Reakcia na: honzikpraha #105275:
K tej časti Tvojho príspevku, čo nesúvisí s dopravou, sa vyjadrovať nebudem, ale k tomu metru - ja som rád, že tú trať Šafaríkovo námestie (neviem odkiaľ si vzal Hlavnú stanicu) - Janíkov dvor nemáme. Jednak preto, že ak by DPB udržiaval metro tak ako dnes udržiava svoje eletričkové trate a vozidlový park, by som sa ním asi bál cestovať, ale hlavne preto, lebo by sme tu mali zbytočne ďalší systém MHD, ktorý by bol v podstate "ostrovný", pretože neverím tomu, že by sa tá trať ešte niekedy predĺžila... A prevádzka metra by zaťažoval mestský rozpočet tak, že zvyšok MHD by bol ešte v biednejšom stave ako teraz (ak sa to vôbec dá).
Ámos
Ja hovorim o protektoratnej korune a slovenskej korune na uzemi jedneho statu. Kedy bola menova reforma v CSR? V novembri 1945 cize pol roka po pade rise, kedy uz ziaden berlin neurcoval direktivne kurz. Okrem toho jednalo sa nielen o spojenie slovenskej koruny a protektoratnej, ale na uzemi CSR sa pouzivali este stale riske marky, madarsky pengo, rozne vojenske poukazy a v july a v auguste bola obnovena aj mena 1. republiky. To mi chces naozaj tvrdit ze vsetky tieto meny mali rovnaku hodnotu a preto vymena 1:1 bola OK?