Reakcia na: J #17846:
ale nejedna sa o tyzdnovu planovanu vyluku ale o to, ze ked sa nieco stane, tak aby bolo mozne operativne odklonit dopravu a hradit len postihnutu cast trasy - priklad: vykolaj na obratisku v KV - bolo to podvecer, trat do dubravky je prejazdna (dominantny smer dopravy), elektricky vozia ludi... opacny smer - trat je neprejazdna, dispecer operativne po nahlaseni presmeruvava dopravu na spojku pred krcacami na druhu zapadnu radialu a odtial cez mlynsku dolinu nazad. Zdrzanie v smere do mesta 4 minuty, potrebujem jednosmerne nahradit dopravu medzi krcacami a lafranconi (pripadne moze iba dispecer dat letaky ze treba sa zviest do dupravky a odtial nazad...)Tych nepredvidanych udalosti co sa mozu na trati stat je vela a mnoho z nich nie je ako ovplyvnit a v pripade podzemnej dopravy (metro) sa s nimi ani nemozes stretnut... (gumokol v kolajisku a pod)
Avšak čo ma zarazilo je, že tam majú na autobusových linkách rôznych dopravcov. Ako julkin bus (L341 alebo 241 nie je dobre vidieť), jr richard (L228), post bus(L149), Kolda (L439), Blaguss (L80A, L37A, 147). Neviete niekto ako im to tam funguje?