Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Turbo: v tych dobach ta filozofia nebola zla, tie vozy proste boli stavane na to ze nieco odsluzia a potom sa vyhodia, ziadna neaka generalka a pod... to ze sa s nimi deje to co sa deje, je dane tym ze teraz nie su peniaze na nic, a tak sa prevadzkuju vozidla ktore sluzia 2 - 3 x dlhsie ako bola ich planovana zivotnost...
(zober to tak, ze ked kupis za 5 Sk disketu a pokazi sa ti, mozno sa naseries, ale proste ju zahodis a pouzijes novu... ked sa ti ale takyto spotrebny material zdrazi, tak budes pouzivat stare, chybne, a potom sa nemozes cudovat ze obcas proste prides o data)
Si: sorry, ale obhajovat tymto socik. Mam pocit, ako keby ti bolo luto za nim.

Si (zameno :)) porovnaj - ake busy chodili v zahranici (trhova ekonomika) a ake chodili u nas (za sociku)- akurat tak biedne karosy. Tak si myslim, ze socik sa nema cim chvalit. A mozes si porovnat aj priemerny vek busov u nas za cervenych svin a vtedy "na zapade".

Netvrdim, ze vsetko za sociku bolo zle, ale uz len zaklad zriadenia nestal za nic.

brrrrr
to bola fylozoia:
Vyrobit autobus=srot, a ked sa rozpadne, jednoducho ho nahradit novyn. Moc sa to neosvedcilo. 🙂 Naplno sa prejavila "kvalita" tych vozov prave dnes...
Juro, Turbo: za sociku sa ale aspon nerozpadali rakosy, pretoze vzdy ked boli dost stare (=5rocne), tak ich vyradili a nahradili novymi....
Ved aj mne sa to paci. To by chcelo ukazovat panom z Metra. Lavostranna prevadzka je z tohzo pohladu jednoznacne lacnjesia.
Inak aj v Prahe na stanici metra Hlanvi nadrazi su pravostranne nastupistia, povodne sa metro planovalo za 1.republiky ako podzemna rychlodraha pre eliny.

To s tou azbukou som bral ako srandu. Mne socik tiez nechyba. Azbuka sa ale zide, aj zaklady rustiny. Ze D3ko? Celemu to nerozumiem, ale pisu tam o tom ze je tam lavostrana prevadzka, je to na Nam. Lenina, aka tam je suprava a vzdu je nieco presklene a nepouzivane.
Tuto je lepsi priklad. Ostrovcekove zastavky, premavka "v protismere" - lebo elina ma dvere na lavej strane. Takto by sa mohli vybudovat podzemne elektrickove trate v BA z HLST pod Palarikovou a Sancovou ulicou na Racko, Trnko, odtial napojit na Mileticku, z nej cez Dulovo nam. na Kosicku ulicu (uz povrchovo), dalej mostom Kosicka do Petrzalky a potom je uz pokoj, mam kopec placu, kade mozem tahat rychlodraznu elinu. 🙂

Azbuka: No neveim, ak ju niekto ovlada, tak privitam ked mi prelozi co tam je popisane. 🙂 Ja som si sociku nastastie moc neuzil. Vobec mi to nechyba.
Turbo: Presne to. Kua ako clovek moze neovladat azbuku. Vidim ze ten socik bol aspon na nieco dobry, alebo ze by som bol az taka vykopavka?

Ja som tam tiez nebol v tom vlaku, ale rozpraval som sa s clovekom co sa v tom viezol.
Kua a co mate s tou 55, to je odkial ten nazov.
To ma bzt akoye for? Ja azbuku neovladam, ale aj tak som nasiel to, co si zrejme myslel. (je to hore, lebo d3 mi zrusil tagy, lebo som boldom napisal ze na magistrate sedia ******). Inac, ta "linka 55" - no som zvedavy, ale pred dvoma tyzdnami som ziadnu 810 nepocul ani nevidel, aj ked je pravda, ze nie som doma 24 hodin denne. 🙂
male akoze tajne info:
Od 1.9.2002 je na spadnutie spustenie prevadzky prveho bratislavskeho S-bahnu BA východ - BA filialka.
Pred dvoma tyzdnami bola vykonana skusobna jazda motoroveho vozna radu 810. Len pre zaujimavost v useku Ba predmestie - BA filialka je naj.trat. rychlost 10 km/h. Takze pri jazde si treba drzat klobuky.
Tie prevadzkove udaje to je nejaky ulet? 92 ma 51,9 km? To merali tam aj spat?
Inak mrknite sem: http://volgograd.metro.ru/index.htm . Mala inspiracia pre metro-elektricku.
oprava... Doprava X17 nebola vylúčená (aby nedošlo k omylu)
1. FUJ plynové Rakosy!!! (najmä tie s červenými tyčami)
2. FUJ VRBUSTI! To už s tým vrchným vedením nie je ani pravda. Zachvíľu budú cez kríže chodiť trolejbusy 0.5 km*h^-1. VRBUSTOV by som poslal na rok do Žiliny, tam by ich ukameňovali, a v Bratislave by začalo fungovať normálne trolejové vedenie.
3. FUJ VYLEPOVAČ NA MUDROŇOVEJ!!! Keby si sa na nástupišti Radvanská pozeral očami, tak zistíš, že keď nalepíš dôležitú zmenu, tak to neprelepíš dalšou polovicou toho papiera tak, aby tam boli nalepené dve rovnaké polovice papiera zmeny. Čiže cestujúci je 2x informovaný o nepremávke linky 516, ale nevie že linka X7 premáva len po Radvanskú...
4. FUJ jeden z VODIČov 6621. Je to blázon, ktorého si psychiater nevšimol. Keď ide na zastávku, tak mu treba nastupovať VÝLUČNE prednými dverami. Možno sa z toho zblázni a bude pokoj. DNES POOBEDE ZREJME BUDE JAZDIŤ NA 201KE NEVIEMKTOREJ.
p.s. Tá konečná X7 je celkom srandovná. Akurát nechápem, prečo na Mudroňovej vylúčili dopravu X7 a X17. Rakosa by tam prešla úplne bez problémov. A takisto nechápem načo na konečnej stoja 3 rakosy. Veď interval mohli nechať 10 min. keby nedávali vodičom také prestávky.
Zmena rozchodu - pozrite si toto - kolajove trate - http://www.dpb.sk/prevud/prevud.htm

su tam sice stare udaje (rok2000), ale je tam zhruba napisane, kolko z kolajovych trati je pripravenych na normalny rozchod.
Tak som sa bol včera pozrieť na nové obratisko X7 na Radvanskej. Po skúsenostich s doterajšou rekonštrukciou Mudronky som neveril, že stihnú dokončiť opravu Radvanskej (zrejme nadväzná rekonštrukcia sietí) pri vyústení na Mudronku, ale stihli to, takže teraz má X7 obratisko na križovatke ulíc Radvanská-V záhradách-Medzierka. Prekvapila ma ale iná vec. Na konečnej stáli 3 busy. Ak podľa CP prejde X7 svoju trať Radvanská-Kollárko za 9 min a interval spojov je 12 min, tak mi to vychádza tak, že ak by pro príchode tretieho busu prvý hneď odchádzal (čo sa nestalo ani po niekoľkých minútach) tretí by odchádzal až po 24 minútach stánia (po 12 min od príchodu tretieho ochádza 2.bus a teda po 24 min od svojho príchodu odchádza 3.bus) Neviem či boli v tom čase ešte nejaké busy na trati, opisujem stav, ktorý mi bol v tom čase známy. Vie mi niekto vysvetliť či je ekonomické, že voz robí výkon 9 min a potom stojí 24 min na konečnej a linka má interval 12 min či je špička, alebo je sedlo??? Tým pádom nechápem prečo je interval až 12 min. Viem, že šofér musí mať na konečnej niekoľko minút voľno (s tým nepolemizujem, plne to chápem a rešpektujem) ale prečo je to takto vymyslené. Vie mi to niekto zasvätený vysvetliť, možno som nebral pri výpočte do úvahy všetky skutočnosti (nemám prístup k všetkým údajom). Dík
P.S. v CP je čas mezi zastávkami Radvanská a Hrad 2 min, čo je utópia, pretože semafor na jednosmernom úseku Mudronky medzi ulicami Staroturský chodník - Čelakovského je nastavený na tak dlhý interval, že sa to nedá za 2 min vôbec stihnúť. Myslel niekto pri zostavovaní CP aj na túto skutočnosť?
Martyk: No hej, ale naco sa potom vkladala tretia kolajnica? To by potom museli byt kolajnice dve?!
bolo by dobre keby sa vylepili nove CP linky X7 na VSETKYCH zastavkach...na Zamockej este dnes naobed visel stary CP...a potom ze ludia vylepuju sami cestaky z netu...

na Trnavskom myte, zast. linky 78 smer Cilizska, pribudol novy pristresok firmy JCD3k0 🙂
Ad:d3k0
Joj, dakujeeeeem 🙂 🙂
Ja som ho tam chudaka bola na druhe rano hladat, ujovia boli velmi ochotni, odomykali, zamykali - a potom ma tam ku vsetkemu chytila este aj upratovacka a vynadala mi, aky sme nechali neporiadok, ze sa stoly upratuju... 🙂 Super, ze sa nasiel, dik 🙂
J: Este mi prosim ta vysvetli co to je viedenska Lokalbahn? Ak myslis trat Wolfstahl - Wien, tak to je normalna zeleznica patriaca OBB (Rakuske spolkove drahy) a vzdy to bola len zeleznica a nikdy nie elektricka, to su len rozpravky pamatnikov. Bola to zeleznica, ktora koncila v centre blavy na spolocnom telese s elektrickou.
Ak by zaustoval do Blavy tak len do stanice BA-Petrzalka. Vyhodu ma tu ze je prechadza cez letisko Schwechat a pocitalo sa dalej z odbockou na letisko v BA.
Neviem aky vyznam by malo to aby sa nam taketo vozidla vrutili v sucastnosti na elektrickove trate.
A nejde len o rozchod, netreba zabudnut ze na OBB jazdia elektricke masinky na 15kV 16,7Hz.
To co vravi Martyk je pravda !
CeCo, neboj. Všchny tratě, které jsou v Bratislavě připravené pro rozchod 1435 jsou pro nejě připraveneé kompletně. Trať v Ružinově je na širokém tělese, případné změna by si vyžádala minimální stavební úpravy nástupních ostrůvků. Všechny ostatní tratě jsou připraveny pro rozšíření v ose koleje. Tudíž průjezdní přůřez zůstane zachován.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.