Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ozaj, vie niekto špecifikovať, kde jazdia tie posilové vozidlá, čo sa objavujú vo výprave od pondelka?
Reakcia na: Ričard #229660:
Sám sa tomu divím, do včera stála 6838(ale len od 7.2.), dnes je na 201/1 🙂

Ale ružové to určite s nimi nie je, keď včera obe 207-kové a jedno 204-kové hroboňkárske poradia jazdili krátke troloSORy... 🙄
Reakcia na: Ričard #229660:
Neverím. Určite chyba v Matrixe 😃
Žeby v DPB zaviali nové vetry? Včera sa do premávky po takmer roku vrátila 1046-ka, pred dvomi týždňami 2222-ka, ešte opraviť 4041-ku a 4252-ku a medzi autobusmi už nebude žiadna odstavenka viac ako pol roka(okrem Vrakos) 😁
Reakcia na: Jak44 #229657:
Čo som si všimol, tak na 269 sa zmenilo trasovanie v Rohožníku a spoj 25 končí po novom namiesto v Lozorne až v Jablonovom. Na 260 pribudla zastávka P.Štvrtok, OÚNZ a spoj 103 z VW odchádza namiesto 6:15 o 6:25. Na 245 sa zmenil odchod z AS na spoji 21 a je tam nový víkendový spoj o 18:35 z AS.
BID od 24.2 znova mení CP a znova na Záhorí. Vedel by prosím niekto konkrétne zmeny na linkách?
Reakcia na: JerryBA #229655:
Ako my sa smejeme, ze sa nam trhaju vlaky a horia ako fakle, ale aspon nam (zatial) funguju brzdy ako maju (mi vazne chce niekto tvrdit, ze ten vlak siel 6km bez kontroly bdelosti, ze strojveduci nezabrzdil vlak, ze zrovna ked vystupil tak sa vlak spamatal a rozbehol sa, a ze nudzova brzda nefungovala? 😖 Fakt som zvedavy, co bude vysledkom setrenia)
V príbehu za týmto účinkujú modriny. To asi neprešlo atestom, či? 😂
na ksichtoknihovom profile "Doprava v Bratislave" sa uvádzajú vcelku zaujímavé informácie o "hospodárení" v DPB a.s.
Reakcia na: Joyki #229651:
Ale vsetky zony alebo len cielovu zonu? Lebo neviem kde do pokladne by tam vodic zadaval tie ostatne zony. On tam zada cielovu a ostatne dopocita palubak.
Ja som zatiaľ vždy musel jednotlivo diktovať zóny vodičovi - v prípade netypickej cesty v kraji - a nestačilo, že idem do Pezinka cez Báhoň.
Dokonca keď si pýtam lístok rovno do Bratislavy s prestupom v Senci, tak sa ešte pýtajú, či idem autobusom alebo vlakom ďalej (lebo mi musí vydať lístok s prestupom buď na Senec, aut.st., alebo na Senec, žel.st.), akurát, že sa to pýtal v spoji, ktorý je nadväzný na vlak a vôbec nejde na Senec, aut.st. 😂
Dnes som išiel cez Páričkovu. Klobúk dole. Začína sa to podobať na ideálny svet. MHD išla bez problémov, žabky chytali autistov a dokonca na jedne 212 bočný transparent preblikával s inverzným "Bezplatná doprava" 😉
Reakcia na: 810zssk #229645:
Keď som to pýtal presne "Poprosim do Grinavy a prestup do zony 100", tak som dostal ten lístok cez 610 😁
Reakcia na: 810zssk #229646:
S tou časovou platnosťou súhlasím, to je problém. V Zurichu to funguje tak, že každý lístok platí 2 hodiny, takže toto tam nenastáva. Je to ako keby lístky mali len zónovú platnosť, nie časovú. Podobne to má aj TEŽka.

Ale či má byť na lístku uvedené kam cestuješ, to podľa mňa nie je také jednoznačné. Ja si myslím, že to má svoj význam, už len preto, lebo sa tým výrazne zjednodušuje kontrola (netreba nič prepočítavať).
Reakcia na: 810zssk #229624:
Súhlasím s tým, že zastávka na Moste SNP by mala svoje opodstatnenie, už len preto, že je to centrum mesta, ale zase z Kapucínskej sa dá dostať do skoro všetkých kútov električkovej siete bez ďalšieho prestupu. Nedá sa odtiaľ bez prestupu dostať jedine na Vajnorskú radiálu, na Hlavnú stanicu a na Šafko. Pričom na Hlavnú stanicu je z Mostu SNP lepšie cestovať autobusom 93, a na Šafko sa môžu Petržalčania dostať aj električkou z Farského (a na Hlavnú stanicu v zásade tiež). Možnosť prestúpiť na električku na zastávke Most SNP by teda výrazne pomohla jedine tým, ktorí chcú cestovať z Petržalky na Šafko alebo Vajnorskú radiálu. Všetci ostatní môžu už dnes rovnako pohodlne prestúpiť na Zochovej/Kapucínskej.
Reakcia na: johnnyjanko #229644:
Nebolo. Medzi zastavkami mozu byt rozne trasy a zufalo komplikuje vydaj ak tam treba riesit kade vlastne clovek ide aby tam boli vymenovane konkretne zony. Pre toto vznika vela problemov s odbavenim v SL. Dalej su pripady kedy cestujuci cestuje dlhsi cas ako je platnost listka pre dany pocet zon, preto chce listok na vacsi pocet zon, ale SL to nevie vydat - prikladom je vela ludi co maju z dediny jazdnu dobu na Nivy 54 minut, platnost listka 60 minut, ale este chcu ist 30 minut MHDckou. Keby si vedeli nadiktovat aky listok chcu, bolo by to jednoduche, vodic by ho vydal a hotovo. Takto tam musia jalovo vymyslat zony navyse (a nie pri kazdej destinacii to ide).

Z listka vobec nemusi byt zrejme kam cestujes, to je nepodstatna informacia. Relevantne je ci je listok platny v mieste kontroly. V zivote sa ma pri ceste na IDS listok sprievodca nepytal kam cestujem - moze sa to stat ak je vyluka, alebo ak je nejake opatrenie kedy treba cestujucich vystupujucich v niektorej stanici informovat o nejakej mimoriadnosti/zmene. Ale bezne to nerobia.
Reakcia na: rini17 #229643:
Vodici SL tarife nerozumeju, problem teda nastava ked sa im snazis dat prilis vela informacii a popletie ich to. Ja pouzivam formulaciu napr. "Poprosim do Grinavy a prestup do zony 100" a zatial som nemal problem s tym ze by to vodic nevedel vydat (ak si odmyslime casy ked sa to spustalo). Nehovor mu cez ake zony chces ist, atd. Len tie dva udaje: kde prestupujes a aka je tvoja cielova zona.
Vďaka za rady. Teda možné to je, ale (to som aj očakával) dosť záleží aj na tom, na akého šoféra natrafím...

Akurát nechápem, čo je zlé na tom, že sa lístky v SL predávajú podľa cieľovej zastávky a nie len na daný počet zón. Podľa mňa ten prvý systém je lepší. Mimo SL mi v IDS BK chýba možnosť kúpiť si lístok na KONKRÉTNE zóny. Keď si v BA na hlavnej stanici kúpim lístok na 5 zón, nie je vôbec jasné, kam chcem cestovať. Možno idem do Cíferu, možno do Malaciek, možno v Pezinku či v Zohore prestupujem... Sprievodca sa ma bude pýtať kam cestujem a prepočítavať, či to sedí. Zbytočné. Nebolo by pre všetkých (cestujúcich, vodičov, sprievodcov...) lepšie, keby som priamo nadefinoval do automatu cieľovú zastávku, a ten by mi predal lístok, kde by boli vymenované presné čísla zaplatených zón (nie len ich počet)? Presne takto to funguje v systéme ZVV v Zurichu a okolí.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.