Reakcia na: Max #106309:
a tu sa zasa vynara otazka (hadam ma mestski poslanci nevybanuju za taketo kacirske myslenie): preco nemohol byt aspon pocas tychto brutalnych obmedzeni na Dostojevskeho zrade uzatvoreny Stary most pre automobilovu dopravu a prejazdny IBA pre MHD? Kolona by tak stala iba v useku Safko - Novy most - PKO - Molecova a na opacny smer, ale dolezity tah petrzalka - Safko mohol ostat bez problemov a bez akychkolvek zdrzani prejazdny pre autobusy linky 95 a 50 (linku 78 mohli operativne ukoncit na Safku), pricom tie 2-3 autobusy za jeden cyklus by uz cez to Safko hadam presli (cca 10 sekun volna v smere z most /z mosta), nakolko je krizovatka ciastocne riadena aj policajtmi. Ale - neda sa. Mozno je to aj preto, aby si bratislavcania zvykali, ze Stary most bude aj v buducnosti prioritne pre auta!
Ak ma pamat neklame, Most Apollo sa staval prave z dovodu nahrady autistickeho prepojenia Petrzalky s centrom mesta, po planovanom uzatvoreni a rekonstrukcii Stareho mosta. Ak teda budeme mat Stary most nadalej pre IAD, tak vlastne ani nebolo nutne budovat most Apollo, ze? Kolko ze miliard nas ten most stal? Kolko miliard korund sme mohli investovat do nosneho systemu MHD, alebo do nakupu novych modernych vozidiel MHD?
Miesto toho budeme mat novy Stary most pre auta a elektricku az po Bosakovu! - s jedinou zastavkou na petrzalskej strane, niekde pri TPD! Ze preco? Jednoduche - lebo sa to do najblizsich volieb vobec nestihne zrealizovat a peniaze vyclenene na NS MHD sa dovtedy garantovane niekam stratia a po volbach uz na to prostriedky nebudu. Navyse nechcem vidiet tu preferenciu elektriciek v krizovatke na Safku...
bwd
A teraz skús vysvetliť, ako je možné, že napríklad v takej Viedni to funguje bez problémov. Viedeň nie je menšie mesto, ani tu nie je menej križovatiek a predsa to ide...