Co sa tyka tej chronometraze.. dnes som isiel 63, tam to je urcite nie je spravene dobre.. celu cestu sme sa vliekli a aj tak sme chvilku vetrali na kazdej zastavke.
máš pravdu, aj Skalická MHD je zaujímavejšia ☺ keď by som mal ísť na nejaké príjemné miesto k Dunaju, tak idem na Dunajskú hrádzu za Slovnaftom alebo pri Ovsišti, kde je menej ľudí a nie kaviarne človeku za zadkom.
To uz zase neprehanaj s tou Skalicou. Vravim, Eurovea nie je vraj este ani plne skolaudovana, okrem toho je len otazkou casu, kedy ju zase rozsiria smerom k T115
Otázka rekonštrukcie má aj ďalšie podbody, napr. plavebný gabarit. V 80tych rokoch už asi nebolo ani nad čím rozmýšľať a betónovala sa pôvodná drevená mostovka a most je aj vďaka tomu v takom stave, že by sa za pár rokov zrejme samovoľne zrútil. A rekonštrukcia mi príde ako vhodnejšie riešenie, najmä keď bude vhodné čoskoro začať stavať ďalší most v rámci D4.. Osobne by som v rámci rekonštrukcie zachoval obe polia s novými lávkami po oboch stranách (železničné pole - cestný most jeden jazdný pruh - pre linku MHD ak taká bude potrebná a červené či modré majáky, vjazd do striedavého jazdného pruhu riadený signálmi).
Eurovea ma toho ovela viac ako len "handry". Ako obyvatel nedalekej oblasti mimoriadne vitam to nabrezie atd, je to nieco co ma snad kazde mesto okrem donedavna Bratislavy.
Je jedno jestli Štefánikův most je nebo není na seznamu UNESCO. Stejně tak drtivá většina památek tam není.
Co bude znamenat odstranění mostu a místo "rekonsturkce" nmovostavba? Jen to, že se nic nepostaví třeba i 50 let. Rekonstukce mají mírnější normy než novostavby. Kdyby se nevymejšlelo a normálně se to rekonstuovalo, tak už se přes něj jezdí. Jenže táhnoucí se diskuze výsledek nepřinášejí.
To ja som raz išiel z Ružinova 14 na Jesenského, tam som vystúpil a kým tá 14 prešla na Šafko, stihol som tam prejsť peši a ešte aj skočiť do kníhkupectva na Štúrovej kúpiť jednu knihu. ?
Ja mám tiež odskúšané, že keď idem poobede alebo večer zo školy, tak ak nie sú zápchy, je to rýchlejšie 4+50 ako priamo 9 (z Botanickej do Ružinova), ráno by som to ale neriskoval.
Je pochopiteľné, že L13 je najpomalšia, keďže sa motá v centre a po pešej zóne. V takom prípade ani nemá zmysel porovnávať rýchlosť električky s pešou chôdzou (ako to tu niektorí robili), ani s autobusmi (ktoré tadiaľto ani nejazdia).
niekde som počítal, že akú priemernú rýchlosť majú ktoré linky a najpomalšia bola L13, nejak 13-15km/h v mala priemer. Najviac bolo 22-23km/h v priemere na L5.
pozitívom Eurovey je použitie oblúkov v interiéri a miestami aj v na vonkajšej fasáde budovy, ale vzhľadom na to čo Eurovea "ponúka" je pre mňa asi tak zaujímavá ako MHD v Skalici ?
Nemusí sa starať DPB, ale musí sa starať mesto, čiže to ide z tých istých peňazí.
Obsaditeľnosť 182 vs. 102 cestujúcich vôbec nie je porovateľná. Odhliadnuc od toho, že v BA sólo električky nejazdia.
A to, že sa tebe siršie rozchody nelubia je ten posledný detail, ktorý by mal byť zohľadnený.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.