Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #237777:
Z Trnavského asi nie 😎 .
Reakcia na: 810zssk #237789:
No dobre, ale čas po 22:00 do cca 05:30 by sa už podľa mňa dal považovať za noc a tým pádom by podľa mňa 30-minutový interval nebol úplne odveci.

#237788
Peší presun som určite nemyslel po Odborárskej, ale skôr od ŽST Vinohrady.
Reakcia na: Urbanway 2423 #237787:
Bohužiaľ prevážanie vzduchu k dobrej dopravnej obsluhe patrí. Ak má byť MHD atraktívna, tak musí jazdiť v použiteľnom intervale. Neviem si predstaviť že by som linku čo jazdí raz za polhodinu kedykoľvek uprednostnil pred autom.

Ten nepomer na ktorý poukazuješ sa má riešiť pridaním obsluhy v daných oblastiach, nie uberaním inde. V rámci územia s mestským charakterom by podľa mňa nemalo existovať nič čo jazdí menej ako raz za 15 minút (mimo účelových spojov a rôznych seniorvymetákov), okrem noci kedy je akceptovateľný interval 30 minút.
Reakcia na: Urbanway 2423 #237787:
Takže namiesto toho, aby sa zlepšilo spojenie aj do ZB a JaRuČo sa majú zoškrtať spoje na Nobelovu len aby si ľudia navzájom nezávideli?
Pri 15-minútovom intervale tam síce autobusy budú prevažne voziť vzduch, na aspoň budú použiteľné. Ak by to mala byť pol hodina (alebo nebodaj viac), veľká časť cestujúcich by sa na to vykašľala a radšej hľadala iný spôsob prepravy - nikto nemá rád keď sa musí fixovať na konkrétny odchod spoja a tomu prispôsobovať aj svoj program.

Inak peší presun po odpornej Odborárskej (a ešte k tomu za tmy) sa v nijakom prípade nedá považovať za alternatívu.
Reakcia na: Vladimír #237786:
Je rozdiel medzi dobrou dopravnou obsluhou a zbytočným prevážaním vzduchu v neskorých večerných hodinách (to je akoby si sa sťažoval, že prečo chodia v noci autobusy iba každú hodinu). Keď môžu mať o dosť väčšie MČ ako ZB (30-minútový int.), PB (20), Jarovce, Rusovce a Čunovo (všetky 30) cca dvakrát horší interval ako Nobelova, tak prečo musí mať zrovna tá Nobelova 15-minútový interval, navyše keď sa tam dá (aspoň teoreticky, do ZB sa pešo veľmi nedostaneš) dostať pešo do cca 15 minút?
Reakcia na: FFF13 #237784:
Ja zase nechápem, prečo je dobrá dopravná obsluha vnímaná ako zlo, zatiaľčo zlá dopravná obsluha ako štandard.
Reakcia na: 810zssk #237783:
Rovnaká L51 v pôvodnej trase sa stane rovnakou mantrou ako L5. 🥱
+ starí ľudia nemajú radi zmeny
Reakcia na: ramzi #237764:
ja hlavne nechápem, načo je tam o 10tej večer aj cez víkend 15 min interval
Reakcia na: Solider #237770:
Koľko ľudí potrebuje cestovať práve v relácií Nobelova - Tehelná? Zvyšok Nového Mesta tam už priamu linku nepotrebuje?

Základ by určite mal byť taký ako teraz, je to nosná linka pre danú oblasť. Teda hustý interval a návoz k električke (+ spádovému OC). Bolo dosť nedôstojné akú obsluhu mala tá oblasť predtým. Teoreticky si viem predstaviť nejake "dôchodcovské" spoje raz za hodinu, ktoré by potom vymetali Nové Mesto, len je otázka ako by v praxi v špičke fungoval preklad s tými základnými spojmi.
Reakcia na: Pe67 #237774:
bolo to minulý týždeň ale ktoré dni a kedy presne ti už neviem povedať ale videl som 2 prípady minimálne 🙂
Ja tam mam nejaký divný autocomplete a napr Hany Melickovej mi nenájde pretože tam dopĺňa inú zastávku a vyhľadáva podľa nej v tom combo boxe. Aj iné zastávky majú problém.
Reakcia na: caesar1987 #237779:
Mne áno.
Funguje vám správne vyhľadávanie zastávok v spojeniach?
Reakcia na: TomJ #237772:
Všetci necestujú do Polusu, polovica až 2/3 na Nobelovej prestupujú na L4 (jedným alebo druhým smerom). L51 v súčasnej trase je len názov k električke (na obe radiály), zachádzka k Polusu je taký bonus navyše (najbližšie miesto na otočenie a zároveň veľký objekt záujmu cestujúcich).
Reakcia na: Solider #237770:
Čo som tak pri asi 10tich jazdách tento rok sledoval, tak medzi Slimákom a Polusom sa vymenilo celé osadenstvo autobusu, občas okrem mňa (a vodiča) šiel niekto z Trnavského na Nobelovu (to by vedel aj s prestupom z L4).

Nechať zachádzať každý spoj L58 k ZŠ by odstrašilo aj tých jednotlivcov, čo ju využívajú od stanice na Trnávku. To radšej vložené spoje typu 51S premávajúce len od Vozovne po Polus. To by ale bol už celkom značný nárast výkonov.
Reakcia na: ramzi #237764:
však nech to Mestská časť alebo Kusý zafinancuje osobne
Reakcia na: kecho #237768:
Existujú dopravné školy aj v iných krajinách... 😉
Reakcia na: Minko #237773:
Ktorých pár dní dozadu bol na 202 autobus? Lebo od 16.11.je 202ka komplet autobusová. Takže voľných 31Tr by teraz na Hroboňke malo byť viac než dosť.

Ešte doplním, že sú tam autobusy kvôli ešte nefunkčnému trolejovému vedeniu na Nivách.
v BA je nedostatok bojaschopných dlhých trolejbusov? všimol som si pár dní dozadu že na 202 som pravidelne vídaval a-bus 🙂 A ešte mám otázku, všimol som si že trolejbus na 205 chodí pod trolejom na dg, je to kvôli šetreniu dg lebo trpeli na časté štarty? 🙂
Reakcia na: Urbanway 2423 #237771:
To všetci ľudia z Nobelovej cestujú len do Polusu? Ak by sa 51 nechala v pôvodnej trase na TrMy s intervalom 30 min a do toho by v špičke jazdila 58, samozrejme tiež v intervale 30 min, mohol byť v úseku Európska vzdelávacie akadémia - Odborárska preklad 15 min a na Odborárskej sa dá prestúpiť na 4 do mesta. Tu by ale bol problém, že 58 by nemala sociálku. Predĺžením do Vozovne Krasňany by už jeden voz pri 30 min intervale nestačil, aj bez toho by asi musela byť nejaká diera.
Neznie zle ani ten návrh, že v špičke by 51 jazdila ako teraz a v sedle až na TrMy, lenže starí ľudia cestujúci na polikliniku často potrebujú ísť k lekárovi skôr ako o 8:30, takže by to podľa mňa bolo také polovičaté riešenie.
Obávam sa ale, že bez navýšenia vzkm sa rozumné riešenie pre túto lokalitu nenájde.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.