Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rubber38 #208297:
Zbytočné obavy - najskôr to treba nejako nakresliť a možno sa zistí, že to v špičke ani nejde bez rušenia vlakov.?
Reakcia na: david1 #208295:
Ono by to bol fakt super nápad, len keby sa RegioJet aspoň chystal podieľať sa na IDS BSK, lebo takto si budú musieť ľudia kupovať zvlášť lístok na vlak, aj keď majú PCL na MHD. Plus mám vcelku slušné obavy, ako to budú zvládať v niektorých časoch už tak natrieskané žlté Desirá...
Reakcia na: Solider #208292:
Podľa toho čo chápeme pod pojmom križovatka Radlinského. Ale ja som tak počul z viacerých zdrojov, že sa opraví všetko, čo sa nerobilo pri tej reko Radlinského (teda v 2005).
Reakcia na: Ibiza #208289:
Bohužiaľ geometria ostane nezmenená.
Reakcia na: Petto #208285:
Kde vidíš problém?
Reakcia na: Mike #208288:
Odkedy sa má robiť aj križovatka na Radlinského? V zadaní súťaže táto časť nefigurovala.
Reakcia na: Petto #208275:
Dnes som videla na skúšobnej jazde 7403. 😉
Reakcia na: Mike #208288:
Bude tam ten triangel vyzerať rovnako, alebo zmenia schému? Inými slovami - bude tam 3-kolaj, ako doteraz?
Reakcia na: Ttom #208287:
Neboj. To iba budú nachystané tie jednoduchšie úseky, tie zložitejšie ich ešte čakajú. Prejazd Žilinská, prejazd Mýtna -oba vraj majú byť celý čas v prevádzke, takže sa budú vymieňať po poloviciach a koľajová križovatka s Radlinského, kde budú nové výhybky a kríženia a tam to tušim bude aj s vylúčením (cestnej) dopravy po Radlinského
ta reko trate na Hl.St. nie je dako v predstihu? ci to uz po tej dubravskej mam ponicene a zdegenerovane vnimanie casu? ?
Reakcia na: Petto #208285:
Najneskor od pondelka ? Prinajhorsom to dopadne ako 210, ze sa bude jazdit Dubravka - Park kultury a tocit budu cez Vazovovu ?
Kedy "planuju spojazdnit" obojsmernost novych 30T ? Stale sa len soferuje z A kabinky . Vyzera to sice banalita, ale prave tie robia nasemu dopravcovi este vacsie problemy jak ine veci. Jednak aj pre prehadzovanie vyhybiek, ktore je ine z B kabinky skrz pantograf . Ci to uz do/prerobili ?
Ako to ze neni L6 po novom garantovana ? ? Vari sa dockame aj TX ?
Reakcia na: Mike #208280:
Obratisko sa samozrejme muselo vyhodiť kvôli tomu, že "odbornící" nepočúvali, že obratisko musí byť bokom a zaústené do oboch smerov. Stačí si pozriet pražské obratisko Hlubočepy alebo Dvorce - presne to sme tam potrebovali.
Takých renoncov je tam viac, aj tá úvraťová konečná je riešená veľmi nešťastne.
Mňa táto polemika vôbec neprekvapuje. My sme vcelku konzervatívna spoločnosť a na novinky sa skrátka chvíľu zvykáme. Obojsmerné električky sú pre Bratislavu potrebné a podobne ako všetky novinky (najmä tie staronové), to bude ocenené až po dlhšej dobe prevádzky a aj emócie opadnú. ? Maroša Schmidta si veľmi vážim pre dôležitú prácu, ktorú pre zachovanie nášho dizajnu robí, no jeho doménou je história a dizajn, nie technológia a budúcnosť. Jeho vyjadrenia beriem s nadhľadom, len ako hodnotenie na základe subjektívneho estetického dojmu. ?
Reakcia na: JaSomTu #208279:
Keby bolo v Bratislave metro, asi by ste to ani neprežili - obojsmerné, málo sedadiel...
Pre Vás poradím bicykel, tam sú len miesta na sedenie.
Reakcia na: JaSomTu #208279:
V čase začiatku výstavby už bolo jasné, že mesto ide prerábať dokumentáciu a obratisko zruší. Išiel pokyn stavebníkovi obratisko nerobiť, lebo sa čaká na "zmenu stavby pred dokončením". Ale buď stavebník pokyn odignoroval, alebo ten pokyn reálne nešiel a iba sa to povráva (bolo to zbožné želanie).
Obratisko sa dodatočne z projektu vyhodilo, lebo to bolo najjednoduchšie riešenie, ako zabezpečiť plynulé pokračovanie druhej etapy. (Ináč by sa potom muselo prerábať a ak to pokračovanie bude do 5 rokov, ani by tam nebola dodržaná 5 ročná udržateľnosť zvyčajne požadovaná od EU).
Reakcia na: Ibiza #208273:
Súhlasím, nové električky sú pekné. Nechápem prečo sa na verejnosti a najmä u odborníkov nepretriasalo, že vlastne v Petržalke obratisko vybudované bolo, ale !odborným" rozhodnutím ho následne (určite nie za malé prachy) zrušili. Dokedy budeme tolerovať neschopnosti platených úradníkov a nominantov mestských firiem? Ak už to obratisko bolo prakticky vybudované, mali sa nakupovať jednosmerné električky. V obojsmerných je málo sedadiel a kvôli obostrannosti sú proti sebe, čo väčšine cestujúcich nevyhovuje. Lenže kto by si z vedenia DPB vážil cestúcu verejnosť, pre nich je zaujímavé iba ich lóve a kšefty. Do budúcna už určite nakupovať iba jednostranné električky so sedadlami za sebou, potešilo by ma ak by aj boli rovnakej značky. A verejné obstrávanie za ďalšie eliny by sa malo začať čím skôr, aby sme mali obmenené všetky električky cez eurofondy najmä pri terajšej kríze eurozóny, keď nik nevie ako to dopadne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.