Reakcia na: S499.1023 #102493:
pochybujem, ze sa niecoho takeho dockame. to je len dalsi z radu vymyslenych a vycucanych martinovych argumentov, kde vari z vody
hlavne, ze vo viedni sa povazuje za strop obsadenosti 4os/m2
nemaju akosi potrebu robit z MHD dobytcak 
jemu asi fakt nejde do hlavy ten oxymoron, ze pri vsetkych prostriedkov vo W sa uvadza maximalna kapacita pri 4os/m2, ale urcite norma je na 8os/m2 :))
mno nist, martin sa kedysi javil solidny diskusny partner, ale teraz vari totalne z vody a "tvori" si argumenty ako mu to ide

najvacsia sranda je, ze mu zjavne vobec nevadi, ze porschetera ma vyssie napravove tlaky ako tazke viedenske metro
aj ked na tych castych vylukach viedenskych elektriciek som sa zasmial
dovolim si tvrdit, ze tie najhorsie useky viedenskych elektrickovych trati su na tom skoro lepsie ako najlepsie useky prazskych trati
Ale nechajme to tak, nech tu nespamujeme.
Majo
Spoločnosť Slovak Lines Bratislava zakúpila na diaľkové linky autobus Irisbus Evadys 12,8M - EČV: BA-853TG. Na vozidle je aplikovaná najnovšia verzia laku Slovak Lines - Expres v tmavočervenom vyhotovení.
Po prelakovaní viacerých vozidiel Renault Iliade do novej farebnej schémy Slovak Lines - Expres bol nový lak aplikovaný aj na niekoľko vozidiel Mercedes Intouro, napr. EČV: BA-634HM a BA-859MJ.