Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #104876:
To nie je dobré, pretože vozy by sa doňho "pripájali" už o dosť skôr a tým pádom by sa ich aspoň niekoľko natlačilo pred autobus.
Reakcia na: S499.1023 #104868:
Hej, aj ja som sa potom nad tým zymslel. V podstate to nevadí, pokiaľ (a) budú naozaj iba pravé odbočenia, (b) neobmedzí sa kvôli autám priestor pre chodcov a cyklistov. Bónus vozovky môže byť aj prípadná náhradná autobusová doprava. Jedine neviem, či je najlepšie púšťať IGK z Petržalky do centra, preto možno by sa mohol spraviť iba jeden pruh. Ale inak korigujem svoju prvotnú reakciu.... s tým, že v článku nebolo uvedné, či budú alebo nebudú aj ľavé odbočenia.
Reakcia na: Sommelier #104879:
Aha, tak sa spoľahnem na dôvtip, niektorí pôjdu podľa sedlového značenia, iní podľa špičkového a potom všetkých pošleme za Sommelierom ? .
Normálny jazdný pruh má 3,5 m, tak jedine, že by si do tej prevratnej novej legislatívy zaviedol aj jazdenie garádom...
Reakcia na: S499.1023 #104878:
Stanoviť by sa stanovilo zvislým dopravným značením. Aj keby akokoľvek inak, je v celku na mieste spoľahnúť sa aj na dôvtip vodičov. Prečo nie...
Na hrane by sa malo jednať o (minimálne) 8,8 m dohromady v troch pruhoch. Žiaľ neviem, aká je šírka štandardného pruhu.
Uvažujem o komunikáciách 1+1, s nie veľkým počtom odbočení a nie 2 + 2 s odbočovacím každých pár desiatok metrov.
Vrakunská...
Reakcia na: Sommelier #104862:
A ako stanovíme, kedy bude ktoré značenie platiť? Okrem toho, už dnes sú napríklad na Račianskej, použité hraničné hodnoty. A ďalej - nech počítam, ako počítam, nijako mi z dvoch štandardných jazdných pruhov nevychádzajú tri stiesnené. Tebe hej?
taká otázka k imhd: nešlo by vždy po dodatočnom pridaní fotiek do už zverejných fotoupdatov k nim napísať "akualizované" ?
Lebo napr. ja si každý fotoupdate pozerám len raz, a ak je tam ešte potom pridaná nejaká fotka, už o tom neviem.. napr. fotoupdate z 13.5. bol aktualizovaný už dvakrát, a to som zistil tak, že som si na to úplnou náhodou klikol ?
Reakcia na: Ike #104871:
Mne sa viac pozdava varianta ze BUS pruh by pokracoval do DNV a vozy z laveho by sa do neho pripajali 🙂
Reakcia na: S499.1023 #104873:
kruhac by tu bol skutocne najlepsi, myslim ze na to miesto by sa hodili hned tri kruhace, lebo vzhladom na dementnu krizovatku pri krematoriu sa zneprehladnuju a upchavaju krizovatky z tych zjazdov z coho priciny vznikaju tie kolony (ked tam odbacam s IAD medzi stojace auta a nevidim do pruhu kam sa zaradujem, tiez mi nie je nic jedno). Ale vies, mesto sa radsej pohada so samospravami mestskych casti a potom tam namiesto kruhacov co tu uz davno mali byt, vzhladom na to ze pomaly kazda krizovatka je krizovatka smrti tu mame 60ku MPR v poli a este MHD s blbou chronometrazou pri ktorej jazdi 21 maximalne 50kmh cim vytvara kolizne situacie
Reakcia na: 810zssk #104832:
Ktoré konkrétne vlastnosti sa overovali? Keby sa takto spúšťala PID, tak tu dodnes jazdíme za tarify 47 dopravcov s nekoordinovanými grafikonmi a podstata integrácie bude v tom, že dedinské smradobusy budú mať mestské čísla liniek a tie nebudú duplicitné.
Reakcia na: Ike #104830:
Je síce pekné, že podporujete MHD ale je potrebné vyriešiť situáciu pre všetkých. Zjazdy z diaľnice stavené nie ako plné štvorlístky podľa akýchsi dementných kritérií dopravného momentu v roku 1970 sú veľmi nešťastné. Je potrebné križovatku buď dostavať na plný štvorlístok alebo križovatku pod diaľnicou prestavať na kruhový objazd, ktorý má v tomto prípade zmysel.
Reakcia na: Ike #104871:
pouzil som hranate zatvorky (zobralo mi to ako tagy) cize

"v lavom by obmedzenie nebolo - akurat vozidla by museli davat prednost MHD vzhladom na druhu znacku a vobec pravidla CP kde sa pise ze vozidla MHD vychadzajuce z BUS pruhu alebo zo zastavky maju prednost ak davaju znamenie o zmene smeru..."
Reakcia na: qwix #104855:
dalo by sa to osetrit, ale blbuvzdorne znacenie sa NEDA spravit 🙂

http://i32.tinypic.com/2d9a91h.jpg - toto by mohlo byt znacenie, prve na zaciatku, druhe pred koncom...

a vodorovne by slo upravit takto (z dovodu aby sa dalo vhodne spravit zvysle)

http://i28.tinypic.com/qohk6u.jpg
tym ze buspruh konci, su vozidla POVINNE dat prednost autobusu ukazujucemu zmenu smeru... cize ti co idu do stupavy sa o nic nestaraju a mozu ist aj v bus pruhu (mozno ich zdrzi bus, ktori nebudu chciet pustit IGK - prve dni by tam mohli byt policati a vyberat do kasy)... v lavom by obmedzenie nebolo to vzhladom na druhu znacku a vobec pravidla CP kde sa pise ze vozidla MHD vychadzajuce z BUS pruhu alebo zo zastavky maju prednost ak davaju znamenie o zmene smeru...

ale myslim ze dopravaci by riesenie urcite nasli ak by chceli ?
Reakcia na: Erik Pauer #104760:
Wolfsthal! Wolfsthal! Wolfsthal! Wolfsthal! Wolfsthal! Wolfsthal! Wolfsthal! Wolfsthal! Wolfsthal!
Reakcia na: ivanbuto #104734:
A čo vlastne vadí na autách na moste, keď bude automobilová doprava vedená bezkolízne a električka pôjde po vlastnom telese?
Reakcia na: S499.1023 #104865:
Chvíľu zabralo, ale potešil som sa keď som zistil, že som nebol ďaleko od Palmovky ako som tipoval, že ešte pamätám ☺ Zdá sa mi, že 15 idú dočasne rušiť...
A pravdu máš, dosť blbé. Nie je to tak dávno, čo som sa pozastavil nad domácou situáciou v relácii Nový Most - mesto (2 električky a 70 - odchod behom troch minút a potom 20 minútová diera - snáď je to už lepšie) .
Reakcia na: VLK #104725:
Poslanci mestského zastupiteľstva podľa mňa nemajú nárok na zvláštne výstražné znamenie a električka by ich vozidlá spomaľovala určite podstratne menej, ako kolóny IGK. Akurát to niekto nevie "vyfokusovať".
Reakcia na: Sommelier #104692:
1, 3, 12,15, 25. V súčasnosti je to trocha lepšie, linky sú rozmetané do 7 minút a medzera je "len" 13 minút.
Reakcia na: andrej.galbavy #104861:
Uz to tu bolo dva krat
Reakcia na: kecho #104858:
Spomenme si:
"DPB, a.s., nemá žiadne finančné ani prevádzkové rezervy na to, aby akoukoľvek formou vypomáhal regionálnej doprave." (http://www.bratislavskenoviny.sk/82415/doprava/bid-vraj-nezvladla-integraciu-dopravy) - hovorime co nam vyhovuje, Zahradniku?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.