Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: El Sergio #91961:
Ale stál, asi si to nepochopil.
Reakcia na: Ike #91958:
No tak vlaky zo Záhoria zase stoja v DNV, Lamači a na Železnej (takmer totožné s Patrónkou).
Vlaky z Pezinka stoja v Rači a na Vinohradoch, vlaky zo Szencza vo Vajnoroch a taktiež na Vinohradoch (tam by som skôr videl problém v pochode okolo jazera pre veľkú časť Szencza).
Dokonalosť by sme dosiahli priebežným modelom, kedy by vlaky od Mauacek pokračovali na Malý Rím.
Ad Modra: Sami si zavinili, že nemajú železnicu
? . Ale vážne: Dobre, majú na výber, buď neintegrované autobusy až do BA alebo integrované vlaky z PK.
Systém prímestskej dopravy, v ktorom premávajú autobusy metódou náhodného výstrelu, nebudem nikdy pokladať za dokonalý aj keby jazdili po troch minútach.
Napríklad posledný spoj z Borinky v sobotu niekedy o ôsmej. Radšej ho budem mať o desiatej a kľudne prestúpim pri Stupavskej krčme na chrbticový autobus z Rohožnýka a potom ešte v Máste na regiošuk.
Reakcia na: bwd #91957:
No asi Verkehrsverbund OstRegion ? . Ale neviem, čo to je niekde komplexne vystavené.
Reakcia na: El Sergio #91961:
Ale však R21 by v úseku Malacky - Kúty stála všade. Zrýchlená by bola len v úseku Bratislava - Malacky.
Reakcia na: djscorpion #91963:
isiel som s 810zssk. Je to celkom zaujimave, ale mohla by byt na Budkovej taka pauze 2-3 minuty, lebo my, co sa chceme vozit, sme diskriminovani. Nestihneme spoj a musime cakat 20 minut ?
Reakcia na: 810zssk #91956:
No to mas rozhodne pravdu. Ja tou linkou obcas cestujem...na Slov. Nar. Archive byva moj otec...ako si povedal TAMBUS sa tam velmi nehodi, ku tomu sa priklanam ?
Ale ja som skor na klasiku, mne tam vyhovuje najviac SOR B9.5...nic proti BN9.5, ved jazdne vlastnosti ma dobre aj ten design neni zly i ked vedel by som si ho predstavit aj inac, ale mne skor vadi ten lietadlovy zvuk, ktory je bohuzial staly, myslim tym to, ze ho pocut po celu cestu aj ked autobus akceleruje a to mi na nou dost vadi...
Reakcia na: Vladimír #91960:
hm, ked povazujes 9 000ove mesto za "viesku" tak potom v poriadku 🙂
Reakcia na: Valec #91952:
No podľa tvojho návrhu by na stanici v Závode nestál vobec žiadny vlak, tak preto. A prípadná autobusová linka pre Závod by nemohla byť vedená podľa návrhu, ale až do Malaciek. To isté sa týka Veľkých Levárov. ?
Reakcia na: Ike #91958:
Ako už bolo veľakrát napísané, národ (cestujúci+regionálni politici) si musia vybrať, či chcú z každej viesky 4x za deň priamy spoj až na Nivy alebo si budú jazdiť každú hodinu, ale s prestupom.

Ak zastávaš pôvodný systém, je to Tvoj názor - neberiem Ti ho. Ale môj je opačný.
Reakcia na: Ike #91958:
k dokonalosti chyba len spojenie mezdi devinskou a stupavou
Reakcia na: S499.1023 #91949:
Nie vsetci nie... ale sucasny system primestskej dopravy je v tomto takmer dokonaly... hlavne uzly prestupne su super

zo Zahoria ti stoja spoje na
Patronke (21,83,30,37,34,63)
Racku (3,5,11,7,201,210,204,209,21,31,39,63,74,61,34)
Nivach (21,50,70,88,202,210,206,205)

Z Pezinku a Senca ti stoja spoje na
Bajkalskej (Eliny - Polus)
Bajkalskej II (204,205,61,74,53)
Nivach (21,50,70,88,202,210,206,205)

Z toho vela tychto zastavok je takmer identickych...

Aj do MA, SC, PK ide zeleznica... ale kebyze ju mame vyuzivat...
tak tie uzly nie su ziadna slava...

zo Zahoria akurat HlSt
(32,41,201,210,63,74)

z SC,PK k tomu este Vinohrady
(3,5,7,11,75,59)

nehovoriac o tom ze ked ti pojde niekto z Modry... tak okrem toho ze sa musi serinkat s prestupovanim s BA musi este prestupovat v PK 😉
Reakcia na: tr3mp #91936:
"...vie mi niekto povedať, kde nájdem zoznam autobusových liniek VOR..."

Podľa toho, čo si predstavuješ pod pojmom VOR.
Pochvala za predlzenu linku 41 🙂 Dnes som tym isiel a jeden postarsi pan ktory tam tu 41 zbadal sa za tym rozbehol so slovami "Moj sen!" 😃 😃 😃 Sice zistil ze dobehol na vystupiste a prebehnut na nastupiste uz do odchodu nestihol, kazopadne, dost ho to potesilo. A sudiac podla toho ze uz v prvy den prevadzky to ludia vyuzivali (a sokujuce je ze islo aj o postarsich spolucestujucich ktory vo viac pripadoch dokonca aj vedeli ze je presunuta zastavka Safranova) to moze byt dost vyuzivane 🙂

Na druhej strane, zalozny Tambus to velmi nevladal, SOR B9.5 si viedol slusne, ale myslim ze na tu linku sa najviac hodi asi SOR BN9.5, tak snad ho tam budu vypravovat. Najlepsie by vsak samozrejme boli t-busy. A mozno by stalo za to zaviest zastavku medzi Prvosienkovou a Budkovou 😉
Reakcia na: Ámos #91954:
Napisal som len svoj nazor na Cileka...
Reakcia na: 810zssk #91953:
no ked mas take presne informacie onom, asi by sme ti vsetci mali verit... ?
Reakcia na: Ámos #91916:
Ono Cilek je v pohode. Avsak, len pre IADistov. Na MHD kasle.

Re #91938 S499: Asi tak..
Reakcia na: El Sergio #91951:
Prečo by sa zo Závodu nepotešili? Cestuje snáď nejaká veľká skupina cestujúcich zo Závodu do Plaveckého Štvrtku, alebo Devínskeho jazera?
Reakcia na: Valec #91950:
No je pravda, že tie rýchliky sa zapájajú priebežne, aj dokonca teraz prednedávnom sa nejaké zapojili. ?
K tomu druhému: myšlienka je dobrá, ale teda v tomto konkrétnom prípade by sa asi cestujúci zo Závodu nepotešili. ?
Reakcia na: El Sergio #91948:
Však ja netvrdím, že rýchliky nemajú byť zahrnuté, ale že či budú hneď od začiatku. V IDS JMK tuším od začiatku neboli. Avšak, ak radšej by som prevzal rakúsky model osobných a zrýchlených vlakov, a to:
R20 Bratislava - Malacky
R21 Bratislava - (bez zastavenia) - Zohor - (bez zastavenia) - Malacky - Kúty
a obdobne aj na ostatných tratiach.

Avšak na to zatiaľ zrejme tak skoro u nás nebudú financie.
Reakcia na: Ike #91946:
A všetci majú cieľ na Nivách?
Mimochodom, pri výstupe z vlaku ani cez príchodový ani cez odchodový podchod sa nechodí okolo ošťatých hajzlov. Jediné hajzle (veľmi slušnej úrovne) na BA Hbf. sa nachádzajú v priechode medzi príchodovým podchodom a halou.
"Kaziť niečo čo funguje"" som už raz jasne napísal, prečo - preto, že autobusy, miesto toho, aby jazdili súbežne s vlakmi, môžu radšej obsluhovať oblasti, kam koľajnice nevedú.
A proti Slovak Lines nemám nič, len proti ich nekritickému zbožňovaniu ? .

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.