Nieco na pobavenie:
Na vedenie DPB prisla staznost jednej cestujucej, ktorej islo asi o toto: Preco vodici vo vozidlach kuria a to predovsetkym v elektrickach? Clovek ked tam nastupi nemoze sa ani vyzliect, kedze sa vo vozidlach nenachadzaju skrinky, do ktorych by si cestujuci svoje veci ulozit.
Na vedenie DPB prisla staznost jednej cestujucej, ktorej islo asi o toto: Preco vodici vo vozidlach kuria a to predovsetkym v elektrickach? Clovek ked tam nastupi nemoze sa ani vyzliect, kedze sa vo vozidlach nenachadzaju skrinky, do ktorych by si cestujuci svoje veci ulozit.



riko
Tak som si nalistoval autoatlas VKU 1:100 000 a zistil som že Čertovica má 7-8% a to ked tadial ideš máš pocit, že je to dosť velký strmák, Donovaly 7-10% miestami až 15% ale to sú už také úseky, v torých ked dobehneš kamión ktorý ide 20 tak musíš mať raketu aby si ho v tých kopcovitých zákrutách stihol obehnúť.
Potom T-bus vyšlape koľko %, kedže má lepšiu adhéziu ako elina? Hádam 15% by mal zvládať lavou zadnou, ked ho poháňa elktromotor. To je iný točivý moment ako má dýchavičná Rakosa astmaticky sa plaziaca hore Mudronkou. T-bus to vybehne ako atlét ale tieto Rakosy, to máš pocit že sa roztrhne, ale proste nevládze. Druhá vec je, že keby bola iná údržba tak by možno vládala.