Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
mimo diskusie, ale

Chcem Vás poprosiť všetkých čitateľov aj prispievateľov vplyvných aj menej vplyvných, či neviete o niekom, kto by bol ochotný za veľmi výhodných podmienok zapožičať na cca tri týždne tranzit /mini bus 8 až 10 miestny/. Jedná sa o cestu do zahraničia a tak európsku poistku by si objednávateľ na tie tri týždne uhradil sám. Vodiči sú a to dokonca profi. ?

Info píšte na norskoo@zoznam.sk

Ďakujem

?
Reakcia na: Mike #103170:
To je logika a la DPB. Zadny vozen predsa vacsinou skontroluje NA ZACIATKU prestavky a potom uz je vo voze (alebo aj niekde inde).. BOZE, KTO TOTO VYMYSLEL?
Reakcia na: Papyr #103161:
Poznajú ,ale DPB usúdilo, nebudem menovať, že forma cez kľúč v skrinke bude pre nich najvhodnejšia, lebo vodič musí na konečnej aj tak vystúpiť a skontrolovať osobne zadný voz, podľa platných predpisov.
Ani niektorým ľuďm na magistráte a tušim ani na PZ SR čo mali do toho čo povedať za nezdalo riešenie s kľúčom zrovna ideálne, ale keď DPB súhlasil... A povelový trolejový kontakt na výhybku je moc tesne pred križovatkou, takže by sa nestihla včas upratať. Iste, mohol by sa posunúť, ale to je zasa na vrchárov DPB asi priťažká úloha...
Reakcia na: Ike #103167:
No veď vravím...aj keď sa občas stane, že tam idú autá minútu-dve v kuse (od tých najrýchlejších po najpomalších, tesne nasledovaných najrýchlejšími z ďalšieho cyklu), vždy sa tam pomedzi ne nejako predrať dá. Takisto na Vinohradoch to vždy šlo. Len teraz musia všetci a vždy stáť, lebo ide pán Vzduch...
Reakcia na: Beus #103166:
...a keď sa už konečne dostanem von z obratiska, tak si ešte ďalšiu minútu postojím pred priecestím s Kuklovskou, lebo zároveň s výjazdom s obratiska má voľno niektorý odbočovací smer (patrične dlho) aj napriek tomu, že tam odbočuje akurát tak vietor, a po ňom ešte potrebuje odbočovať vzduch v opačnom smere, veď je ho tam tak veľa...
Reakcia na: Beus #103166:
s tym prejazdom elin to ani teraz nemoze byt take zle... staci ak je dole cervena a eliny mozu ist... plus sa najdu vodici to spomalia, zablikaju a elinu pustia (bezne to tam tak robim)...
.
je to fakt paradox, ked tu krizovatku nikto nechce ?
Reakcia na: Ike #103165:
No BODAJ BY ju nespustili. Je stále 100x lepšie predierať sa s vozom pomedzi autá, než preferencia á la Siemens, že sa vyteperím k blbému tlačítku, a keď sadnem nazad do voza, ešte si na to voľno ďalšie 2 minúty počkám, lebo tesne pred tým nejaký blbec kdesi hore odbočoval, a radič už bol "pretočený", takže musel prejsť celý cyklus, než mi mohol dať voľno. Tfuj, ďakujem, neprosím.
Reakcia na: Beus #103164:
ta krizovatka je jasna... 4 semafory za sebou a nakoniec to nespustia... kseftiky boli a budou... ?
Reakcia na: Papyr #103161:
Ja keď som to čítal, tak sa mi oči pretočili okolo všetkých troch osí, a nebol som schopný slova... ja nerozumiem, ako môžu vôbec indivíduá, schopné vypotiť takéto stupidity, a schopné schváliť tak idiotskú križovatku, disponovať volebným právom a osobnou slobodou...
Reakcia na: 810zssk #103162:
§7 - Nebudem s tebou touto formou komunikovať. Ked nemas co k teme povedat, bud ticho.
Reakcia na: Papyr #103161:
Treba brat do uvahy
§3 Vsetci su na obede
§5 Niekto by to mohol zneuzit
§8 Nic o tom nevieme
§12 Nie je to v nasej kompetencii

= §15 Neda sa to

Takze prosim aby si sa riadil podla §6 - Nerobte problemy a nejako sa dohodnite. Od tohto momentu sa budu kompetentny aj tak riadit §14 Nevidime dovod odpovedat na Vase otazky...
Reakcia na: Nick #103153:
"Systém prehadzovania výhybky pri výjazde z obratiska bol urobený tak, že vodiči si musia prehodiť výhybku na konečnej ručne, vystúpením z vozidla a stlačením tlačidla na špeciálny kľúč sa prihlásiť do križovatky. Až potom ich signalizácia pustí na zelenú do obratiska.

Podľa informácií z GIB, vodiči údajne nechcú vstávať a vychádzať z električky von. Chcú, aby sa to vymyslelo inak.

Je teda určitá obava z toho, čo sa po spustení križovatky bude diať. Takto to bolo podľa GIB prerokované s dopravným podnikom - iné riešenie by znamenalo vložiť do každej električky elektronické zariadenie, čo by si vyžiadalo desiatky miliónov korún."

PRE RANY BOZIE. Take nieco ako trolejovy kontakt alebo kolajovy kontakt mudre hlavy nepoznaju?
Reakcia na: Peon #103142:
ano, presne tam...
Reakcia na: Zvero #103152:
sudne natahovacky so solarisom, zle nastavena reklamacna zmluva pri kupe, mozno aj ciastocna neschopnost oboch stran na kompromisnej dohode

v kazdom pripade je iste len jedno...ak to takto bude pokracovat dalej, tak sa pomaly, ale isto ten voz rozrabuje...ked som ho videl pred tyzdnom, tak mal omnoho menej suciastok v sebe, ako bolo na fotkach po poziari, ked bol cerstvo odstaveny a prikryty plachtou...
Reakcia na: Zvero #103157:
gr@dpb.sk tusim, tam sa pytaj...
Reakcia na: Max #103156:
OK, opytam sa inak: bola poskytnuta nejaka nahrada za tu zhorenu 1216-ku? Ak nie, preco?
Reakcia na: Zvero #103152:
čo nejazdí, to nezhorí a čo horelo, to nejazdí, aby to náhodou nezahorelo ešťe raz ?

ale mohol by doňho udrieť trebárs blesk za búrky, a bolo by...
Reakcia na: intony #103154:
koľko že stálo celé to úchvatné veľdielo? Nejakých 10.500.000 Skk z našich daní vyhodených úplne zbytočne?
Reakcia na: Nick #103153:
Veď predsa nadjazd sa využiť nedal, pretože autá, chúdence tam parkujú, tak prečo im to zakázať.

A čo sa tka Harmincovej - predsa je to jasné - autobusová zastávka sa nachádza v ceste a chúďatká autíčka sú predsa neskutočne zdržované, ak autobus ide resp. stojí pred nimi. To, že vo zvyšku Bratislavy autá združujú autobusy, to nevadí.

?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.