znamenie co opat vyzera divne... ak chces mozem ti poslat jeden moj navrh ako by to podla mna bolo lepsie
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
Praha je vo viacerých ohľadoch rozumnejšia, vďaka neporovnateľne širšej dopravnej infraštruktúre aj rozťahanejšia a tlaky nie sú až tak vysoké. S tými developermi ste na tom ešte dobre ?
Z pohľadu nového spojení sa môže naozaj jednať o takú zmenu fyziky a dopravných vzťahov, že zmena funkcie najstaršej stanice môže byť slušnou rozvojovou výzvou.