Reakcia na: Marcelllooo #95589:
Nepravda, malo to byť súčasťou zavedenia Bratislavskej Integrovanej Dopravy od 3/2008, čo sa najnovšie posunuloRe #95590 Marcelllooo: Pozrel si sa vôbec do toho PDFka? Keď navrhuje maximálne dve linky na radiálu, to je podľa teba iba prečíslovanie súčasných liniek?
Zopakovanie:
KROK1: Otvoriť http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf
KROK2: Odmyslieť si Petržalskú radiálu, jednotku a dvojku si predstaviť točiť cez Jesenského.
"Dopravu musisi riesit ako optimalizaciu na sieti a vo svojich suvislostiach..."
- Tož pravda.
Marcelllooo
1. Dopravne naroky: DNV ma taku dopravnu potrebu (napr. aj vdaka VW), ako nebude mat Pezinok dohromady ani s Jurom a Modrou. Toto mnozstvo sposobuje, ze MHD nie je len pre lokalnych, ale hlavne pre cudzich, ktory sa potrebuju z BA dostat do VW a Devinska je tak vlastne len "dedina" pocas cesty (samozrejme trochu prehanam, ale princip tu je).
2. Takze, vezmuc do uvahy aj bod 1. vidime, ze Pezinok je nazoaj v podobnej situacii ako DNV - je to tranzitny uzol na trase BA - Modra a mozno BA - dalsie dediny. Zmysel tu ma jedine doprava, ktora obsluhuje sirsie uzemie a vztahy, lebo vtedy sa jednym spojom ludia dostanu k svojej destinacii. Riesenim su teda hsutejsie zastavky V Pezinku a nie samostatna MHD. Je to navyse ekonomickejsie.
3. DNV nema samostatnu MHD, ale celomestsku (co zase suvisi aj s 1), co znamena, ze ekonomika tras sa rozpusta na cele mesto.
ZAVER: Ak porovnavas Pezinok a DNV, potom prave tvrdis, ze vklastna MHD v Pezinku je neopodstatnena ale by mala byt realizovana pomocou SL zhruba v dnesnej podobe, mozno so zahustenim zastavok...