Trať má slúžiť obidvom spomenutým druhom dopravy - prímestskej, ale aj mestskej. Ak berieme do úvahy úsek predmestie - Slovany - Filiálka, je to vzhľadom na zástavbu akurát, veď Slovany majú mať južný vchod niekde približne pri Slimáu a filiálka severný vchod pri Tehelnej. Podobne v meste. Nivy budú mať južný vchod pri VÚB a zástavka centrum severný vchod na Jakubovom námestí. Takže nejaké hustejšie rozmiestnenie zástavok by už bolo aj nereálne.
Do roku 1970 plánovali v Bratislave systém rýchlodrážnych električiek. O metre sa začalo uvažovať v súvislosti s miliónovou Bratislavou.
Má Bratislava milión obyvateľov? Nemá. Netreba ani metro.
"Dolezite v tomto ohlade vsak je, ze je to prva vetva a zhruba polovicka NS MHD, a riesi mnozstvo dopravnych problemov koncepcne a systemovo."
Polovička NDS? Tak to sa mýliš, pretože ešte veľmi dlho neuvidíš trasy NDS v Dúbravke, Karlovej Vsi, v Ružinove, na Hlavnej stanici, na Kamennom námestí. A keď vravím, že ešte veľmi dlho, tak to bude veľmi dlho, pretože zatiaľ čo v Petržalke sa bude stavať pozemne, časť trasy zaplatí ŽSR, ostatné trasy nemôžu byť inak ako podzemne a to teda už železnice stavať nebudú a Bratislava tie desiatky miliárd na kilometre razených tunelov nebude nikdy mať.
"Co je ale len argument proti tr3mp-ovmu
navrhu...."
Vzhľadom na to, že po trasách železničného riešenia majú okrem mestských premávať aj regionálne a diaľkové vlaky, je to argument aj voči železničnému riešeniu. Dokonca podľa mňa ešte vo výraznejšej miere.
Centralny komponent je ta suciastka, ktora ti po rozmontovani a zmontovani nejakeho mechanizmu zostane a marne si lames hlavu, na co tam bola, kedze mechanizmus funguje aj bez nej. Cesky kur vic, slovensky kur vit ko.
Re #96439 810zssk: Blokova slucka je napriklad otocka 212 na Vojenskej nemocnici. Linka sa neotaca na mieste, ale ide jednosmernou trasou okolo bloku ulic.
"P.S. A ked uz ideme do medzinarodnych porovnani, preco si nezoberieme priklad z este lepsich rieseni? " - možno som nedával pozor, nejaký príklad by sa nenašiel?
Stavba úplne nového systému je ekonomickejšia ako prestavba existujúceho? Tak prečo stále nemáme metro? ?
Ja som vravel o podzemnom centránom mestkom okruhu obsluhovanom električkami v líniach ako je zakreslený NDS v ÚP.
Lipnem na električkovom fundamentalizme, pretože som si na 200% istý, že NDS v takej podobe ako je zakreslený v ÚP nikdy nebude. Miesto toho bude stagnovať existujúci systém, namiesto toho, aby sa mohol rozvíjať a rozširovať o nové trasy.
Kolada môže byť rád, že odišiel z magistrátu... Na diskusii v A4 vyhlasoval, ako bude preferencia hneď po otvorení Sitiny. Teraz by bol za idiota.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp
navrhu...."
Vzhľadom na to, že po trasách železničného riešenia majú okrem mestských premávať aj regionálne a diaľkové vlaky, je to argument aj voči železničnému riešeniu. Dokonca podľa mňa ešte vo výraznejšej miere.