Tie "ostrovceky" boli pristupy ku kanalizacnym sachtam....Mali byt vsade, Nejako sa to nedotiahlo....
k spojke u tunela. na 100% bola uz V tuneli v smere z mesta este pred vyhybkami na rozvetvenie nabrezie/karlovka. Ta na Kapucinskej bola na urovni dnesnych zastavok. Dala sa urobit vyluka jednej kolaje zaroven v tuneli i na moste.
Vyuzite som to nikdy nevidel
Ta spojka na stanici bola naozaj tam kde su namiesto panelov asfalty....
Ten 3D model je vyborny napad. Ved ked to fanatik urobi, nech da na spripomienkovanie
Kedysi som si aj ja kreslil schemy, lebo ma zaujimalo kde su ake typy vyhybiek Bohuzial vsetko je kdesi v papierovom nebi ;-))))
Samozrejme, ze ked byvas oproti PKO tak nie. Rovnako potom mozme navrhnut aby zachadzala na Segnare (hoci len na poziadanie - ale co z toho ked by tam niekto chcel ist pri kazdej jazde?), lebo ak byvas pri zastavke Segnare tak je to pre teba lepsie.
Skratka neda sa vyhoviet vsetkym... informovanie a la DPB je druha vec.
Neviem ci si rozumieme. Ta spojka na Americkom nam. bola iba v plane no urobila sa z nej iba ta vyhybka na Kriznej myslim ,ze pri reko.Spitalskej v roku 1987 alebo 88.
Na Trnavskom boli dlho kolajnice vo vozovke no chybali vyhybky na obidvoch stranach.
Neviem ci sa to aj niekedy realne pouzivalo. Co si ja pamatam tak ani auta nikdy neodbocovali z Vajnorskej dolava na Trnavsku.
Keď bývaš oproti PKO, tak ani nie...
Nič by sa nestalo, keby ostala na znamenie. A keď už zrušiť, tak dôsledne. Všade sú cestovné poriadky s už neobsluhovanými zastávkami a v buse tiež nič nebolo. Až pod mostom SNP.
Prepáčte, ale koľko podnetov treba na zrušenie obsluhy nejakej zastávky? To bol vraj dôvod prečo od dnes už 37-ka vôbec nestojí na zastávkach Park kultúry a Chatam Sofer. To ako cestujúci spíšu petíciu za zrušenie? Neviem prečo PKO nemohli nechať aspoň na znamenie. Prišlo mi dosť absurdné že som tam dnes nemohol vystúpiť, no bus aj tak zastavil na semafore, ktorý je hneď za zastávkou. Takto som sa musel vracať až od Mosta SNP. Trochu na hlavu...
Keď už je reč o električkových trasách, od malička mi nedáva spávať jedna vec a práve teraz som si na to spomenul. Na zastávke Riazanska, resp. okolo nej, keď som bol malý, budovali zo zámkovej dlažby akoby priechody, ale neboli dokončené. Je to tam doteraz a určite to priechod nie je. Vie mi niekto povedať, aký to má účel?
To asi nie, keďže trať na Vazovovej podľa mapy História električkovej dopravy v Bratislave bola otvorená v roku 1965, a spojka na Trnavskom mýte bola zrušená niekedy v 80-tych rokoch, bolo to tu minule spomínané, keď sa tu objavila fotografia tej spojky.
Pockaaat, teraz mi napadlo, to nie je nahodou to, kde chybaju BKV a je to zaasfaltovane? Ked rozmyslam, ako maly si pamatam nejake prace demolicne na trati, a v tych miestach teraz je miesto BKV asfalt. Ci?
Safarikovo namestie mi nespominaj, najvacsia kravina v celej historii ED DP... zrusit si v centre mesta elektraren a vozovnu....este aj trat na nivy.....jojha. Ale sa divim, ze podnik ked este su kolaje v mieste "parkoviska" nevyuzije tiieto, nenapoji zjazdovou samovratnou vyhybkou na rovinke kusok za oblukom (na rychlost normalnych spojov by nemalo vplyv) a nevyuziva ako odstavnu pre ZV. Pre celu siet dokonala docasna nahrada za stanicnu zalohu.
Tá spojka na stanici sa nachádzala medzi stanicou a zastávkou Predstaničné nám. Myslím si, že tak 10 - 12 rokov dozadu tam ešte bola, lebo aj ja sa na ňu vcelku dobre pamätám.
A k Majkovej - To mal byt vybudovany triangel Americké Námestie?
Nie.Mala sluzit ako nahrada za zrusenu spojku na Trnavskom myte pre dojazdy a vyjazdy z Ruzinova.
Este ti chyba druha kolaj na Sturovej + trat do starej vozovne pred Euroveou. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.