Reakcia na: m@rtin #102172:
nesuhlasim, ze zarezavanie zaujima cestujucich, ak je o drahu postarane a ked je draha najma kvalitne urobena
ked sa niekde narvu BKV panely s realnou zivotnostou 10 rokov a kde ake pofideros kolajnice, tak je jasne, ze treba niekde inde "hasit" problem .. s tymi napravovymi tlakmi to nemusi byt az tak jednodnoznacne.. uvidime ake nakoniec v pripade skody v skutocnosti budu .. lebo nezabudaj, ULF bol a stale je hodne progresivne riesenie aj co sa samotneho technickeho riesenia tyka, cize tie napravove tlaky su sice zrejme vacsie, ale nehovoril by som ze to bude az tak razantne ...
plus ako som napisal, tym ze v jednej "rovine" (ale nie na jednej ose! ) mas len jeden par kolies, tak obrusovanie nie je apriori tak velky problem.. najma kedze maju kolesa nezavysle riadenie a optimalizovany priebeh ergo netocia sa rovnako rychlo a ale kazde v zakrute ide inak! dost podstatna vec

vieden tiez nema penazi nazvys, ale ked robia, tak sa to snazia robit poriadne a nevymyslaju blbosti typu BKV
). Asi by bolo dobre to odskusat... Uvital by som dve varianty rieseni
JamaVOku
Re #102248 Ike: V tomto prípade určite ?