Reakcia na: magiq #102522:
JJ, neviem prečo si miestny experti (nebudem menovať) myslia, že klimatizácia do autobusu stojí par tisícok. ? "Cena autobusu je až do 6 miliónov korún, otázka klimatizácie je niekoľko stotisíc v cene navrch."
http://tvojepeniaze.pravda.sk/sk_pspravy.asp?c=A070807_091902_sk_pspravy_p01

viac sa kradnu len VWcka
aquila
1) standardne uvadzaju v EU prospektoch 4 os/m2
2) vid vyssie, oni sa chvalia, ale stale pri 4os/m2
3) ukaz mi tu normu, kde sa to uvadza 8os/m2
4) ty si uz fakt mimo, ked tu tvrdis, ze pri obsadeni 4os/m2 ma ULF 12t na os
5) udaj o napravovych tlakoch ma zmysel prave porovnavat pri prazdnom vozidlne a nie co je konstrukcne maximum
6) preboha daj uz pokoj s tymi tvojim hausnumerami ohladne napravovych tlakoch. combino classic ma pri 31 tonach a dlzke 30,5 metra napravove tlaky 5,16 tony. co je "kusok" menej ako 6,75 tazkeho viedenskeho metra a 6,9 tony na napravu pri porschetery, ktora ma 41 200 kg. ja za to nemozem, ze skodovaci nevedia vyrobit lahke vozidlo
cize dalsi tvoj vymysleny argument aj ohladne combina ta dalej len degraduje co sa argumentacie tyka
7) a ano presne o tie pevnostne normy sa jedna, a to znaci tych