Reakcia na: S499.1023 #102504:
Já ti ho taky posílal, na mall.cz
nemaju akosi potrebu robit z MHD dobytcak 

aj ked na tych castych vylukach viedenskych elektriciek som sa zasmial
dovolim si tvrdit, ze tie najhorsie useky viedenskych elektrickovych trati su na tom skoro lepsie ako najlepsie useky prazskych trati
.
Ale nechajme to tak, nech tu nespamujeme.
Samozrejme, zmysel to ma len ked budu garantovane nizkopodlazne spoje.
S499.1023
1) Nehovoril si o unifikácii, hovoril si o podobnosti.
2) Škoda Auto nemá so Škodou Plzeň okrem toho Indiána nič spoločného.
3) Ja vidím na 15T podobnosť s M1 alebo 21Tr, čo je aj logické vzhľadom na osobu autora. Podobnosť s ULF--om tam naoszaji nikto okrem teba ešte neobjavil.
4) Nie, nevidím nepriatEľa všade, Ale neznášam, keď niekto trepe bludy bez ohľadu na to, na ktorej strane stojí.
5) Buď si istý, že tie podmienky toho JEDNÉHO kontraktu na prenájom som si veľmi dobre preštudoval. A keďže sa prenájmami dráhových vozidiel momentálne aj tak nejako profesionálne zaoberám, tak som z toho asi aj pochopil podastatne viac ako ty. Napríklad to, že vozidlá budú stále opravovať tí istí dielenskí. Akurát ich bude platiť iná firma a ty sám uvidíš, že náhle začnú aj úplne inak pracovať.
6) SOR CN 10,5 je široký, mám taký pocit, 2500 mm. Myslím, že 2525 mm sú široké až vozidlá radu NB. Ale to je úplne jedno.