Áno, to by dávalo väčší zmysel, len tým by sa tá služba v podstate zbytočne predĺžila. To radšej nech už ide potom naprázdno. Ja sa skôr čudujem, že ešte keď 88 vypravovala 2. DP, tak nebol dojazd z AS do JD, rovnako ako na 80 z Kollárovho nám. na Bojnickú (1. DP), tie dojazdy by určite neboli na zahodenie.
Ten dojazd L88 z pod Mosta SNP by bol zaujímavejší po svojej trase po Záporožskú, ďalej cez zastávku Stn. Petžalka na Kopčianskej, na nadjazde obslúži zastávku Bratská, na najbližšom zjazde odbočí na Panónsku a obslúži OC Lúky a Jasovskú. Označená na transparente by bola linkou 88 a menším písmom Jasovská a pod tým väčším písmom cez Záporožskú (prípadne kludne s cestujúcimi až do Depa, ale určite by mala byť označená cez Záporožskú aby tí čo vystupujú na Einsteinovej, Kremnickej a Záporožskej vedeli na prvý pohlad že toto je ich spoj).
Totiž odchody L88 a 91 z pod mosta sú často v tej istej minúte/pár minút po sebe a nieje v čase kedy by šli dojazdy/výjazdy taký dopyt aby L88 išla po tej istej strase ako práve išla L91/191.
Mne už dávnejšie napadla napríklad 88, tá by kľudne mohla brať cestujúcich po trase 90 z AS a 91 spod Mosta SNP, možno aj 80 z Nesta a Kapitulského dvora. 33 z Riviéry do Depa Hroboňova a 32 z Hl. st. na Trnávku, 52, 56 z Tbiliskej, 96 z Prokofievovej, 87 na na Trnávku (väčšinou by to boli len jednotky spojov). Takisto aj 20 a 43 by mohli brať cestujúcich už od Depa Krasňany a nie až od Račianskeho mýta. Ale chápem, že tie výjazdy sú bez cestujúcich asi preto, aby vodiči skončili čo najskôr, to je vidieť napríklad pri električkách a trolejbusoch, kde existuje napríklad výjazd z Krasňan do Rače ale dojazd už nie. To isté aj 4 na ZP, 42, 45, 47 na Červený most.
Inak, teraz som si všimol, že výjazdy 42, 44 a 72 začínajú až od Hroboňovej, aj keď by mali logicky začínať už na novej zastávke Prokopa Veľkého.
Dobrý deň, zaujímalo by ma, či spoj 43 bude znova chodiť na Kačín. Most je opravený, polovica prázdnin nás ešte čaká a deti by sa potešili, keby sa znova mohli odviezť na Kačín.
Ja sa teraz zahrám na neslávneho predsedu jednej opozičnej strany, ktorý zaspával s Excelom, ale neviem si úplne predstaviť príjmovú stránku tohto projektu. Lebo samotná výstavba, údržba infraštruktúry, rozširovanie siete, údržba staníc a pod. by nestála málo peňazí. Tržby by sme zobrali kde? Naozaj by sme predpokladali, že ten jeden slíž by bol game changer a pritiahol z rozťahanej Bratislavy toľko nových cestujúcich, že tržby by pokryli všetky náklady? Podľa mňa by dotácia na vlkm bola enormne vysoká, konvergujúca pomaly k 80 %. Pri pohľade ako dnes samosprávy dotujú dopravu na úkor zdravotníctva, školstva a sociálnyc služieb, si neviem predstaviť, ako by to tu vyzeralo.