na zeleznu ok, na hreben nie. kacin ja na (vedlajsom) hrebeni. par krat som siel po tej ceste zo zeleznej na kacin. na bajku alebo aj pesi. klbak tam nepatri.
je na kacine nieco take specialne, co nie je v udoli? preto si myslim, ak niekto nevladze tych 45min z lamaca alebo zeleznej, moze ostat v udoli. ved priroda je o pohybe. okrem toho, taky bus urcite vyplasi aj tie dve srnky co sa tam este zdrzuju (uz beztak je tam dost velky pohyb).
Keď som tam bol ja, tak tam jazdili dva Citelisy a jeden ZV Karosa B741. Citelisy boli využité oba tak akurát (rozumej plne vyťažené, ale nie neznesiteľná tlačenica). Len tá Karosa jazdila poloprázdna.
Čo to sem pletieš? Myslíš, že výstavbe trate do Petržalky nejako ublíži to jedno vozidlo, čo na Kačín cez víkend jazdí? Mimochodom, nejazdilo by, keby nebol záujem cestujúcich.
Nemáš pravdu. Tá linka je na to, aby sa tam dostali aj ľudia, pre ktorích by to inak nebolo možné (dôchodcovia atď.). A osobne v tých miestach radšej vidím autobus raz za čas ako autá každú chvíľu.
myslíš, že to dakto Záhradníkovi uzná? S takými črepmi po GO (pričom všetká česť autobusom zn. Karosa, ktoré tu prežili spolu s Ikarusmi aj nemožné ? ) a cez víkend, kedy je viac vozidiel dostupných, to veru nie je umenie. Podstatné veci ako sfuckované intervaly na električkových linkách, žiadny NP trolejbus, žiadny nový kĺbový NP autobus (to, že stoja vo vozovni je pekné...),resp. žiadne množstvo, ktoré by pomohlo, stavba el. trate do Petržalky je tam kde pred 10 rokmi, nestojí ani meter trate a žiadne nové električky nemáme, hlavne, že keď tu bola električka od Škody, tak sa všetci papaláši vyvážali v nej, vyškierali a sľubovali, že také niečo tu budeme mať. Možno tak za 20 rokov keď už tie električky budú z módy a bude niečo novšie a lepšie.
Tak už 25 Tr sa nevyskytnu nikde inde ako na L33 - taky je prikaz , uvidime po volbach - ale nedavam tomu velku sancu,ze by ich davali kade-tade po meste,ked sa kazia jedna radost. Hoci momentalne nie je tusim pokazena ziadna , iba 6702 rozbita a 6705 "traktoruje" uz vyse 2 mesiacov ?
Neviem ako teraz, ale voľakedy tam jazdievali najmä vtedy ak mali pokazený diesel-agregát ale ináč boli pojazdné. A taktiež vtedy keď boli pojazdné všetky, ale nakoľko sa na nich vykonáva údržba tak ako sa vykonáva (rozumej temer žiadna okrem opráv) a nejazdia všetky tak ich nedávajú aj inde. A to už vieme prečo lebo by nebol dostatok vozidiel pre DD.
Re #148755 91roman27: A kto by prosím ťa platil dennodenne tie výjazdy Tatry + IVECA aby ich doťahovali na DD? ? Samozrejme je možné ich nechať na obratisku, ale povedzme si na akom obratisku v Bratislave by vozidlo vydržalo bez poškodenia? Riešenie je napr. najať SBSkára, ale to sú ďalšie výdavky... Samozrejme keď sa prepoja trate (plánované na roky 2012-2013) nikto nebude mať problém s tým aby tu jazdili aj 15Tr nakoľko sem nebude jazdiť už len linka 33 ale aj iná (napr. 32)/iné.
ja si dovolim oponovat ti, ano ludia chodia do lesa sa prejst ale to neznamena ze tam nemoze chodit spoj MHD, osobne sa povazujem za velkeho milovnika prirody, slovenske kopce mam pochodene takmer skrz-naskrz ale nemyslim si ze linka na Kacin je nezmysel. Mne osobne sa ta linka dost paci a niekolko krat som ju uz aj vyuzil. A to podotykam ze MHD v Bratislave (s vinimkou zopar nevyhnutnych pripadov) nepouzivam uz dlhu dobu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.