Reakcia na: zakaznik #96464:
Pri preferencii je ten problem, ze na Slovensku su mozno traja ludia co robia signalne plany a ti nie su schopny navrhnut komplikovanejsie krizovatky tak aby mohla preferencia fungovat ale krizovatka ostala prejazdna aj pre ostatnych ucastnikov. Preto vyhlasili medzinarodny tender a hadam sa prihlasi niekto z Rakuska ci Nemecka kto to vie robit..Re #96471 810zssk: jj ? napise clanok a potom nam ho dava ako dokaz ? ?
Re #96474 810zssk: musis vygooglit, na sme je zrejme len to, co som sem dal.
Re #96488 intony: asi tak ako je to vo Viedni na Sudtiroler platz.
Re #96500 Marcelllooo: Ty mas skutocne pocit, ze ti ludia co dlhe roky planovali rozvoj tohto mesta, len proste zobrali mapu a nanom nacmarali kade asi by mohlo ist metro. Kde v sebe beres tu odvahu povysovat svoje neodborne myslienky nad dlhorocnu pracu odbornikov v danej problematike?
Re #96506 stevo: Ziadnu. Dnes dokazes kupit auto lacnejsie, cca rovnako hospodarne a nato, ze bude mat 15 rokov pravdepodobne aj bezpecnejsie.
Re #96508 Marcelllooo: ? ? perly ? ? jj to mas pravdu, co povies sama perla.
Re #96511 Marcelllooo: Hm ing. Lunaxacek. Skutocne myslis toho co bol pred rokom 2002 velky zastanca metra a o elektricke nechcel ani pocut?
Re #96511 Marcelllooo: A z akeho dovodu nemoze byt elektricka v plytkom tunely?
Skutocne mas pocit, ze vacsie a tazsie kolajove vozidlo bude menej hlucne ?
Metro/vlak ci co to chces nevadi vizualne. Ci prenich vybavis inzinierov z Romulanskeho imperia a vybavia ti ho maskovanim?
Novy system by si postavil v celom meste do 5 rokov? Ked tvrdis ze elektricka v meste konci a metro by nekoncilo?
Nie, elektricka by pretiahla aj ludi z 59, 98 ale aj 93/94 (podla oblasti)
Re #96512 Marcelllooo: prestavba starej je teda lacnejsia oto, ze nemusi stavat nove tam, kde uz mas vyhovujuce stare.
Re #96518 intony: posledny otvoreny 3,9km usek na trase metra C v Prahe stal 7,5mld. CZK cize 9,75mld Sk. Budovany bol v rokoch 2000-2004, cize aj ceny su z tohto obdobia.
Re #96519 Marcelllooo: Opakujem 8mld je predpokladana cena aj s nakupom elektriciek v hodnote cca 2,5mld Sk. 1,5 mld by mala stat reko Stareho mosta, ktory tiez musi prejst rekonstrukciou, ci bude tunel alebo nie.
Emo
"۰ je barierova prekazke vo volnom pohybe"
Na to si si odpovedal sám v poslednej časti príspevku (že pokiaľ tam bude plytký tunel, tak sa dá prekryť).
"۰ vadi vizualne"
To už je len dôvod... ?
"۰ dobre obsluhuje radialu Petrzalky, ale ako nahle sa dostane do mesta, konci"
Električka nemôže z centra pokračovať ďalej? Napríklad pod zemou?
"۰ na prekonanie Dunaja musi byt odstaveny Stary most a zruseny aj prechod Vajanskeho - Dostojevskeho"
Na to Ti už odpovedal intony v #96514
"۰ nie je ekonomicky ani dopravne opodstatnene dopravne naroky riesit elektrickou"
Ja si myslím, že ekonomicky je to opodstatnené, pretože je to určite lacnejšie než napr. metro. A dopravne tiež: okrem toho, že bude vyššia prepravná kapacita než v súčasnosti električka má aj porovnateľnú prepravnú rýchlosť ako metro (za predpokladu mimoúrovňových križovatiek, prípadne 100 % preferencie).
Ospravedlňujem sa, ak je to príliš dlhé. ?