Reakcia na: intony #96546:
- problem s elektrickou v plytkom tunely je, ze sa nema ako dustat na druhy breh a ako tam pokracovat, kedze mesto na podzemny variant nema. Cize prakticky sa to s elektrickou urobit neda.
- polozapustena je rovnako nemestotvorna ako estakadna. elektricka sama o sebe nie je mestotvornym prvkov. zdoraznim: ja hovorim o tzv. plytkom tunely, nie o polozapustenom. Najnovdie nielen ja, ale uz aj magistrat aj Petrzalka. chavalabohu.
- Z casti mas pravdu, ale sposob, ktory navrhujes k tomu celkom nevedie. nie je to navyse jediny dovod.
- zatialco maju pesi uzky chodnik, budu ho mat aj potom, lebo dvojpruch bude pre elektricky. Ak hovoris o tom druhom byvalom zeleznicnom, tak ten mozu mat nezavisle od eliny, nakolko Stary most sa bude rekonstruovat tak ci tak.
- Co sa tyka ekonomiky jednej a druhej alternativy: tunel buduje stat z eu penazi, nie mesto, takze sa setri.
- prevadzkove naklady su nieco ine ako naklady investicne. prevadzkove naklady bude znasat zase len stat prostrednictvom ZSSK.
- Podla mna by sa 93, 59 ani 98 neodbremenili z dovodu, ze eliny by bola v dalekej pesej dostupnosti pre tych ludi, ktori ich vyuzivaju
- Filialka ma byt druha hlavna stanica, vyznamom rovnocenna s Hl.st. NS MHD odbremeni celu MHD.
intony
- Električku je možné na istých miestach rovnako prekryť.
- Viem.
- Kto hovorí o estakádnej trati? Povrchová a polozapustenú trať je možné postaviť esteticky (viď Barrandov, aj keď mne sa vôbec nepáči)
- Cieľom koľajového systému je dostať časť ľudí z IAD do MHD. IAD treba z centra mesta, ktorým Starý most bezpochyby je vytláčať, nie kvôli IAD budovať drahý tunel popod Dunaj.
- Petržlenkárom pribudnú viaceré priame spojenie kapacitnou dopravou.
- Zatiaľ čo majú peší na Starom moste iba úzku lávku, potom sa bude jednať o široký chodník s cyklotrasou.
- Lacnejšie riešenie to je, pretože odpadá nákladné budovanie tunela pod Dunajom mestom.
- Lacnejšie je to už len z toho dôvodu, že prímestské jednotky a metro je drahšie aj čo sa týka vozidiel i údržby.
- Ešte raz podotýkam, že sa získajú nové priame spojenia. V Dúbravke poberajú väčšiu časť cestujúcich električky alebo linky 34+83? Ten istý prípad.
- Odbremenila by sa 93, pretože aj ľudia zo stredovej línie Petržalky cestujú na stanicu. To isté platí o ostatných. Električka odbremení minimálne toľko ak nie viac ako "NDSTEN-T" v strede Petržlenky.
- Účelom NS MHD by malo byť odbremenenie celej MHD, vrátane spojenia na stanice.