na Gemeri môžeme podporovať zas poľnohosp. výrobu a nemusíme dovážať, napr. teraz už medálne hviezdy - Španielske uhorky ? a nepovedz, že to nedá ľuďom prácu ?
a keby Segnáre obsluhovali L23,37 a 38? ? L63 by bola pre Lamač nosná, takže do nej by sa Lamačania viac cpali ako do L37, takže by pobrala aj Segnáre.
nebudeme tu spamovať na fóre o doprave, takže toto je môj posledný príspevok na túto tému.
Takže aby bol dunčo potešený, postavíme rôzne továrne, ktorých výrobky nikto nebude chcieť, ale hlavne že budú naše a budú stáť. Naopak, automobilky, po ktorých produktoch je teraz veľký dopyt a ktoré doslova nakopli Považie a celé Podunajsko tak, že Gemer môže závidieť treba z princípu zavriet: dunčo.logika.
To nevadí, že v budúcnosti to možno zavrú a ľudia budú živoriť - bez tých závodov by živorili aj dnes...
ono by som to skôr asi riešil keď sa bude budovať t-bus trať do Lamača. Jednoznačne by som trolejoval L63, v celej dĺžke trasy, so zmenou trasy L96 a vytvorením prekladu s L61. L63 by mala i=8/10/10//15 a L61 by mala 8/20/10//15, po zatrolejovaní L61 by prešla v sedle do intervalu 10min. L37 by premávala bez zmeny pod most a namiesto L30 by premávala L43 v i=12/20/15//20 so zachádzkou na Lesopark v i=24-36/40/30//20 (20-40 v období november - marec). Výhodou by bolo spojenie centrum - nábrežie - ZOO - Patrónka - Železná studnička - Lesopark/Kačín.
a myslíš, že dopyt po autách bude takýto dokedy? Ak je skutočne úprimne zámer EÚ podporovať verejnú dopravu, tak by mal dopyt po autách klesať, takisto ropy nepribúda takže, ľudí výjde prevádzka auta čoraz drahšie a budovať autá na LPG výrobcovia odmietajú. A čo máme z toho, že vyrábame jak blbci autá mi povedz, keď zisk z toho čo vyrobíme aj tak ide väčšina do domovskej krajiny tej automobilky. Sú pracovné miesta, to áno, no využívajú lacnú pracovnú silu a hrozbu daňových úľav, že ak nebudú, tak sa spakujú a môžme si vieš čo. To čo zaplatí v Nemecku Volkswagen jedného pracovníka pri páse, tak u nás zaplatia štyroch a môžem ti povedať, že sú to iba kecy o tom koľko bude VW prímať ľudí! Darí sa, to hej, no šetriť aj tak treba... Aspoň, že tá elektronika tu je. No textil je akosi v prdeli a chemické závody tiež nejak neprekvitajú.
Ktorá/Aká jedna linka by mala byť podľa teba nosná pre Lamač?
príklady:
L30 - dnešná trasa + lepší interval (v tom prípade by musela L37 premávať iba po Teco Lamač, resp. po Patrónku.)
- ak by bola toto nosná linka, L63 by bola zrušená.
L63 - v súčasnej trase po Avion (zastavovať by musela všade v Lamači, aj na Segnároch) + lepší interval
- ak by bola toto nosná linka, L30 by bola zrušená.
L64 - v trase ako dnešná L63 a seknúť ju na Trnavskom mýte (prestup na L61, ktorá by musela premávať tiež častejšie, kvôli akej takej nadväznosti, alebo prekladu) + lepší interval.
- ak by bola toto nosná linka, L30 a L63 by boli zrušené.
Keď chceš diskutovať offtopic, tak si niečo naštuduj. Vo výrobe áut/obyvateľ sme na 1.mieste, vo výrobe elektrotechniky sme tiež na vrchole. NCHZ sú asi 3 roky v konkurze tak každá ich kúpa bude prospešná.
a do Lamača hore na Podháj iba L63 s klbákmi v i=30min? ? To si dovolím zas drzo tvrdiť, že lepší môj návrh pre Lamač s jednou nosnou linkou a pravidelným intervalom.
No ja som ňou šiel minule v sedle z Patrónky k PKO a ešte si bolo aj kam sadnúť. Myslím si, že keby na ňu vrátili 12m vozy, nemalo by to skrátenie 30 po Patrónku také katastrofálne následky. Stále si myslím, že by to bolo lepšie ako zrušenie sedlovej 34.
lenže u nás to je tak, že v meste je ten "terciérny" sektor a ten "sekundáryny" a "primárny", t.j. výroba (v mojej reči) je kde? Závody zatvárajú, ľudia končia na ÚP. Teraz ChZ v Novákoch chce kúpiť nejaká nemecká firma, no nereagujú na nikoho výzvy na rokovanie a právny zástupca sa k ničomu nevyjadruje. Nikto ich nevidel, hlavne, že chcú "chemičku" kúpiť, kúpia a ľudia vieš ako skončia, lebo už teraz to celé pôsobí ako schránková firma. A poľnohosp. výroba je u nás dobre v keli, keď zelenina, ktorá by sa dala vypestovať u nás, tak dovážame (aby sme dovážali cesnak z Číny, tak tu niečo nie je ok ? )
Američania na Mesiaci boli, ale nie toľkokrát ako sa medializovalo. Existujú relatívne dôveryhodné dokumenty rozborov o fiktívnych misiách Apollo ? . A tie dvojičky sú tiež diskutabilné. Za toto by som sa zrovna neposmieval. ?
11:12 a ty už opitý? jasné že dominuje terciérny sektor, je to základná črta vyspelej spoločnosti a úplne základná črta (veľko)miest pretože sekundárny a primárny je plne automatizovaný.
V mestách je vo všeobecnosti vyššie vzdelanie, takže je ekonomické a vôbec logické, že tu bude situovaná administratíva.
Alebo sa v Bangladéši, kde robí 71% v agrárnom sektore majú lepšie? Niečo mi o tom povedz.
toto som počul od jedného "experta" na TA3 a jeho oponent ho zotrel, presne toto s Elvisom, mesiacom povedal aj ten pro-USA blb a už mu dochádzal v závere kyslík a začal žvástať radšej ani nepoviem o čom, lebo to by si bol zas hore riťou. Už nepotrebujem s tebou diskutovať, s tebou je to márne buď preto, že ti televízia totálne udrela na mozog a sústavne očierňuješ tých čo majú iný názor alebo proste, že si presvedčený, že tak ako sú ľudia klamaní to má byť. Máš osobne nejaké presvedčenie, že portál "dailymotion" je nejaký ten tvoj "obľúbený dunčoidný" či?!
Ja som vedel, že ty si presne taký istý úžasný vymastenec, čo zase všetko požerie z obskúrnych "investigatívnych" webov. Čo si myslíš, že ty s tým tvojim IQ húpacieho koníka si objavil Ameriku? Však tie veci sú už tisíckrát prediskutované, vysvetlené a vyvrátené.
Hej, Elvis Presley žije a Američania neboli na Mesiaci ? ? ? .
to si myslíš akurát tak ty a s tebou banda blbov čo všetko hlce z médií. Si nikdy nepočul na webe záznam z CNN z priameho prenosu, kde týpek kecal v čase keď ešte len jedno lietadlo tresklo do dvojičiek a on už rozprával o druhom... Alebo "náhodný chodec", ktorého sa pýtali niečo a v čase keď dvojičky ešte stáli, tak on už hovoril o ich páde.
Že sa s ním bavíš... Však to nebude schopný pochopiť.
Poznám jedného podobného primitíva, tiež všetko vie, všade bol a zlá Amerika každému ubližuje, dvojčatá si zhodili sami... ? .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.