V Bratislave by taka situacia nikdy nevznikla, kedze od posledneho uzasneho marketingoveho vykonu DPB sa vsetci potencialni zlocinci trasu od strachu, ze by vodic zavolal dispecing keby si dovolili porusit akykolvek predpis v jeho vozidle.
Ale nekecaj. Podľa mňa sa zachoval maximálne neprofesionálne. Mal zlodeja pustiť von, odstaviť autobus, zavolať na dispečing a čakať na DPB jednotku rýchleho nasadenia.
Zastavka viedenskeho typu je v pohode a najlepsim dokazom su desiatky takychto zastavok vo Viedni a dalsich mestach kde funguju uplne v pohode. Na Blumentali sa kombinuje nevhodna realizacia, neschopnost vodicov a mampicizmus policie.
Tak mylil som sa aj ja (holt, ucil som sa este podla stareho zakona). Podla sucasneho zakona sa rozumie:
n) neobmedzením povinnosť účastníka cestnej premávky počínať si tak, aby inému účastníkovi cestnej premávky neprekážal,
o) neohrozením povinnosť účastníka cestnej premávky počínať si tak, aby inému účastníkovi cestnej premávky nevzniklo nijaké nebezpečenstvo,
Dalej dat prednost v jazde znamena "povinnosť účastníka cestnej premávky počínať si tak, aby ten, kto má prednosť v jazde, nemusel náhle zmeniť smer alebo rýchlosť jazdy". Kazdopadne, tym ze do neho auto tukne jeho vodic nahle zmeni smer a teda nedal prednost ?
je to jasny nezmysel, cely typ Viedenskej zastavky, cudujem sa ze zatial nedoslo k zraneniu alebo nebodaj usmrteniu vystupujucich/nastupujucich
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.