Na tomto by mali začať robiť spoluprácu. Lebo tie dve dediny sú skoro zrastené a v súčasnosti tam žije v súčte 17,5 tisíca obyvateľov s tendenciou ďalšieho nárastu.
To je už počet ako okresné mesto Malacky. Ďalším adeptom je duo Rovinka-D.Lužná, ktoré majú v súčte skoro 15 tisíc. Minimálne by mali mať nejaký zvoz a návoz na stanicu Nové Košariská, kde by ten autobus vymietol obe dediny a doviezol ľudí pred príchodom vlaku a opačne, nakoľko tá stanička je úplne od ruky.
528 nemusí jazdiť až na Zlaté Piesky, ale aspoň po ivanské Tesco by sa hodila.
Uvedom si, že Bernolákovo aj Ivanka sú obrovské aj čo do rozlohy a Ivanka nemá žiaden autobus na stanicu. Takže vlak môže vyhovovať buď tým, ktorí sa majú ako dostať na jednu aj druhú stanicu(bicykel), alebo tým, ktorí majú cieľ aspoň v Ivanke blízko železničnej zastávky. Dovolím si tvrdiť, že takých je menšina.
Ak dôchodca bývajúci v Bernolákove pri Lidli potrebuje niečo za daždivého dňa vybaviť v centre Ivanky, má s vlakom smolu.
Progresívny je veľmi zhovievavé označenie, ktoré znie ako niečopozitívne. Presnejšie by bolo skôr transgresívny - úplná zmena všetkého po prevzatí moci a kompletný rozvrat.
Ja len, že pozor na tie súbehy. Drvivá väčšina súbehov na mape Slovenska v realite žiadnym súbehom nie je. Cieľovka vlaku a autobusu sa nemusí prekrývať v 100 % rozsahu a ak zrušením busu spôsobíš predĺženie cestovného času konkrétnym ľuďom (napríklad pri dochádzaní do školy), tak očakávaj nárast IAD.
Spojenie Bernolákovo - Ivanka v prvom rade zabezpečuje vlak (na ktorý 528 nadväzuje obojsmerne). Okrem vlaku, 528 tiež nadväzuje aj na 622 v smere do BA (bohužiaľ, zatiaľ len jednosmerne). Preto nevidím logiku aby premávala 528 súbežne s S60 a 622, keď ušetrené výkony z tohto súbehu môžeš využiť zmysluplnejšie (napr. posilnením v úseku Bernolákovo - Pezinok, na ktorom cestuje drvivá väčšina cestujúcich na 528). Ďalšia vec sú kolóny či už ráno pri Metre alebo poobede na Zlatých. Spoje linky 528 tam zbytočne postávali desiatky minút, zatiaľ čo takto tie stratené minúty môžu využit na vykonávanie ďalších spojov.
Takže na obsluhu úseku Bernolákovo-Ivanka zostanú:
-pár spojov 528
-620, ktorá však stojí strašne od ruky(tí, čo už aspoň raz skúsili prestup Bernolákovo, žel. st. alebo Hlavná-Bernolákovo, Lúčna, vedia, o čom hovorím) a nedá sa na ňu rozumne prestúpiť z iných bernolákovských liniek
-linka 622, ktorá však obsluhuje len juh Bernolákova, ale aspoň so zastavením na stanici.
-celá 630 so 4 spojmi v jednom, resp. 2 spojmi v opačnom smere.
Nepokladám to za želaný efekt.
https://www.idsbk.sk/oznamy/1movq001bk51d/
Resystemizacia liniek dolnej časti Pezinska. Napr. 528 už nebude zachádzať do Bratislavy, ale inak väčšinou dôjde k rozšíreniu premávky na rôznych reláciách (okrem tých do BA). Rača neviem, tam je to už príliš husté až neprehľadné pre mňa.
Myslené tak, že za 4 roky sa mali pripraviť projekty a odsúhlasiť sa a aj nájsť financovanie a malo sa už na tom začať pracovať. Je to veľa peňazí, nedá sa hneď všetko, ale už aspoň tie najviac akútne veci sa mali riešiť.
sudruh vallo tam je uz ale druhe volebne obdobie (prve co tam stravil bolo 2018-2022 a teraz je uz treti rok jeho druheho funkcneho bodobia, teda 7my rok, to uz aj tie 10rocne sracky pomaly ale isto mu budu patrit takmer komplet... a teda hlavne to ze z 10tich rokov 7 s tym nerobi nic on (alebo len na to zvysoka leje cervenu farbu a zvysuje danove zatazenie nehnutelnosti a poplatky obyvatelom....)
"Ja chápem, že Vallo tu nie je 10 rokov, ale po 4 rokoch v úrade by som čakal"
Vallo tu uz je od 2018
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.