OT: Vcera som si vsimol, ze dlazba na Obchodnej pekne popraskala, pocitam, ze sa nou premavali auta chodiace aj s nakladom na stavbu na Postovej. Provizorne je to oznacene. Dufam, ze tu sfusovanu dlazbu da investor aj spravit a nie, ze to necha na mesto, ktoremu dal par korun za povolenie vjazdu. Vlnenie na Obchodnej sa aj tak nespravi, lebo ved firma to robila pre pesich a nie pre auta, takze zaruka sa nekona ? Celkom slusne je uz aj vymleta kockova dlazba na odbocke ku garazam Carlton a vzhladom na rekonstrukciu baraku pri SND, sa bude nicit dalej a dalej ?
P.S. Pri tom zaseknutom Ik na MN, vidim, ze je aj Listicka..len nie moja ? ?
P.S. Pri tom zaseknutom Ik na MN, vidim, ze je aj Listicka..len nie moja ? ?
ak si si elektricenku kupil 1.novembra, alebo neskor tak ti na nocne spoje neplati, avsak na denne ti plati bez ohladu na to o kolkej ide.. to znamena ze spojom, ktory nezacina na N mozes ist kedykolvek. Teda ak sa ti denny spoj dovali o druhej (co je nepravdepodobne az nemozne) tak nim mozes ist na elektricenku. Na spoje zacinajuce pismenom N vsak musis zaplatit priplatok 22 sk.
eripmav
dalsia taka linka by mohla byt napriklad 139 zo slavicieho udolia bez zastavok ktore plytvaju vozidlami, vodicmi a casom... alebo linky z petrzalky, ktore by napriklad zacinali v juznych castiach a potom sever petrzalky len presli bez zastavky dolnozemskou alebo panonskou cestou... nechapem princip tych nosnych liniek ako 95, podla mna efektivnejsie by bolo 95 rozdelit na viacero liniek, z ktorych kazda by zacinala v inej casti petrzalky na sucasnej trase, ktoru by obsluhovala a potom zvysnu cast by len preletela ako expres... - tym by sa znacne zvysila efektivita vyuzitia vozidiel, a aj spokojnost cestujucich - lebo by sa skratila jazdna doba... jedna nevyhoda by bola samozrejme znizenie intervalu - ale to pri dodrziavani CP nie je az taky problem, osobne by som si radsej naciel odchod na CP a potom odviezol expresne ako ked sica mam interval 2-3 minuty ale idem potom pol hodiny lebo stojime pri kazdych dverach...