Ja viem že je to blbé, že nebudeš cestovať obdivovanými , geniálnymi, neprekonateľnými a najlepšími Slovak Lines Regio, ale taká je už vlastnosť integrovaných dopravných systémov, že keď niekde mám dostatočne kapacitnú chrbticovú železnicu, tak paralelne s ňou nepovediem autobusové linky a ušterené autobusy a vozokilometre použijem na zlepšenie obsluhy územia tam ,kde železnica nevedi, prípadne je blbo trasovaná.
Detinské predstavy. Také vozidlo sa musí odpisovať, to nie je len tak, že kúpim-predám. Naozaj si myslíš, že všetci sú takí sprostí, že by na to bez teba neprišli?
Tlačidlá znamenie vodičovi vôbec nie sú potrebné, treba doplniť do všetkých vozidiel signalizáciu dopytu.
Mmch., to, čo píšeš o Budapešti, platí len pre autobusy, električky majú všetky zastávky stále.
TO naozaj uz boli vyradene posledne klbove autobusy s manualnou prevodovkou?A tak som sa tesil ze si s nimi niekedy v zivote zajazdim.No smola nestihol som,skoda .Ale automat je automat. Mozno sa este niekedy objavi nejaky manual v klbaku.
Tých 20min som myslel interval linky 21. Aj keď som už zistil, že spoje na linke 21 premávajú každých 15min, v sedle. To bola moja chyba, troška som sa zmýlil.
Záleží to od vodiča, či stlačí dopyt, alebo otvorí všetky dvere. Dopyt používajú minimálne obaja zo 6702 a jeden zo 6705, ktorý je na to mimoriadne háklivý.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Mmch., to, čo píšeš o Budapešti, platí len pre autobusy, električky majú všetky zastávky stále.