Presne tak. DEK kluce mate v dome len vdaka tomu, ze to pred tym urobila R14 spolu s firmou RYS...
Ze s tym suhlasia obyvatelia vyplyva z ineho - oni davali podnety pre nas navrh, ktory urad ms. casti Petrzalka vzal za svoj a bude prerokovany na zastupitelstve.
Konkretny som bol az az. Nateraz stacia tieto tri priklady: Poriadok s fetakmi, DEK kluce a odpadove hospodarstvo.
Ale podla mna nefunguje preto, lebo je málo kvalitnách busov, málo vodičov, vysoká kazovosť spojov. V kombinácii s trolejbusmy /novými/ by to snáď šlo. Ale teraz tu prebehol názor 98809 že potom bude tu vybudovaná normálna elinová sieť. Tak to potom áno. Ale jeden smer Janíkov dvor/centrum nerieši vela. AJ ked nehovorím, že nerieši nič.
Takze znovu: Prebudovanie elinovej siete na rychlodraznu = budovat trat v krytom profile, znamena to prekladku ciest v celej dlzke elinovych trati (Dubravka, Karlovka, Raca, Vajnorska, Ruzinovska) spolu s pripadnymi vyvlastnovaniami (ci vykupe) v tejto suvislosti nehovoriaco o tazkej stavebnej realizovatelmosti v stabilizovanom uzemi a kolizii s investicnymi zamermi. V konecnom dosledku sa naklady mozu vysplhat na uroven noveho riesenia.
Nechapem tvojej otazke: ja som nepisal nic o tom, ze by som nieco v Dubravke, Raci ci vo Vajnoroch menil.
Uzke hrdlo v CMO je jeden z viacerych problemov nasej elinovej siete. Dalsim je napriklad topologia siete ako hviezda.
"Pri svojom porovnavani trolejbusy - elektricky mi davas predsa zapravdu!" - ja som porovnaval busy a trolejbusy, ty SAD.
"DEK kluce mozno mate ale len preto, ze ich spolu s firmou RYS vymyslela a ako pilotny projekt vyriesila R14." - Aha, cize vy ste to vymysleli. Nikde na svete to nefungovalo a vy ste to vymysleli. Je to original VAS napad
"inspiraciou pre odpadove hospodarstve sme napriklad tym, ze nase navrhy su grom pripravovaneho uznesenia ms. zastupitelstva 4.3." - To ze niekto na miestnom zastupitelstve sa tym "inspiruje" neznamena ze s tym suhlasia obyvatelia.
"My mame za sebou realne vysledky, ty len prazdne slova. Vo vsetkych mnou menovanych oblastiach. " - BUD KONKRETNY!
stale nechapem ako moze prestavanie elin byt drrahsie ako vybudovanie novej siete...
a neviem co do toho zapajas Nivy, ked tam bude treba stavat novu trat tak ci tak...
niekedy pises grandiozne hovadiny... co chces menit na sieti v Dubravke, Raci a Vajnoroch?...
jediny problem nasej siete je uzke hrdlo CMO a znizena rychlost...
V prvom rade si tu nepredstavil ziadne koncepcne a systemove riesenie... Ale to nechajme teraz bokom.
Pri svojom porovnavani trolejbusy - elektricky mi davas predsa zapravdu! Su lacnejsie, su ekologicke. Pri spravnom nastaveni (co nie je technicky ani iny problem) riesia dopravne potreby.
NS MHD - riesi sice jednu trasu, ale velmi podstatnu, z hladiska mesta a aj Petrzalky hadam tu najpodstatnejsiu. Nevylucuju, prave naopak, predpoklada, koexistenciu dalsich dopravnych subsystemov, ktore vyriesia zvysok.
Elektricka - neriesi dopravu do okolia Mlynskych Niv, Prievozskej a Dostojevskeho.
Re #98803 810zssk:
- DEK kluce mozno mate ale len preto, ze ich spolu s firmou RYS vymyslela a ako pilotny projekt vyriesila R14.
- inspiraciou pre odpadove hospodarstve sme napriklad tym, ze nase navrhy su grom pripravovaneho uznesenia ms. zastupitelstva 4.3.
- My mame za sebou realne vysledky, ty len prazdne slova. Vo vsetkych mnou menovanych oblastiach.
AD ELEKTRICKY: je to drahsie a technicky tazsie zrealizovatelnejsie ako postavit NS MHD nanovo. Plus sucasna siet neriesi Nivy, Prievozsku, Dostojevskeho. Rovnako problematicka je topologia siete ako hviezda. A samozrejme CMO ako uzke hrdlo. To mas taky sumar argumentov, ktore si ziadal.
problem petrzalky je ako dostat eliny z jedneho brehu na druhy... potom by tam mala byt normalna elinova siet, ziadne hyperlahke metro... sever petrzky je v podstate sirsie centrum mesta BA (prizmurime a zavrieme obe oci)... lahke vlaky, resp rychloeliny by mali chodit tam kde nie je suvisla zastavba - vajnory (prizmurme oci), DNV, zahorska, jarovce, rusovce cunovo...
Jaj. A to je blbé. Preto presadzujem električky. Hlavne na lavom brehu. Petržalka má dosť široké cesty na zvládnutie pozemnej dopravy na gumených kolesách. Lahké vlaky alebo elina z janíkovho dvora nerieši vela problémov s dopravou v Petržke. Je to iba jeden tah.
Vyslovujem Ti svoj úprimný obdiv. Za to, že aj po toľkom zmarenom čase dokážeš ešte stále na toho dunihlava reagovať inak než inzultáciou, a racionálne argumentovať pri jeho kvetnatých rádoby-múúúúúdrych výplodoch.
Ja som po skoro dvoch týždňoch strávených v Tatrách dnes prvýkrát zabrúsil na toto fórum, prečítal som si jediný príspevok (Tvoj), a zistil som, že za tie 2 týždne a vyše 1500 príspevkov (čo je úctyhodná kadencia 100 denne) sa tu neudialo absolútne NIČ, diskusia stagnuje stále v tom istom bode, kde pred mesiacom. Toto fórum sa pre väčšinu účastníkov stalo akurát tak stratou času, a naozaj nemá žiaden zmysel ďalej to tu čítať, kým tu niekto neurobí konečne poriadok. Howgh. ?
"Neviem či u nás dopravu /budúcu/ bez metra možno stále nazývať NS." - NS je vzdy len jeden zo systemov dopravy. A to ten ktory riesi najdolezitejsie prepravne tahy. V sucasnosti nim su (zial) autobusy okrem par radial.
Ano. Tieto stanice a terminaly budu zasadene do prostredia lokalnych obchodno-administrativnych centier. Priestor medzi nimi bude upraveny na park/sad s prepojenim na terasy a Chorvatske rameno. Dosiahne sa tak symbioza viacerych mestotvornych funkcii. A hlavne dosiahneme ten Petrzalsky bulvar, o ktorom sme vsetci hovorili.
Ad #98769: 1. Drzitel dopravnej licencie, teda prevadzkovatel casti dopravy, je v tomto ohlade sekundarna zalezitost.
2. Omyl (nie nevedomost) som opravil.
Ad #98772: Lebo je to nasa opravnena poziadavka dotknutych vlastnikov susednych stavieb, nase ustavne pravo a nasa zodpovednost za rozvoj uzemia v okoli nasich domovov. Vytvorili sme si nastroj, pomocou ktoreho legitimne a pravne perfektne presadzujeme zaujmy tisicov Petrzalcanov.
Nie za každých okolností musí byť pomalá. Alebo neviem čo považuješ za pomalé. Zastávky by neboli každých 300 m, musela by fungovať preferencia. A nikto nevraví že cestu medzi UK na šafku a Račkom cez Dostojevského musíš zdolať za 4 miúty. Len s kukni do Viedne, kolko križovatiek prejde električka od konečnej po konečnú. Ale stále je v pohybe. Nestojí v zácpach. Akurát, to že niekde majú aj električky a cesty pre autá rovnakú trasu. T.J. autá idú po kolajniciach. To nesmie byť! Stále opakujem, že eliny považujem za mestský dopravný systém. Neviem či u nás dopravu /budúcu/ bez metra možno stále nazývať NS. To som ešte nie úplne vyriešil s mojim svedomím. Ale kvalitne vybudovaná sieť E+A+Tb+ bus pruhy by Batislave nepochybne pomohlo. Nemalo by sa ani upustiť od budovania podjazdov pod križovatkami. Viď Bajkalská Prievozská resp. Hodžko. To skvalitní a zrýchli dopravu.
Pocuj, SAD, to co dokazali ludia na R14 sa vacsinou podarilo aj ludom na M44:
- aj my mame cistu ulicu
- aj my mame DEK kluce, dokonca ten isty system co vy
- my sme inspiraciou pre ruzinov pri rieseni problmu s odpadom (aspon ja to tvrdim :P)
- my sme inspiraciou pre ine domy ohladom starostlivosti a zveladovanie domu (aspon ja to tvrdim :P)
Moja predstava o koncepcnom a systemovom rieseni MHD je budovat NS MHD na baze elektriciek nakolko mame ich dost rozvitu siet, ktoru by stacilo prebudovat iba v centre a na radialach moze po nainstalovani preferencie fungovat v podobnej podobe ako dnes (hovorim predovsetkym o Vajnorskej, Racianskej a po rekonstrukcii trate aj Dubravskej a Ruzinovskej).
Ale aby som ti ukazal, ze mam zhovievavost, davam ti privilegium napisat mi ARGUMENTY voci mojmu prispevku ? ? ?
Pocuj, sopliak, toho, co dokazali ludia na R14 je vela:
- urobili si poriadok vo vlastnom dome a vyhnali fetakov z ulice
- zaviedli system DEK klucov, ktory je rozsireny po celej BA
- su inspiraciou pre Petrzalku pri rieseni problemu s odpadom a pri rieseni cistoty kontajnerovych stojisk
- su inspiraciou pre ine domy ohladom starostlivosti a zveladovanie domu a jeho okolia
Co si dokazal ty? Okrem drzanskeho pokrikovania z dialky... A zobronenia o pozornost a opakovani po Marcelllooovi?
Ale aby som ti ukazal, ze mam zhovievavost, poredstav mi tvoju predstavu o koncepcnom a systemovom rieseni dopravy v BA. Svoj navrh aj odovodni.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marcelllooo
Pri svojom porovnavani trolejbusy - elektricky mi davas predsa zapravdu! Su lacnejsie, su ekologicke. Pri spravnom nastaveni (co nie je technicky ani iny problem) riesia dopravne potreby.
NS MHD - riesi sice jednu trasu, ale velmi podstatnu, z hladiska mesta a aj Petrzalky hadam tu najpodstatnejsiu. Nevylucuju, prave naopak, predpoklada, koexistenciu dalsich dopravnych subsystemov, ktore vyriesia zvysok.
Elektricka - neriesi dopravu do okolia Mlynskych Niv, Prievozskej a Dostojevskeho.
Re #98803 810zssk:
- DEK kluce mozno mate ale len preto, ze ich spolu s firmou RYS vymyslela a ako pilotny projekt vyriesila R14.
- inspiraciou pre odpadove hospodarstve sme napriklad tym, ze nase navrhy su grom pripravovaneho uznesenia ms. zastupitelstva 4.3.
- My mame za sebou realne vysledky, ty len prazdne slova. Vo vsetkych mnou menovanych oblastiach.
AD ELEKTRICKY: je to drahsie a technicky tazsie zrealizovatelnejsie ako postavit NS MHD nanovo. Plus sucasna siet neriesi Nivy, Prievozsku, Dostojevskeho. Rovnako problematicka je topologia siete ako hviezda. A samozrejme CMO ako uzke hrdlo. To mas taky sumar argumentov, ktore si ziadal.