Ak by v médiách (a je úplne jedno či v lokálnych alebo celoštátnych) pracovali profesionáli, tak by k tejto správe okamžite prišiel aj analytický materiál obsahujúci zhodnotenie stavu v DPB a.s. podľa dostupných zdrojov, analýzu príčin a sadu odborne podložených a formulovaných otázok s cieľom získať relevantnú reakciu.
Bohužiaľ, tento prístup som v rámci médii už dlho nezažil. Preč sú časy Gavrila Gryzlova, Slava Kalného, Jána Čomaja, Milana Vároša či Hany Ponickej.
ADD3. Linka 70 nejde na zastávku Bajkalská. Ono, kombinácia 70+98 je v pohode, len neviem, či je v čase striedania zmien Slovnaftu v 70 ešte voľná kapacita.
20. deň pokuty sa neráta Arrive, čo mi nereaguje na mail o vyvalenom označníku, a teda absentuje akákoľvek informácia na zastávke Senec, Boldocká cesta, pričom podľa zmluvy to má byť do 24 hod. napravené.
L94 je dosť využívaná od Blumentálu počas celého dňa. Ak by prišlo k jej zrušeniu ostala by tam iba L31 v intervale 20 min. (jazdíme častejšie ako metro).Budovanie tohto prestupného uzlu by stratilo potom aj zmysel.
Ja zvyknem cestovať párkrát do týždňa a kontrolu stretávam tak raz za mesiac. Väčšinou kontrolujú na AS na konečnej pri výstupe, ale už som ju zažil aj tak, že nastúpili na Brodnej, skontrolovali celý autobus a potom vystúpili na Pažítkovej.
V čase plánovaného odchodu spoja sa píše v PP, nie v čase príchodu vozidla. Jedno je Anička a druhé vanička.
Nezabúdaj na to, že na zastávke máš vždy zastaviť aj ak ešte nenastal čas odchodu podla CP bezohladu na to či tam sú nejakí cestujúci alebo nie a vyčkať do času odchodu.
Úprimne? To, že cestujúci má povinnosť byť na zastávke v čas a v čase príchodu vozidla byť pripravený na nástup je najhoršia vec, čo kedy kto vymyslel.
Neviem síce ako to bolo v spomínanom prípade, ale viackrát sa mi stalo, že keď som potreboval niekde prestúpiť, tak prvý spoj meškal, prišiel zarovno so spojom na ktorý som chcel prestúpiť a ten proste ušiel.
Vtedy keď som tú vetu počul, tak ma išlo roztrhnúť.
Ja nič nemiešam len nezaškodí trošku objektivity... V prvom rade ja netuším z toho komentáre že kde sa nachádzali cestujúci ktorí bežali za autobusom, ak ty to vieš tak ti gratulujem k vešteckým schopnostiam... Druhá vec je, že bez ohľadu na emócie je to porušenie prepravného poriadku keďže cestujúci má povinnosť byť na zastávke v čas a v čase príchodu vozidla byť pripravený na nástup, to je proste fakt... To ako by som sa ja v tom prípade zachoval neviem, nepoznám celú tú situáciu a celkom by ma zaujímali podrobnosti, kto ale mieša fakty s emóciami si ty, to tak proste je
Mal som predstavu, že by 94 jazdila v čase cca 5:30 - 8:30 a 14:00 - 19:00, pričom toto obmedzenie by sa týkalo prázdnin, cez školský rok by som ich nechal tak ako sú teraz. 93 by jazdila v intervale 6/7,5/7,5/7,5 (po 21 prechod na 10). Pozeral som, že teraz má cez prázdniny 93 celodenných poradí 6 a 94 ich má 4. Po novom by mala 93 celodenných poradí 8 (lebo by sa posilnil sedlový interval) a 94 žiadne. Čiže by sme z dvoch celodenných poradí spravili delené, čím by sme ušetrili dvoch vodičov. Otázne ale je, či by takéto šetrenie stálo za to, že by sa zhoršil interval na spoločnom úseku a zhoršila by sa obsluha Blumentálu (no na druhú stranu by sa zlepšila sedlová obsluha stanice, čo sa môže cez prádzniny, keď je viac turistov, hodiť).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.