Pisateľ prispevku asi myslel vývoj v zahraničí, alebo zakúpené licencie zo zahraničia na diely použitévo Favorite. Samotná výroba bola rozhodnutím strany výhradne v Československu.
To je taká trojštvrtinová pravda ale stále lepšie ako ten blud, čo napísal Pavol86.
Naša všemocná strana a vláda potrebovala šetriť devízy, tak sa snažila všetko vyrábať doma ale na niektoré neopomenuteľné veci aspoň vyčlenila peniaze na nákup licencií.
Vrátim sa ešte k téme vláčikovania 83/84. Dôvod je očividne ten, že meškanie linky 83 na Kutlíkovej sa prenáša aj na opačný smer (smer Dúbravka), lebo aj teraz si 4910 preniesla rovno 4 minúty, vďaka čomu idú 83 a 84 opäť takmer za sebou. 84 má v Ovsišti dlhšiu prestávku, takže tam tento problém nevzniká.
žiadnu, však favorit bol preto naprd lebo ho vyrábal len domáci priemysel( z rozhodnutia strany). Až felda pod vw bol v podstate favorit taký aky mal byť povodne na 1x podla nakresu toho taliana? co ho dizajnoval len ho nebol schopny nas priemysel tak vyrobit
Poslal som dnes pochvalu do DPB, ale davam to aj sem:
"dnes doobeda nastupovala na zastavke Alexyho starsia pani do autobusu (Mercedes Capacity). Zial nevedela vystupit z chodnika do vozidla. Skusala to opakovane, ale nezvladala to. Nakoniec zostala stat na zastavke, ze pocka dalsi autobus. Vodic linky 83, cislo vozidla 4931 vystupil, zlozil plosinu pre vozickarov a pani po nej v pohode presla do vozidla! Vacsina by asi zavrela dvere a sla dalej. Takze pochvala a velky respekt tomuto vodicovi!"
Keby bol na zastávke CP linky >, nepoviem nič. Ale takto? L71 ide z Vrakune označená ako >, hoc v CP je to linka 71 s vyznačeným dojazdom. Takýchto anomálii je pri tom viac. Proste ako píšeš aj ty, buďto dať na tie zastávky CP napr. linka 83>, alebo iba >. A na výjazde môže byť normálne 83.
Ako môže pochopiť niekto kadiaľ ide spoj, ak nemá na zastávke CP, nevie aký si má kúpiť lístok (ako zistím minúty bez CP?), nevie kde zastavuje.
Identifikácia spoja má byť jednoznačná, CP zverejnený na zastávke a platia v ňom rovnaké zákonné, tarifné a prepravné podmienky ako v nedozjadovom/nevýjazdovom spoji.
Ty tu žiješ prvý rok? Lebo plnú 29. augusta v jesenných mesiacoch si pamätám na dennom poriadku minimálne posledných 5 rokov čo tadiaľ zvyknem chodievať, bežne sa kolóna začínala na úrovni bývalého Mamuta.
pokiaľ viem, šípky zaviedli preto lebo ostatné dojazdové spoje majú rovnakú trasu do depa. vytvára to lepšiu orientáciu a pochopenie kadiaľ a ako ide spoj.
nahodou favorit mal celkom dobre jazdne vlastnosti. tam robili polku dielov zahranicne automobilky. ale tiez som sa vtedy bal ist viac ako 150 po dialnici
Meškanie je odôvodnené, sú tam naviac práce napríklad zbúranie stien a stĺpov v pôvodnej hale ktoré staticky neboli OK a postavenie nových železobetónových stĺpov
Včera sa nám celkom pekne zajevalla Ul. 29. Augusta v smere na Kolárovo nám.
Zdá sa, že vodiči sa už naučili obchádzať dopravne upokojené nábrežie. Ku koncu roka to bude permanentný kolaps ažpo autobusovú stanicu, čo je presne to, čo si na magistráte želajú.
Toto ma brutálne vytáča, najradšej by som tie šípky dal preč, je to totálny nezmysel. Chceš ísť na Betliarsku, pozrieš si odchody z Betliarskej, že veď tam nájdeš nejakú dojazdovú linku, ktorú by si mohol využiť, a prd zistíš, samé šípky.