Reakcia na: S499.1023 #102493:
pochybujem, ze sa niecoho takeho dockame. to je len dalsi z radu vymyslenych a vycucanych martinovych argumentov, kde vari z vody 
hlavne, ze vo viedni sa povazuje za strop obsadenosti 4os/m2


jemu asi fakt nejde do hlavy ten oxymoron, ze pri vsetkych prostriedkov vo W sa uvadza maximalna kapacita pri 4os/m2, ale urcite norma je na 8os/m2 :))
mno nist, martin sa kedysi javil solidny diskusny partner, ale teraz vari totalne z vody a "tvori" si argumenty ako mu to ide

najvacsia sranda je, ze mu zjavne vobec nevadi, ze porschetera ma vyssie napravove tlaky ako tazke viedenske metro



S499.1023
1) Nehovoril si o unifikácii, hovoril si o podobnosti.
2) Škoda Auto nemá so Škodou Plzeň okrem toho Indiána nič spoločného.
3) Ja vidím na 15T podobnosť s M1 alebo 21Tr, čo je aj logické vzhľadom na osobu autora. Podobnosť s ULF--om tam naoszaji nikto okrem teba ešte neobjavil.
4) Nie, nevidím nepriatEľa všade, Ale neznášam, keď niekto trepe bludy bez ohľadu na to, na ktorej strane stojí.
5) Buď si istý, že tie podmienky toho JEDNÉHO kontraktu na prenájom som si veľmi dobre preštudoval. A keďže sa prenájmami dráhových vozidiel momentálne aj tak nejako profesionálne zaoberám, tak som z toho asi aj pochopil podastatne viac ako ty. Napríklad to, že vozidlá budú stále opravovať tí istí dielenskí. Akurát ich bude platiť iná firma a ty sám uvidíš, že náhle začnú aj úplne inak pracovať.
6) SOR CN 10,5 je široký, mám taký pocit, 2500 mm. Myslím, že 2525 mm sú široké až vozidlá radu NB. Ale to je úplne jedno.