nie je irelevantne co durkovsky povedal... on je primator a ziaden minister s lobystickymi skupinami aby sa preebali miliardy na nepotrebnu vec, nedokaze mesto prinutit na vystavbu metra...
Dalsou vecou je, ze to nemoze byt cez spolocnost metro. A preco potom stat v tejto firme stale drzi tusim 34% akcii? Zrejme to az taka pravda stym ministerstvom nebude. Inak by sa okamzite pripojilo k iniciative tuto spolocnost zrusit, avsak to sa nestalo..
A to ta ako metrofila skre a nevies sa stym zmierit tak si vytvaras v hlave bludy o tom, ze primator je irelevantny a ministerstvo chce staviat..
Toto je vsak stebou zabita diskusia
A navyse si aj zavisltivy - ja tie 3mld. Kosiciam na rozvoj prajem a budem sa tesit ked si ich vybojuju...
A k fondom. Pravidlo je take, ze vzdy sa nejaky fond aj pre bohate regiony najde, treba len hladat. Skuste si vyhladat stranky o fodnoch EU a urcite tam najdete taky, na ktory by sa dala zatrolejovat Petrzalka ci postavat elektrickovu trat... Faktom je, ze mesto toto uplne zaspalo a s fondami EU sa tu vobec nerata...
Re #70147 Martin Fudnarek: Ano 13 liniek s 12 min. intervalom nie je bohvie co, no v zasade z toho vieme spravit 5 liniek so 4 min. intervalom a to je uz o inom. Takisto netreba zabudat ze v Bratislave jazdia dvojicky alebo kacice zatial co v KE sa na niektorych linkach (neviem ktorych) objavuju sola. A je rozdiel solo raz za 12min. alebo duplak...
Re #70152 aquila: Musis si vybrat co chces, uz som to tu nizsie pisal. Bud nove busy s mizernym intervalom alebo starsie s dobrym...
Ale stacilo mi otazku oplozit raz.
Neucastou sa vyriesi moje svedomie. Nemam dovod (fakt nemam, nech rozmyslam, ako rozmyslam nad kandidatmi) volit nikoho z nich.
Nizkou ucastou sa moze dat najavo, co za kandidatov kandiduje.
Tak mi zo zvedavosti napadlo:
a; Ako sa volá interný časopis DPB?
b; Ako často vychádza?
c; Prístup k nemu majú všetci zamestnanci?
d; Dá sa získať aj v nejakej knižnici?
Lebo napr. v Univerzitke som videl časopis zamestnancov tuším Železničnej spoločnosti (snáď som to príliš nedoplietol). A voľne na internete sa určite nenachádza. ?
Košice napriek svojim štvrťnízkopodlažným KT8 (podľa mojich informácií asi trom, nie siedmim) sú na tom aj s vozidlami PODSTATNE horšie ako Bratislava. Ich jediným šťastím je, že majú taký prebytok vozidiel, že ešte pár rokov z podstaty vyžijú.
"A elektricky ani netreba komentovat."
Ani bratislavské. Celodenný interval 12 min. je síce lepší než košický (12-20-15), ale tiež to nie je nič moc.
"Existencia elektrickovej linky s jedinym odchodom za den..."
R5 či R8 sú účelové linky určené na dopravu do USS a ten jeden spoj za deň asi postačuje. Naša 92 má cez víkend tiež iba 7 spojov.
Starosta KV s tým nič nemá, to bola akcia DPB. A o tej otočke a stĺpoch tu bola viackrát diskusia, skús vyhľadávanie.
Re #70142 SDX: No maximálne raz denne tam a späť. Samozrejme, že to nie je moc pohodlné riešenie, ale vraj by to boli schopní zvládnuť v prípade nedostatku vozidiel. Ale zatiaľ asi nejaké väčšie problémy neboli, takže by to asi ani potrebné nebolo. Dôsledok chýbajúcej otočky bude skôr väčšie opotrebovanie vozidiel, ktoré sa tam teraz každý deň na naftu otáčajú.
Tak povodne v KV a D bol retiazkovi system zavesenia vedenie elin t.j.: boli lana cez obe cesty a kolajnice ale starosta KV ich dava odstranit a dava len stlpy pre eliny ze pre trolejbusy je to zbytocnost! A pred opravou krizovatky Molecova-Riviera boli hrube sltpy osvetlenia. Po oprave dali tenke!!!! Preto sa tam teraz nemozu zavesit troleje!!!!! ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.