Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark01 #94035:
Takéto štatistiky majú taký drobný problém - že Porsche 911 a Mercedes SL budú mať odpstatne menšie kilometrické prebehy než nejaký každodenne jazdený Golfa a taktiež budú majiteľom podstatne lepšie "oblizované".
Mercedesy E-Klasse a C-Klasse tej generácie, čo teraz končí, mali obrovské problémy napr. s koróziou.
Takisto nie je poruchovosť talianskych olejničiek ani zďaleka taká tragická, ako sa traduje, pretože sa neberie do úvahy, že Makarónec do Fiata leje akurát benzín, kvapalinu do ostrekovača a MOŽNO občas olej.
Reakcia na: bwd #94034:
Príležitostne zájdem otestovať. Tam som už raz bol a neuspokojili ma - v sobotu večer nevarili. Ale podľa webu je Kneipe nejaká upravená, tak sa hádam pomery zmenili.
Reakcia na: stevo #94020:

sor ich ešte nezačal vyrábať, takže tender musí počkať ?
Reakcia na: kecho #94003:
Zahradník nič vtom duchu, ze elektricka nemoze horet netvrdil.

Re #94006 kecho: podnikanie v zasadach jesitnosti ide rychlo dosraciek. Solaris svojich nemeckych zakaznikov zda sa netratil, tak preco by ho mala zaujimat nejaka Bratislava kde sa nakupuju busy raz za uhrosky rok pri zatmeni slnka.

Re #94011 hoppusmark01: Ako si dosiel nato, ze sa bude kupovat 160ks busov? Bude ich tak 30! Okrem ineho Bratislava nie je v pozicii aby si mohla vyberat.

Re #94016 S499.1023: NEbodaj si cakal, ze vyskocia a budu radi!

Re #94021 S499.1023: Chces mi povedat ze v serii nebudu priblble schodiky vsade po buse?

Re #94022 S499.1023: A je to pravda, ze pri vyklopnych vetrakoch ich velkost nehra rolu, lebo nejak skrz obtekanie vzduchu nepustia dovnutra viac vzduchu ako mensie?
Ešte k debate o nových autobusoch. Tento článok je síce o IGK, ale aj tak je zaujímavý:
http://www.idoprava.sk/Appl/WebObjects/IDop.woa/1/wa/articleDetail?articleId=112103&wosid=ML6K3uG05MSIUP4IdgUtUg

"Nejspolehlivějšími vozy o stáří osm a devět let byly Porsche Boxster a 911 a Mercedes SL a v kategorii deseti a 11letých vozů se nejlépe umístily Porsche 911, Mercedes SL a Toyota RAV4."
Reakcia na: S499.1023 #94033:
Na starej konečnej, tam kde teraz šestka cúva. Hospodu odporúčam.
Reakcia na: bwd #94032:
Starej či novej konečnej?
Reakcia na: S499.1023 #94028:
"Laurová - Radlická je už rozostavaná..."

Hlavné je, že na konečnej šestky je výborná hospoda "U svaté Anny", kde výborne (a lacno) varia.
Reakcia na: stevo #94024:
Neviem, či si ich Bratislava môže finančne dovoliť ale ak si ich môže dovoliť trabárs minidopravca Martin Uher v PID-e, tak asi áno.
Civilizované mestá v civilizovaných krajinách (napríklad Plzeň) nakupujú vozidlá vrátane servisu a potom im môže byť jedno, či majú 2 alebo 14 značiek.
Reakcia na: hoppusmark01 #94011:
Si predstav, že kedysi nemal nikto reálne vyskúšané ani Citaro, ani Citybus, ani Solaris. Vždy musel byť niekto prvý, kto to kúpil a ten za to dostal nejaké výhody.
Reakcia na: hoppusmark01 #94010:
Niektorí mi tu pripadajú ako malé deti. Za SOR zaplatíš menej svojich peňazí, tak za ne aj menej dostaneš.
Reakcia na: enumaelish #94009:
Takých plánov už bolo...
Laurová - Radlická je už rozostavaná, ten zvyšok sú zatiaľ volebné sľuby.
Reakcia na: hoppusmark01 #94008:
Je zaujímavé, že ani podstatne bohatšie nemecké mestá nenakupujú vždy len 100% NP vozidlá (napríklad Bombardier NGT 12 DD, Bombardier Flexity Classic, Alstom NGT 😎.
Z jednoduchého dôvodu, otočné podvozky a 100% nízkopodlažnosť vyúsťujú do extrémne drahej prevádzky, náročnej údržbya vysokých nápravových tlakov.
Reakcia na: stevo #94024:
keď si Bukurešť môže dovoliť nakúpiť 1000 Citár, BA si podľa mňa 160 dovoliť môže..
Okrem toho niekde (k-report?) som čítal, že Praha uvažovala tiež o Citarách, pretože stáli toľko isto ako Citelis! Nakoniec sa rozhodli pre Citelis len kvôli tomu, lebo Irisbus im dal dlhšiu záruku..
Reakcia na: Andy #94012:
Je, ale to je údajne kvôli vodičom.
Ale ani mne sa nepozdáva ZV Hl. St. Tá 3710 nech je "majiteľ" aký je, ale má oveľa viac výhod ako ZV ako hentá modrá šopa.
Keď už chceli machorvať, mali robiť ZV namiesto kolóny, ktorá denne nevypravuje služby. Dispozičné ZV Nový most, Pri Kríži, Čiližská, ktoré nikdy neboli oficiálne zrušené, ale nie je v silách patričnej DP to dnes vypraviť. To nech robia dojazdy Blava s modrými hajtrami. Na stanicu nech nechajú 3710.
Reakcia na: S499.1023 #94019:
nie som proti Mercedesu, ale myslis, ze si ich Bratislava moze financne dovolit? Nemyslim len nakupne ceny, ale aj dalej servis, nahradne diely... Okrem toho sa uz vedenie DPB vyjadrilo, ze nechce mat viacero znaciek, ale len 1-2.
Reakcia na: Beus #93999:
Utiahnuť by možno utiahli ale vozidlo s takými dynamickými vlastnosťami si môžu nechať. Ostraváci (aj Šalingraďania) asi vedeli, prečo tie vajíčka ťahajú výlučne za asynchrónmi.
A aký problém s adhéziou? Však aj preplnená K2 môže do Dúbravky ? .
Reakcia na: Ámos #93996:
Ževraj je ževraj a okná budú také, aké si zákazník objedná.
Reakcia na: Ámos #93988:
Pán si asi neuvedomuje rozdiel medzi prototypom a sériou a taktiež si neuvedomuje, že vo vozidle bude to, čo si zákazník zaplatí. V lacnom buse bude preglejka, v drahšom sklo.
Reakcia na: hoppusmark01 #94008:
nesluboval niekto Bratislavcanom 5 clankove, nizkopodlazne, plne klimatizovane elektricky?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.