Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mikimaus #230598:
b.pityo máva tak spolovice pravdu, ale niektoré detaily pochopí po svojom a potom z toho vygeneruje pol strany textu, aby to vyzeralo, že to tak je.
Reakcia na: Mikimaus #230598:
Zaujímavé info b.pitya potvrdzujú môj rezervovaný postoj k nemu.
Do Karlovej Vsi pôjdu staré autobusy, kúpené v spornom tendri

https://bratislava.sme.sk/c/22149429/do-karlovej-vsi-pojdu-stare-autobusy-kupene-v-spornom-tendri.html


je to spolatnne citanie, ale v diskusii ma b.pityo zaujmave info 👽
Reakcia na: 810zssk #230557:
Problém nie je v 20 min vs 26 ale v sústavnom meškaní vlakov zo Zohoru do Ba najmä v rannej špičke kvôli vyťaženosti trate.
Pokiaľ vlak do Ba mešká zdravých 20 minút tak je jedno čím sa príde na stanicu do Zohoru.
Reakcia na: puma365 #230595:
A vodičovi ktorý z vás oznámil, že okná sú zamknuté a v interiéri je na skapanie?
8574 ani nič podobné vo vozoparku neexistuje.
Neuveriteľná cesta linkou 84, nástup na SAVke, v momente keď som nastúpil, so mal vystúpiť, nefunkčná klimatizácia a ten debil mal zablokované okná v tom novom autobuse akože WTF?

Ešte som počúval konverzáciu dám, ktoré sa bavili o tom, že keby tu bol niekto so slabším srdcom tak skolabuje.

Asi je len šťastie DPB, že tam taký chudák necestoval, neuveriteľné, klimatizácia 0.0 a okná zablokované voči otvoreniu, číslo vozu cca 8574 alebo tak niečo, nemám fotografickú pamäť tak sorry jako, ale bolo to niekde cca okolo 17+ hod zo zástavky SAV, ako čerešničku na torte uvediem informáciu, že keď som plánovane vystúpil na zastávke !Damborského!, lebo tam idú všetky spoje tak preto tam, tak som radšej z tej demencie vystúpil (čo urobilo viacero ľudí, ktorí potom nastúpili do klimatizovanej 83), akože WTF?
To čo malo byť?
Reakcia na: N/A #230590:
Najmenej tu doprave rozumieš evidentne ty.
Reakcia na: brosk #230592:
Počíta sa zrejme celkové hodnotenie, teda - aj + dokopy.
Reakcia na: Ike #230591:
Nerata to nejak aj s pluskami? Mam pocit ze uz tu bol aj prispevok s >5 minuskami a niekolkymi pluskami, ktory nebol skryty
Reakcia na: N/A #230590:
To je automatické v prípade, ak počet mínusiek prekročí 4.
Reakcia na: N/A #230588:
Ste trápny stým skrývaním príspevkov od užívateľov diskusie.Polovica ľudí čo sem píše rozumie doprave tak asi ako pekár murárovi a idú tu skrývať vety.
Reakcia na: 810zssk #230587:
Až si sa z toho údivu celý pocikal...😁
Dnes rano som pouzil vyjazdovu L20 (4:20 zo Zimaku do DNV) a bol som prekvapeny kolko ludi to pouzilo. Nie ze by to bola plnka, ale na to ze to je skoro rano a nie je to v ziadnom CP to bolo celkom slusne. Ked som nastupoval na Zimaku tak som tam bol sam a hovoril som si ze to bude taxik, ale uz z Trnka islo nejakych 5 ludi a kym sme dosli na Patronku tak nas tam nejakych 15 bolo. Celkom pozitivne prekvapenie 🙂
Reakcia na: Andy #230577:
Tá "ujovina" v Brne a tí "ujovia" čo majú tie "ujoviny" v Brnenskej MHD na svedomí ale majú výsledky a vďaka ich vnímaniu dopravy tam funguje systém taký, že skôr než stihneš dohľadať v CP svpj spoj na radiálny smer, tak už máš na zastávke ďalší. Tento systém na Slovensku funguje iba ak tak v BA na električkových radiálach a zopár linkách, ktoré boli posilnené na úkor počtu liniek, viď. Petržalské linky.
Reakcia na: Petto #230574:
Tak to som nečakal, že mi to sekne príspevok 😕

Mal som tam pokračovanie a síce, že L4 otočiť okolo Nám.Ľ.Štúra a Šafárikovho nám. s i=8/10/10//15

A dve "X" linky s i=6/8/8//15 a trasované takto
X6 ako skrátená pôvodná 6ka a 5ka od Molecovej cez tunel a točená ako 4ka
Paci sa mi ze trklo niekomu v hlave a vyuzili vsetky tabule v Dubravke aby ukazovali odchody busov
Už sa rozoberá aj priecestie kadiaľ vhodí 35ka
Len aby sme sa rozumeli, nepresadzujem to ako niečo čo by som považoval za superdôležité. Len som nad tým zrovna včera ráno uvažoval keď som videl po celom meste prázdne vozidlá MHD a keď už tu niekto začal riešiť úsporu vyplývajúcu z toho že L4 by robila o tretinu menšie kolečko v centre, tak mi to napadlo spomenúť 😁

Zároveň to určite nemá byť spôsob ako ušetriť peniaze, ako naznačoval Andy, skôr to má byť spôsob ako získať peniaze na výkony niekde kde dnes chýbajú 🙂
Reakcia na: Andy #230579:
Presné úspory musí vypočítať niekto iný, ja nemám dáta 🙂 Ale bavíme sa tu o cca 4-6 hodinách prevádzky každý týždeň. Mne je opakovane tvrdené že nie sú peniaze na oveľa užitočnejšie a menej nákaldné veci, tak predpokladám že to relevantná suma je.

Stĺpec navyše by (ako píšeš) platil len keby sa to malo týkať len nedele, čo som nenavrhoval.

Trolejbusové nočáky a ich nenadväznosť na spoje na stanicu sú skutočne problém, ale treba ho riešiť systémovo (a keď nie systémovo, tak by holt na N72 po 04:30 jazdil autobus a išiel až na stanicu :)). Inak drvivá väčšina mesta má spojenia na stanicu v noci minimálne tak dobré ako cez deň, ak nie lepšie kedže je tam centrálny prestupný uzol. Do lokalít kde nočáky nejazdia by samozrejme tie denné linky začali jazdiť v bežnom čase, prispôsobené odchodom tých nočákov (detto tangenciálne linky ako napr. 65, ktoré by začali jazdiť od piatej ako dnes).

Inak ja nevnímam nočné linky ako nejakeho mýtického strašiaka ktorého by sa ľudia mali báť používať a kvôli Nku na začiatku čísla linky sa báť cestovať MHD 🙂 Možno je problém v tom, že v Bratislave sú stále ľudia zvyknutí že nočné linky vlastne neexistujú a keď odišiel posledný spoj, už nejde nič. Je pravda, že v tom Brne sú všetky skupiny obyvateľov oveľa viac naučené že tie linky existujú (v Bratislave som napr. dôchodcu v nočáku asi ešte nevedil :)).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.