Reakcia na: eripmav #91716:
Neviem, či sa zavedením linky 184 ušetria vodiči a vozidlá, keď okrem nej ešte aj 84 musí zostať. Tak isto aj v prípade L139.A to čo píšeš o L95 je problém hustoty zastávok a nie linky. A keď budeš chcieť cestovať len v rámci Petržalky, tak ti cesta busom bude trvať dlhšie ako pešo.
ak si si elektricenku kupil 1.novembra, alebo neskor tak ti na nocne spoje neplati, avsak na denne ti plati bez ohladu na to o kolkej ide.. to znamena ze spojom, ktory nezacina na N mozes ist kedykolvek. Teda ak sa ti denny spoj dovali o druhej (co je nepravdepodobne az nemozne) tak nim mozes ist na elektricenku. Na spoje zacinajuce pismenom N vsak musis zaplatit priplatok 22 sk.
eripmav
dalsia taka linka by mohla byt napriklad 139 zo slavicieho udolia bez zastavok ktore plytvaju vozidlami, vodicmi a casom... alebo linky z petrzalky, ktore by napriklad zacinali v juznych castiach a potom sever petrzalky len presli bez zastavky dolnozemskou alebo panonskou cestou... nechapem princip tych nosnych liniek ako 95, podla mna efektivnejsie by bolo 95 rozdelit na viacero liniek, z ktorych kazda by zacinala v inej casti petrzalky na sucasnej trase, ktoru by obsluhovala a potom zvysnu cast by len preletela ako expres... - tym by sa znacne zvysila efektivita vyuzitia vozidiel, a aj spokojnost cestujucich - lebo by sa skratila jazdna doba... jedna nevyhoda by bola samozrejme znizenie intervalu - ale to pri dodrziavani CP nie je az taky problem, osobne by som si radsej naciel odchod na CP a potom odviezol expresne ako ked sica mam interval 2-3 minuty ale idem potom pol hodiny lebo stojime pri kazdych dverach...