Reakcia na: 810zssk #96366:
Nie, ak nevies, co ti presne vadi, tak sa nemas pravo stazovat. Staznost ma smerovat proti nezhode medzi deklarovanou (pozadovanou) kvalitou a jej realnym stavom. Teda vies pomenovat pricinu a zdroj nespokojnosti a nekvality.Re #96368 810zssk:
1. Ano, je to lahsia robota a preto sa v BA praktikuje. A to je aj dovod, preco doprava v BA aj tak vyzera. Znovu sa budem opakovat: Od koncepcie a systemoveho riesenia smerom dolu.
Zaroven by ma zaujimalo akym sposobom si dospel k zaveru, ze vysledok je priblizne rovnaky.
2. Lenze zakopanie v centre spolu s vyriesenim vyustenia na radialach cini minimalne dve tretiny nakladov na NS MHD. Radialy su mensou nakladovou polozkou...
Prave preto som navrhoval a nastastie sa to prijalo, ze NS MHD sa ma riesit v tunely od Filialky az do Petrzalky. To systemove a koncepcne riesenie, v sulade aj s jednou vetvou odjakziva uvazovaneho NDS Bratislavy. To, ze dopravcom budu ZSR resp. BID, je druhotny problem a mna ako uzivatela nezaujima, kto je prevadzkovatelom a drzitelom licencie... Ked mesto tvrdi, ze na to nema, tak nech to nerobi.
Re #96369 810zssk: Mylis sa, ked tvrdis, ze UP ludi netrapi. Trapi, ale vzdy individualne, ked sa nieco ide stavat v ich blizkosti, preto je nasratost roztriestena a rozlozena. Naopak, problemy dopravy seru vsetkych a zhruba rovnako, preto je to pre nich vacsi problem.
To vsak nevyvracia (skor potvrdzuje) moje slova, ze mesto nepostupuje tak, ako by malo.
810zssk
1. Lenze nainstalovat (a zapnut) preferenciu je OMNOHO jednoduhsie (a lacnejsie co sa v BA = pravdepodobnejsie) ako stavat uplne novy system. A vysledok je priblizne rovnaky.
2. Centrum sa da riesit zakopanim. Opat plati to co pri bode 1: Je jednoduhsie zakopat len usek v centre ako budovat novy system.