kruhac by tu bol skutocne najlepsi, myslim ze na to miesto by sa hodili hned tri kruhace, lebo vzhladom na dementnu krizovatku pri krematoriu sa zneprehladnuju a upchavaju krizovatky z tych zjazdov z coho priciny vznikaju tie kolony (ked tam odbacam s IAD medzi stojace auta a nevidim do pruhu kam sa zaradujem, tiez mi nie je nic jedno). Ale vies, mesto sa radsej pohada so samospravami mestskych casti a potom tam namiesto kruhacov co tu uz davno mali byt, vzhladom na to ze pomaly kazda krizovatka je krizovatka smrti tu mame 60ku MPR v poli a este MHD s blbou chronometrazou pri ktorej jazdi 21 maximalne 50kmh cim vytvara kolizne situacie
Ktoré konkrétne vlastnosti sa overovali? Keby sa takto spúšťala PID, tak tu dodnes jazdíme za tarify 47 dopravcov s nekoordinovanými grafikonmi a podstata integrácie bude v tom, že dedinské smradobusy budú mať mestské čísla liniek a tie nebudú duplicitné.
Je síce pekné, že podporujete MHD ale je potrebné vyriešiť situáciu pre všetkých. Zjazdy z diaľnice stavené nie ako plné štvorlístky podľa akýchsi dementných kritérií dopravného momentu v roku 1970 sú veľmi nešťastné. Je potrebné križovatku buď dostavať na plný štvorlístok alebo križovatku pod diaľnicou prestavať na kruhový objazd, ktorý má v tomto prípade zmysel.
pouzil som hranate zatvorky (zobralo mi to ako tagy) cize
"v lavom by obmedzenie nebolo - akurat vozidla by museli davat prednost MHD vzhladom na druhu znacku a vobec pravidla CP kde sa pise ze vozidla MHD vychadzajuce z BUS pruhu alebo zo zastavky maju prednost ak davaju znamenie o zmene smeru..."
a vodorovne by slo upravit takto (z dovodu aby sa dalo vhodne spravit zvysle)
http://i28.tinypic.com/qohk6u.jpg
tym ze buspruh konci, su vozidla POVINNE dat prednost autobusu ukazujucemu zmenu smeru... cize ti co idu do stupavy sa o nic nestaraju a mozu ist aj v bus pruhu (mozno ich zdrzi bus, ktori nebudu chciet pustit IGK - prve dni by tam mohli byt policati a vyberat do kasy)... v lavom by obmedzenie nebolo to vzhladom na druhu znacku a vobec pravidla CP kde sa pise ze vozidla MHD vychadzajuce z BUS pruhu alebo zo zastavky maju prednost ak davaju znamenie o zmene smeru...
ale myslim ze dopravaci by riesenie urcite nasli ak by chceli ?
Chvíľu zabralo, ale potešil som sa keď som zistil, že som nebol ďaleko od Palmovky ako som tipoval, že ešte pamätám ☺ Zdá sa mi, že 15 idú dočasne rušiť...
A pravdu máš, dosť blbé. Nie je to tak dávno, čo som sa pozastavil nad domácou situáciou v relácii Nový Most - mesto (2 električky a 70 - odchod behom troch minút a potom 20 minútová diera - snáď je to už lepšie) .
Poslanci mestského zastupiteľstva podľa mňa nemajú nárok na zvláštne výstražné znamenie a električka by ich vozidlá spomaľovala určite podstratne menej, ako kolóny IGK. Akurát to niekto nevie "vyfokusovať".
článok 42 - minimálna šírka jazdného pruhu pri rekonštrukciách v stiesnených podmienkach a obmedzení nákladnej dopravy môže byť 2.8 m
tabuľka 3 - šírka jazdného pruhu na C1 a C2 v stiesnených podmienkach 3.25 m, min 3.0m, pri rekonštrukciách B2 a C1 v stiesnených podmienkach 3.0m, min 2.8m, na obslužných komunikáciách min.2.8 m, šírka autobusového pruhu v stiesnených podmienkach a rekonštrukciách 3.25 m, min.3.0 m
článok 79 - šírku zastávkového pruhu možno v stiesnených podmienkach znížiť výnimočne až na 2.75 m
_____
Je možné kolónu označiť za stiesnené podmienky ? Imho áno.
V prípade dvojprúdových komunikácii, ktoré disponujú najmä rannými zácpami v jednom smere vytvoriť sekundárnym dopravným značením (neviem či napríklad modrú farbu vyhláška dovoľuje, zdala by sa mi najoptimálnejšia, ale aj s oranžovou by sa dalo žiť ?) jazdné pruhy 3 - z toho jeden BUS.
V prvých dňoch a následne preventívne by bola vhodná účasť dopravných koordinátorov (zelení, modrí, dispečer, spoločnosť), ktorá by prípadným momotárom pomohla sa zaradiť ?
Takéto riešenie samozrejme nevyžaduje rozšírené cesty, posunuté chodníky a najmä kandelábre (s trolejovým vedením vedením), najmä pri skutočnosti, že takto rozsiahlych prác sa dočkávame veľmi sporadicky ak vôbec. Čo tým chcem ale povedať je, že kolóny vznikajú na výjazdoch zo sídel, čas, v ktorý by bolo vhodné pre dané riešenie sú 2 - 3 hodiny pracovného dňa (7-9 a vieme, že narastá) a za skutočne malé náklady - druhé vodorovné a zvislé dopravné značenie, spolu s vhodnou podporou by mohlo byť fajn. ☺
Oznámenie pre cestujúcu verejnosť ,,linka Bratislava – Wolfstahl“
Dopravný podnik Bratislava oznamuje cestujúcej verejnosti, že po dohode so zástupcami rakúskej strany sa spustenie pravidelnej linky Bratislava Nový most – Wolfstahl presúva na sobotu 24.05.2008. (DPB.sk)
dá sa to nastaviť, ale to by sa dakomu muselo hádam aj chcieť...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK