Reakcia na: 810zssk #91970:
Však pre trolejbusy sú tam pripravené stĺpy, stačilo by už len natiahnuť vedenie a zaviesť elektrinu. Problém by bol ale v tom, že by sa museli stĺpy od Šafranovej až po Vozovňu Hroboňova Dobudovať. Potom by bol ešte problém, že pre koho by tam tie trolejbusy jazdili, keď 41kou tam cestuje pár ľudí, len azda v špičke je ich tam viac. Význam by to možno malo taký, že by sa potom 203ka predĺžila až op Vozovňu Hroboňova, alebo na Valašskú. Ale aj tak tam podľa mňa nikdy trolejbusy nebudú. Inak na zastávke Hauerland nastupuje dosť veľa ľudí, na to, ako je blízko k SNA.
Pekvapilo ma taktiež to, že o tejto zmene vedelo toľko ľudí hneď v prvý deň prevádzky. Väčšinou o niektorých nových linkách nevie nikto, azda len malá skupina ľudí, ktorá to pomaly rozšíri ďalej, a až kým sa to dostane k toľko ľuďom, že by mala aj nejaký význam, tak už je dávno zrušená.
S499.1023
Vlaky z Pezinka stoja v Rači a na Vinohradoch, vlaky zo Szencza vo Vajnoroch a taktiež na Vinohradoch (tam by som skôr videl problém v pochode okolo jazera pre veľkú časť Szencza).
Dokonalosť by sme dosiahli priebežným modelom, kedy by vlaky od Mauacek pokračovali na Malý Rím.
Ad Modra: Sami si zavinili, že nemajú železnicu
? . Ale vážne: Dobre, majú na výber, buď neintegrované autobusy až do BA alebo integrované vlaky z PK.
Systém prímestskej dopravy, v ktorom premávajú autobusy metódou náhodného výstrelu, nebudem nikdy pokladať za dokonalý aj keby jazdili po troch minútach.
Napríklad posledný spoj z Borinky v sobotu niekedy o ôsmej. Radšej ho budem mať o desiatej a kľudne prestúpim pri Stupavskej krčme na chrbticový autobus z Rohožnýka a potom ešte v Máste na regiošuk.