Reakcia na: stevo #106079:
Pri sedačkách si vždy môžeš vybrať, koľko ich chceš.. ak chceš menej sedačiek a viac miesta na státie, tak ti taký autobus bez problémov vyrobia.. aj Man Lions City..
? ? Vidieť, že o viedenskej doprave asi prehľad veľmi nemáš... V úseku Taborstrasse - Stadion je električková linka 21 metrom U2 nahradená len čiastočne, keďže dochádzková vzdialenosť k staniciam sa zväčšila. Ale dobre, to by nebol problém, horšie je ale to, že v úseku Stadion - Praterkai bola električka nahradená nie metrom, ale autobusmi (a premávajú tam článkové autobusy, ktoré jazdia naozaj dosť plné)! Okrem toho v tomto úseku možno očakávať v súvislosti so zrušením tramvajovej trate degradáciu územia. Bezdôvodne zrušili trať, ktorej nič nebolo. Keď už silou mocou nechceli, aby viedla električka súbežne s metrom, mohli trať Elderschplatz - Praterstern ponechať ako manipulačnú (využiť by sa dala napr. pri výpadku metra) a naopak úsek Praterkai - Elderschplatz, ktorý s metrom viac-menej nie je súbežný, predĺžiť pozdĺž Dunaja až k Stadtbahnu U6 na Handelskai. Vzniklo by tým perfektné rýchle prepojenie Praterkai - Handelskai (prepojenie S-Bahnov medzi sebou a S-Bahnu so Stadtbahnom U6) a nahradila by sa ekologickou formou dopravy vyťažená autobusová linka 11A. Oni však radšej zrušia trať, vyradia zopár starých E1 a c3 a nahradia ich "ekologickými" autobusmi. Toľko môj postoj k tomu, ako by sme si mali brať príklad z Viedne.
Ako charakteristika postoja vedenia mesta ku svojim občanom a voličom
Ike
vcera som mal cest vyskusat si tu druhu fazu "preferencie".
Isiel som v 12ke, nikde nikto (rozumej ziadne auta, ani eliny vychadzajuce a vchadzajuce do obratiska)... dojdeme k semaforu a stojime
Dalej som ratal prejazd krizovatkami Molecova a Devinska s nastupom a vystupom na Molecke...
Trvalo to 5,5 minuty
takto dobre nastavenu preferenciu som este nevidel... V takto skvelom meste