Reply on: m@rtin #102503:
1) standardne uvadzaju v EU prospektoch 4 os/m2
2) vid vyssie, oni sa chvalia, ale stale pri 4os/m2
3) ukaz mi tu normu, kde sa to uvadza 8os/m2


4) ty si uz fakt mimo, ked tu tvrdis, ze pri obsadeni 4os/m2 ma ULF 12t na os

5) udaj o napravovych tlakoch ma zmysel prave porovnavat pri prazdnom vozidlne a nie co je konstrukcne maximum

6) preboha daj uz pokoj s tymi tvojim hausnumerami ohladne napravovych tlakoch. combino classic ma pri 31 tonach a dlzke 30,5 metra napravove tlaky 5,16 tony. co je "kusok" menej ako 6,75 tazkeho viedenskeho metra a 6,9 tony na napravu pri porschetery, ktora ma 41 200 kg. ja za to nemozem, ze skodovaci nevedia vyrobit lahke vozidlo

cize dalsi tvoj vymysleny argument aj ohladne combina ta dalej len degraduje co sa argumentacie tyka
7) a ano presne o tie pevnostne normy sa jedna, a to znaci tych
Majo
Spoločnosť Slovak Lines Bratislava zakúpila na diaľkové linky autobus Irisbus Evadys 12,8M - EČV: BA-853TG. Na vozidle je aplikovaná najnovšia verzia laku Slovak Lines - Expres v tmavočervenom vyhotovení.
Po prelakovaní viacerých vozidiel Renault Iliade do novej farebnej schémy Slovak Lines - Expres bol nový lak aplikovaný aj na niekoľko vozidiel Mercedes Intouro, napr. EČV: BA-634HM a BA-859MJ.