no tak len v sedle by sa to mozno aj dalo, aj ked zase by doslo k zhorseniu aj na spitalskej a vajnorskej..ved predsa 4 sa uz raz menila na spickovu len cez prac.dni (90. roky) a vratili to spat po case
ako mojim snom je zavedenie niecoho na sposob 101 ☺ ze stoji trebars len na Borskej, Segnerovej a Molecovej,ale vzdy mas sancu prejst jednu dve zastavky a nieco ti ide..ani tie zapchy v KV uz nie su tak strasne ako dakedy v 2006, ked auta stavali az po Lackovu, busy by tam jazdit mohli..mam teraz dost skusenosti s Racou, tam ked doslo k nehode na Riazanskej, tak som si presiel na Gardu a za 5 min dosla 59, aj ked jazdi len v spicke, ale aspon nieco
Ja som hovorl len o redukcii v sedle na L4, podvecer by som nechal L4 aj kvoli Polusu. To som zabudol dopisat - cize L4 by mala charakter ranna spicka, poobedny zidak, t.j. vodicov by si realne neusetril,ale aspon zopar vzkm,ktore by si potom presunul na posilnenie L12 po 21:00
Elektrickovy charakter karlovky je uplne na milu Jarmilu, potvrdilo sa to aj teraz vcera pocas toho prestoja o cca 19:45 pri Shellke. Kopili sa supravy pri Shellke, po NAD ani stopy, prisiel som pod Novy most chvalabohu aspon s 28ckou a zalozaky si este aj tak odpocivali pod Novym mostom obidva!!!
Vraj je prikaz vypravovat zalozaky az polhodinu po vzniknuti prestoja. Ako to co ma znamenat ??? ze polhodinu. ? ? ?
Cestujuci platiaci si listkyi celkovo sluzby ma polhodinu stepovat na nejakej zastavke a cakat na NAD,pricom sa vobec nemusi dostat do 1. NAD ?
Dlhe diely maju aspon 133 a 28+29,ale co stara cast Karlovky. Nepozadujem ziadnu novu linku pre karlovku, ale len zmenu prikazu aspon pre karlovku - lebo ked nie je elina,tak su odrezani "od sveta" co v zimnej sezone nie je zrovna prijemne.
takze 12ka je tiez len taka zbytocna linka? ? no kedze s nou vecer chodim tri razy do tyzdna, medzi 20-21 tak ti garantujem, ze pred nami odchadza plna 4, ja si pockam na jesenskeho na 12, ktora pride poloprazdna zo safka...na novom moste si uz nie je kde sadnut a castokrat je slusne zaplneny priestor na statie - nie tlacenica, clovek ma tak akurat okolo seba meter volneho...
ja netvrdim ze situacia v KV je idealna ? kedze som tam teraz ukoncil VS tak viem co to je ked ti na Lackovej oznami vodic dalej nejdeme a ja si mozem slapat pesi az k Botanickej...podobne ked chodim na treningy do Race-tam jazdi aspon 59...druha vec ze KV je v podstate smerom do centra dosiahnutelna iba cez nabrezie (cez mlynsku ide o zachadzku), zatial co dubravka ma smerom do centra pristup cez Patronku (rychlejsia cesta a asi viac vyuzivana) a v podstate zachadzku cez KV...tak nechapem preco sa obmedzuje vytazenejsi smer na patronku, to uz radsej mohlo dojst ku skrateniu 5 po KV v sedle
Ono realne aj tak akokeby chodila len jedna elina, kedze chodia po sebe meskajuca L4 a nacas L12 . A co ked by boli na Jesenskeho 3 "sturove" linky, ono dnesna L12 bere aj tak len ludi zo Safka a potom vzdy zopar na Jesenskeho, Stura, N.M. resp. ked skonci premavka L4, vtedy zacina mat opodstatnenie.
Ale vravel som len o redukcii v sedle, to by vyjazdila aj samotna L12 - to ti garantujem, ved tym sem-tam cestujem.
jedna elina pod novym mostom v sedle ?? na jesenskeho budu jazdit 4 linky a z toho 3 sa otocia na stura? riesenim by skor bolo vybudovat naozaj dake obratisko v useku PKO - Molecova a skratit tam napr. 4 - a ludia by si mohli prestupit na linku z tunela, ktora by sla dalej do KV a Dubr.
A hlavne posilnis spoje na hlavnu stejšn.
Mna by zaujimalo, ci je tolko vyuzivana 94ka (hlavne v sedle) ako prestup na eliny na ruzinovsku,raciansku a vajnorsku radialu.
Nezabite ma co teraz napisem,ale podla mna by sa aj elek.linka č.4 mohla zmenit na spickovu linku. No neviem ako to funguje v ratani vzkm pri elektrickach resp. ci sa celkove vzkm DPB rozdeluju na eliny, tbus a abus linky.
Viacmenej to uz na ZP aj tak plati, kedze 2 hodiny pocas sedla tam nepremava L4 a v sedle tiez L4 nežne velke uspechy v Karlovke. Urcite by som si prial viac, keby mala L12 vecer ( po 21:00 ) atraktivnejsi interval (kazdych 10 minut) na ukor zredukovanej L4
stale neviem ako to myslis , vzkm nenarastu tym, ze sa zvysi/znizi chronometraz, vzkm zvysis/znizis tak ze pridas/zrusis niektore odchody na danej linke.
Ale tie vozidla presli z L93, cize tam sa ubrali a pridali na L95.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.