Nieco na pobavenie:
Na vedenie DPB prisla staznost jednej cestujucej, ktorej islo asi o toto: Preco vodici vo vozidlach kuria a to predovsetkym v elektrickach? Clovek ked tam nastupi nemoze sa ani vyzliect, kedze sa vo vozidlach nenachadzaju skrinky, do ktorych by si cestujuci svoje veci ulozit.
Na vedenie DPB prisla staznost jednej cestujucej, ktorej islo asi o toto: Preco vodici vo vozidlach kuria a to predovsetkym v elektrickach? Clovek ked tam nastupi nemoze sa ani vyzliect, kedze sa vo vozidlach nenachadzaju skrinky, do ktorych by si cestujuci svoje veci ulozit.



Tatrovecka
Trolejbus vylezie vsade :o) . V klbovych Karosach s automatickou prevodovkou je problem v tom,ze preraduje pri 1200 ot.,cize do kopca leze na plny plyn na stvorke (alebo pomalicky a na trojke). Navyse motor je Liaz a elektronicky cip na prevodovke z MANu,tak to pri preradovani trha a Karosa hore pristavnym mostom ledva leze aj s tehlou na plyne :o). TamBus radi pri 2000 ot.,ale ako sa jazdi hore Dlhymi Dielmi,to neviem ...