Ja ti poviem prečo. Pretože električka s akou počíta mesto je maximálne neestetická, pretože mesto plánuje iba samotnú stavbu koľajovej trate, no žiadne úpravy okolia.
Zatiaľ čo železnice zhodia trať do plytkého tunela a spravia úpravy okolia pred zastávkou č. 14. Asi také úpravy aké poznáme z modernizácií železníc, keď sa postavia nové nástupištia, nové koľaje a to je celé.. viď Piešťany - nové betónové nástupište tieni ošarpanej budove stanice... viď Svátý Jur, aký je bordel okolo.
Takže chumľko, truľko by sa mohol poobzerať ako vyzerá tá urbanizácia okolo železníc.
rád som si s Tebou vymenil názory.
1. Ty rovnocenný. Ak raz budeš utekať tunelom horiaceho vlaku, spomeň si na krízový plán. Úniková cesta z tunela nebude nikdy rovnocenná otvorenej, aj v riešení s elektronickými kľúčami.
2. Ty štandardný. Si ešte raz prečítaj čo si napísal. Hlupák. Okrem toho si namontuj eskalátory na Rovniankovu aby si zistil koľko stoja.
3. Ty dlhodobý. Si vypracoval relevantné štúdie, že tvrdíš niečo takéto ? Alebo zapneš google a pozrieš si, že sa píše o opaku, luhár ?
3. Ty ojedinelý. Ja netočím o len o fóbiách. Vplyvy zvýšených hladín hluku, mikročastíc,mikroorganizmov, vplyvoch na ľudskú psychiku si nič nepočul, že ?
4. Ty si neprepojený. Kde si to uviedol ? A keď si to uviedol, koľkí Ti napísali, že to je blbosť ?
5. Ty si tiažový. To tu nikomu nemusíš tvrdiť, že treba riešiť Nivy a Nivy a potom niečo iné, to tu vie každý, že to tak nie je.
Na konci dňa...
Ty chceš naozaj prísť za ľuďmi čo o tom rozhodujú a vypýtať si niekoľko miliárd navyše na výstavbu a niekoľko miliónov na prevádzku za horšie riešenie ? ROFL, Ty si vážny komik. ?
? ako sa vyjadruješ k jednotlivým príspevkom tak som si urobil o tebe obraz .Vyjadruješ sa ako imbecilný politik ,trepeš o všetkom a dokopy o ničom. Presadzuješ si svoje imbecilné akože odborné názory,nerozumieš odborným pojmom,prekrúcaš pravdu ako sa ti to hodí,zavádzaš a neodpovedáš na otázky.Odporúčam ti kandidovať vo voľbách do parlamentu ,tam dokonale pekne zapadneš medzi tých 150 imbecilov.Mať ťa u nás v domovej samospráve tak ťa budem kopať do riti až zabudneš akú prezývku
používaš v diskusnom fóre. ? ? ☠
Môžeš nejakým SERIÓZNYM argumentom (zatiaľ si za dobu trvania svojej kariéry na tomto fóre žiadny nedodal) doložiť, prečo by električka bola pre Petersilienstadtteil ABSOLÚTNE nevhodná?
NIČ z toho, čo si tu NAŽVÁSTAL, si nebol schopný dokázať, podložiť nejakými konkrétnymi číslami, riešeniami. Dokazuješ len SVOJU nekompetentnosť. Tvoje ničím nepodložené teórie proste NEPLATIA. Nedal si si tú námahu naštudovať si niečo z dopravnej teórie a jej aplikácie v praxi. Ale ešte raz: TU, medzi ľuďmi, ktorí sa dopravnou problematikou dlhodobo zaoberajú a orientujú sa v nej, sa so svojimi veľkohubými pseudomanažérskymi kecmi NECHYTÁŠ. Tu nie si medzi nesvojprávnymi dôchodcami na schôdzi domovej samosprávy Fosterova 14 v Petržlene.
Staci sa pozriet do uzemneho planu a realizacneho projektu Twin city a dalsich IZ daneho charakteru v danej lokalite, ktore podrobnejsie spracuvaju prave UP mesta.
Re #99456 intony: Niem ta myslienka vznikla preto,lebo treba odstranit stavebnu uzaveru pri Kanali. Ten humbuk okolo elektricky je len mlzenim a kamuflazov.
Ako dopravne riesenie je elektricka do Petrzalky absolutne nevhodna.
Re #99458 intony: Tak to mas zrejme nespravne statisticke udaje (alebo dojmy). A taktiez nespravne empiricke nahlady ohladom toho, ze nakupne centra proste kradnu prirodzenym mestskym centram ludi - toto sa proste deje.
Re #99460 Ike: Vopred dakujem. Najme, ak mas v tom GISe aj pocty obyvatelov.
Mne je zase fuk, či sa dnešný "územný plán" opiera predovšetkým o stanicu Kamenné námestie. V čase, keď vznikal ešte centrum Bratislavy nebolo až tak zdevastované, ako je dnes!
pokial chces, mozem ti spravit speci mapu v nejakom GIS programe, ale myslim si ze ako projektovy manager si schopny pozriet sa do ktorejkolvek mapy, atlasu, planu mesta a zmerat si to podla mierky... alebo na to nemas kvalifikaciu?
A čo tam robia dnes? Mne sa nezdá, že v Auparku a v Poluse by bolo viac ľudí a tak isto sa mi nedzá, že by nejako ohromne veľa ľudí bolo v ABC a CBC. Mne je fuk či je to hlúpa otázka. NS MHD podľa úuemného plánu tento smer rieši a opiera sa predovšetkým o stanicu Kamenné nám.
"Pýtal som sa, či dokážeš doložiť, že na Nivy bude chodiť oveľa viac ľudí ako do historického centra."
To je dosť hlúpa otázka. A čo budú asi tí ľudia v TAKOMTO vyľudnenom centre "novej doby" robiť? Už sú preč časy, keď bolo centrum Bratislavy skutočným centrom. Dnes je to nesúrodý zlepenec budov podľa toho, kto si ktorú uchmatol. Centrum Bratislavy je už zničené a ja osobne (chlapec z Dunajskej šesťdesiatych rokov) nevidím dnes dôvod, prečo by tam mali dnes ľudia chodiť, pokiaľ nie sú masochisti. Centier (vďaka kapitalistickokomunistickej aktivite) je v Bratislave dnes viacero. Len to naozajstné centrum už centrom nie je.
Veď sa to stále hovorí, veď aj presne z tohto dôvodu vznikla myšlienka električky v Petržalke. To, že dnes sa k tomu pridružil aj mestský vlak je iba výrazným plusom, pre ktorý netreba zahadzovať električku, ale toto sme už rozoberali...
Nie, nie je tiažový a spádový, je a bude jeden z tiažových a spádových. Pýtal som sa, či dokážeš doložiť, že na Nivy bude chodiť oveľa viac ľudí ako do historického centra. DOKÁŽEŠ? Nechcem žiadne tvoje domienky, chcem podklady a výpočty!
Absencia preferencie je, pretože ju projektoval nejaký chmuľo. Druhý chmuľo dokonca vraví, že sa s ňou ani nič neplánuje ? Práve karloveská radiála bude po vyriešení preferencie, práve naopak, príkladom.
Ano. A to tiazovy a spadovy. Presne to, co riesit ma.
Re #99452 intony: Tak nech sa povie, ze mesto na to nema a mat nebude a ze mesto to riesit nechce ani nebude. Potom mozeme upustit od NS MHD (ktory ma ine kvalitativne vlastnosti ako elina) a rozmyslat ako riesit dopravu v meste. Potom mozeme uvazovat, ci to bude jedna baza, druha, a ci kombinacia, atd.
Zatiaľ čo plánovaný NS MHD vo Zvyšku Mesta je finančne náročnejší o desiatky miliárd ? Nemôžeš predsa tvrdiť, že prevádzka vlaku a metra je lacnejšia ako prevádzka električky. Niekomu to už tuším naozaj mierne hrabe.
NS MHD rieši iba Petržalku a iba jeden prepravný prúd.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike