Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 44 #168378:
"Tiez si neviem predstavit, ze by mal DP zrazu 2 kategorie cestujucich - so starymi PCL a s novymi PCL."
Ale však DP takéto dve kategórie cestujúcich v minulosti už viac krát mal - keď sa zavádzal príplatok na nočák, keď sa z celosieťových PCL prechádzalo na pásmové. A nikdy s tým žiaden problém nebol, lebo staré PCL platili PODĽA PODMIENOK PLATNÝCH V ČASE ICH VYDANIA.
Reakcia na: no.ev.di. #168382:
Z vlastných skúseností viem, že niekedy aj viac ako polovica ľudí, ktorí cestujú v L28 do mesta nastupujú v DNV, takže tá linka tam nejazdí pre srandu králikov. Samozrejme, keby jazdila 20-40 tak by ľudia cestovali inak, ale vo viacerých prípadoch je do niektorých častí mesta lepšie cestovať z DNV L28 ako 21 a to aj zo sídliska...
Reakcia na: JamaVOku #168381:
prečo by bola 40min diera? Veď som to myslel tak, že L28 by v sedle premávala 20min po celej trase, čo na druhej strane neviem či by bolo potreba takýto interval do DNV cez Devín. V Brne som videl aj také CP, že 3spoje za hodinu, i=20min z toho jeden spoj v hodine vždy končil jazdu skôr takže na tom zvyšku trasy bolo 20-40min. Teraz otázka : Prvoradé je mať pravidelný interval na úseku Devín - DNV 30min alebo na úseku Devín - centrum 20min? Ja by som povedal, že primárna je obsluha Devína týmito linkami než DNV, keďže L28 je iba taký doplnok, ktorý tipujem, že využívajú skôr ľudia zo starej DNV, keď nejde L21. Ibaže keď Daniel spomenul, že obratisko pod hradom zabral nejaký súkromník, tak potom sa tam už asi nič neotočí a tak prichádza do úvahy iba skrátenie po bývalé obratisko na konci Devína - Kremeľská.
Reakcia na: no.ev.di. #168380:
Lenze z Devinskej by bola 40 min. diera
Reakcia na: JamaVOku #168375:
v konečnom dôsledku keby namiesto intervalu 28+29 v sedle ako je dnes 15-15-30 bolo rovnomerne 20-20-20, tak by to bolo aj pre ľudí lepšie, že nechytia tú 30min dieru.
Reakcia na: Valec #168362:
BID by som do toho zatial netahal. Ale aj tebe pisem - pockajme si mesiac a uvidime. Mozme sa k teme potom vratit.
Reakcia na: 810zssk #168359:
O tomto tu pisem od zaciatku - toto DPB podla mna nema osetrene. Ked ma niekto rocnu PCL na 1. pasmo (priklad - zakupenu v marci), tak nemozu mu teraz povedat, ze od 1.8. si kupte novu. No ale na druhej strane nechat pasma, ked budu oficialne zrusene... neviem si predstavit, ako by sa to riesilo. Ako by cestujuci vedel, kde je ake pasmo? Predpokladam, ze vozidla by ich uz nezobrazovali a na CP by tiez neboli, ked su raz zrusene. Tiez si neviem predstavit, ze by mal DP zrazu 2 kategorie cestujucich - so starymi PCL a s novymi PCL. Dost chaos by v tom bol. Ale uvidime, ako to osetria.
Reakcia na: no.ev.di. #168373:
Podla clanku som to vyrozumel tak, ze sa rusi uplne. Ak vikendy ostavaju, tak neni co riesit, pretoze 29 cez tyzden neni absolutne potrebna, kedze premava raz za hodinu a cestuje nou max. 15 ludi, ktori by sa v pohodicke nacpali aj do 28cky...
Reakcia na: N/A #168372:
takže nejde o šetrenie ale o to, že dáky súkromník si ide v obratisku stavať a to čo teda DPB inde ušetrí, tak vyhodí na posilnenie L28 na spoje až kdesi do "zadku" na Opletalovu? ?
Reakcia na: JamaVOku #168365:
Resp. momentalne dava vikendova L28 aj s vyjazdmi cca 900 km denne, zatial co 29 cca 300 - spolu 1200. Keby sa L28 posilnila na 20-minutovy interval medzi 10-20:00, vlozilo by sa jedno vozidlo, cim by sa usetril jeden vodic a cca 150 km denne. Takze by to nakoniec bolo aj vyhodnejsie.
Reakcia na: no.ev.di. #168368:
ja som sa niekoľko krát v poobednej špičke, cez pracovný deň viezol s pod Nového mosta na Devín a autobus bol slušne naplnený (dvojdverový SOR). Najvia ľudí nastúpilo pod Novým mostom a na Vodárenskom múzeu a na Nám. Práce vystupovali skoro všetci, až k hradu sa viezli max. 3 ľudia.

Ak ostane po zrušení 29 na 28 rovnaký interval, tak tam musia ísť jednoznačne 12M vozidlá.

Inak 28 je dosť využívaná aj z Devína do DNV a späť.
Reakcia na: JamaVOku #168369:
tak víkendy verím, že DPB zachová, príp. spraví posilu na L28 vloženými spojmi, ideálne by boli klbáky na L28 a na vložených sóla alebo Solarisy.
Reakcia na: luky133 #168370:
uzavierka obratiska bude tuto a dalsiu noc od 0.10 do 4.15.
Reakcia na: TeBeCe #168361:
Podľa predložených papierov do dopravnej komisii akcia má prebiehať od jednej rána do štvrtej, ale tipujem, že to bude uzatvorené do príchodu prvých denných spojov. Som zvedavý koľko dní to bude zelené. ?
Reakcia na: no.ev.di. #168368:
hovorim o vikendoch, kedy nejazdila castejsie.
Reakcia na: JamaVOku #168365:
koľko ľudí jazdilo s L29 až do Devína vôbec? Nejazdilo náhodou viac ľudí s L28 keďže jazdila častejšie?
Reakcia na: Yzerman22 #168364:
prečo by malo? ponechá sa víkendová sezónna L29, ostatne sa tu robí tragédia okolo tej L29, ako keby zrušili jediný spoj pre Devín ale v skutočnosti sa ruší iba jeden spoj do hodiny počas pracovného dňa do Devína a zostáva L28 v slušnom intervale.
Reakcia na: 810zssk #168360:
tak nejak, ale nepremávala by cez pracovné dni.
Reakcia na: matt11 #168363:
30-minutovy interval v Devine cez vikend rozhodne nepostacuje. Realne by stacilo, keby sa premavka 29 cez vikend obmedzila od 13 do 20, na com by sa usetrilo par hodin a vzkm. Aj posilnenie intervalu 28 na 20 minut by bolo nakladnejsie ako ponechanie 29... no nic, hodit do DPB jeden velky granat...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.